VR6 cisnienie w układzie chłodzenia,

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez pajda150 » 22 maja 2014, o 09:47

wszystko jest nowe i kazdy element sprawdzony nowa chłodnica, do każdego weza dochodzi płyn :(
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

 

Postprzez patrolfak » 25 maja 2014, o 10:27

Pajda daj znać jak ogarniesz temat bo jestem ciekaw co mu może dolegać .
VW Golf Mk1 VR6
Avatar użytkownika
patrolfak
Members
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 21:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pajda150 » 27 maja 2014, o 18:52

nie ogarniam, blok bez dziur, głowica bez dziur, bylo podejrzezenie ze pompa wody zle zamontowana i pociskała płyn do chłodnicy ale wszystko jest tak jak nalezy, rozrrzad tak jak wszedzie pisze i tak jak mam byc, niektorzy mówia mi ze vry sie strasnie grzeją, i ze to własnie mój przypadek, ale to NIEMOZLIWE bo tym autem sie nie da jechac, 3 minuty od odpalenia i wode wywala, a kasa leci dalej bo co rozbieranuie to uszczelka pod głowice itd itd, za ta kase co wydałem na tego skubańca byłaby erka i to na wielu nowiutkich podzespołach, jestem załamany, jak ktos mi pomoze i poradzi a bedzie to to, obiecuje ze przyjezdzam pod dom z odpowiednim prezentem...
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez junior123-1986 » 27 maja 2014, o 19:16

Witam kolegów jestem nowy na forum ale borykam sie z tym samym problemem co kolega pajda ten sam silnik 2.8 AAA tylko w ........ i nie wywala mi plynu ale temperatura mi skacze wczesniej bylo tak ze weze mi pekaly ale powymienialem na nowe i narazie jest ok ale ta sama sytuacja wszystko powymieniane,posprawdzane przejade 500 metrow i juz temperatura rosnie podczas jazdy utrzymuje sie przed O naliczniku nie ma roznicy czy butuje czy jade normalnie ale tylko jak stane na chwile to 2 lub 3 minuty i juz wentylatory mi zalacza czy to jest normalne gdzie pytam kolegow co jezdza takim autem to im sie utrzymuje na srodku a zeby wentylatory wlaczyc to troche czasu mija nie tak jak u mnie moze ktos mial podobny przypadek badz wie w czym moze siedziec problem pozdrawiam
Ostatnio edytowano 27 maja 2014, o 19:20 przez junior123-1986, łącznie edytowano 1 raz
junior123-1986
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27 maja 2014, o 19:08
Lokalizacja: Świętoszów

Postprzez palio » 27 maja 2014, o 19:20

junior123-1986, to jest forum VW Golfa a nie Forda.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 28 maja 2014, o 09:33

pajda150, a co z tym korkiem/zbiorniczkiem wyszło w końcu?
edit:
a tak mi przyszło uszczelka na korku?
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pajda150 » 28 maja 2014, o 09:59

pijey powiedział ze ziorniczek nie ma wpływu, i po dzis w to nie wierze, korków miałem 4, uszczelki sa i są całe, zbiorniczek mam juz z vra. Ciekawe zjawisko ktore nie wiem czy opisałem, potem zaczeło sie dziac tak ze na odkręconym korku jak zaczał wyrzucac płyn na wolnych obvrotach to przy dodaniu gazu na 2 - 3 tys obrotów wciągało ten płyn, czyli, podczas jazdy jeszcze jakos sie da, ale na wolnych wywali cały płyn. zrobiłem tym 150- 200 km po remoncie i na koncu takie cos sie włąsnie nasiliło
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez Radi » 28 maja 2014, o 10:04

Jak chodzi na wolnych obrotach to pompa chodzi wolniej. Ciekawe to tak jakby była gdzieś jakaś blokada że na niskim ciśnieniu blokuje i płyn niema obiegu dlatego go wywala dopiero jak dostanie ciśnienia idzie dalej tak to kminie
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez deusiwo » 28 maja 2014, o 12:16

a takie pytanie, lejesz płyn czy wode?
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 28 maja 2014, o 12:33

deusiwo napisał(a):a takie pytanie, lejesz płyn czy wode?


Też o to pytałem i na płynie i na wodzie to samo
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez deusiwo » 28 maja 2014, o 12:36

Radi napisał(a):
deusiwo napisał(a):a takie pytanie, lejesz płyn czy wode?


Też o to pytałem i na płynie i na wodzie to samo


A to sorki nie zwróciłem uwagi, chyba że pytałeś na PW


Edit:

A tak mi przyszło do głowy, tylko nie wiem jak jest w VR6 ale w niektórych silnikach jak sie źle założy pasek na pompe wody to ciśnie w drugą strone może masz to samo?
Ostatnio edytowano 28 maja 2014, o 12:45 przez deusiwo, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 28 maja 2014, o 12:37

deusiwo napisał(a):
Radi napisał(a):
deusiwo napisał(a):a takie pytanie, lejesz płyn czy wode?


Też o to pytałem i na płynie i na wodzie to samo


A to sorki nie zwróciłem uwagi, chyba że pytałeś na PW

dokładnie na PW :-D
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość