Co sie okazało,wczoraj stary ori czujnik wyczysciłem z kamienia i rano wsadziłem go spowrotem.
Po rozgrzaniu auta i podpieciu pod kompa ,nie znaleziona żadnych błędów
jedynie był sygnał że czujnik był wyciągany.
Zarówno na kompie jak i na wskazniku temp .była taka sama +/- 1st.
W czym tkwiłą przyczyna?
prawdopodobnie ,czyjnik był zbytnio pokryty kamieniem od wody i potrzebował wiekszej temp do wskazywania.
Problem rozwiazany ,wiatrak zalancza sie przy około 95/100st 1 bieg .drugi juz normalnie.
Sprawdzony został równiez silnik jak i sonda i reszta podzespołow.O dziwo bez błędów.
jest dobrze.
Dzieki wszystkim za pomoc,i rady.

z ubywającym płynem, sprawdzali na wszystkie sposoby i przez długi czas nie umieli znaleźć wycieku.
i ani kropelki uparte to
jak masz silnik po remoncie to musi gdzie indziej cieknąc a jak mało go ubywa to czasami nie ma sensu się spinać, pół auta rozkopiesz i nie dojdziesz