również uszczelka pod głowicą.Rudy645 napisał(a):Z pierwszego tłoka szło ciśnienie na układ chłodniczy i to tak duże że enże z kruców spadały, dziż zrobiło mi sie to samo. Doracie coś bo nie mam pojęcia co to może już tam siedzieć.
Moderator: Moderator
również uszczelka pod głowicą.Rudy645 napisał(a):Z pierwszego tłoka szło ciśnienie na układ chłodniczy i to tak duże że enże z kruców spadały, dziż zrobiło mi sie to samo. Doracie coś bo nie mam pojęcia co to może już tam siedzieć.
Rudy645 napisał(a):Witam, mam golfa 2.0 8v, miałem ten sam problem po uszczelnienu parownika, wymieniłem korek, sprawdziłem ciśnienie na tłokach i było takie samo, a wystarczyło żebym tylko rozrusznikiem przekrencił to płyn już wywalał w gure, zrowiłem w weekend uszczelke, pojeżdziułem 3 dni i robi mi sie znów to samo, dodam że tamta była uszkodzona. Z pierwszego tłoka szło ciśnienie na układ chłodniczy i to tak duże że enże z kruców spadały, dziż zrobiło mi sie to samo. Doracie coś bo nie mam pojęcia co to może już tam siedzieć.
) bo moze ja znowu trafilo
albo masz jeszcze gdzies nieszczelnosc i nie koniecznie na uszczelce
nie osiągał temp 90stopni jak powinna być, więc wymieniłem termostat i problem pozostał lecz nie do końca jadąc trasą 110-120km/h temp max to ok 80-85 stopni jeżdżąc po mieście lub stojąc w miejscu temp jest ok 90stopni czy to normalne?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości