Moderator: Moderator
w VW płyn non-stop przebiega przez nagrzewnicę, lato/zima - bez różnicy, ciepłym powietrzem sterujesz tylko za pomocą klapki, nagrzewnica nie ma żadnego zaworka, by zamykał dopływ płynu. Także nie ma konieczności odkręcania ciepłego na max podczas odpowietrzania układumarko1967 napisał(a):Witam Dawca219, mam pytanko czy podczas odpowietrzania miałeś otwarte grzanie na maksa bo jeżeli nie to może być zapowietrzona nagrzewnica i z tąd te problemy z uciekającym płynem chłodzenia

bo u nas w miejscowosci co robi gosc planowanie glowicy terminy ma juz pozawalane i tak dlugo trzeba czekac
i za planowanie niby 250 zł chca robocizna 200 noi plus uszczelka czyli z 650 zł mnie to wyniesie A jest problem bo dopiero kopletene zawieszenie przod tyl wymienialem simerbloki sworznie zbierznosc katowa kol sprezyny noi wynioslo mnie 750 zł a teraz w portfelu raptem 300 zł z tego ze jeszcze sie ucze i nie mam stalej gotowki ... musze czekac a auto bedzie stalo
tego nie rozumiem, przecież ma być powietrze w zbiorniczku powyżej kresek czyli od połowyDawca219 napisał(a):było w zbiorniczku pełno powietrza
z kad to Cisnienie sie robi
??

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości