Moderator: Moderator

szczerze mówiąc to co do silnika nie jestem w 100% przekonany że to 1Z
, ogólnie silnik wygląda tak a zaworek N75 mam taki montowany niedaleko filtra powietrza.
) na zimnym silniku dobił końca skali obrotomierza
jakich mało na tym świecie.
hellaflush napisał(a):A to, że turbo gwiżdże to nie znaczy, że jest uszkodzone ale sporo piszesz, że masz luz na wirniku to ok

dorobić będziesz musiał spływ oleju czyli z 2 zrobić 1
w TD z powodu tego że jest to zajebiście duże turbo jak na golfa to się ledwo mieści więc możliwe że będziesz musiał trochę przyszlifować kolektor ssący i rura odprowadzająca spaliny aż do kata (downpipe) przy wejściu do turba jest takie kwadratowe i w dodatku nawet jeżeli masz ten kwadrat to też musisz go przyszlifować od dołu praktycznie na szerokość uszczelki blaszanej inaczej tej rury nie przykręcisz, najmniejszym problemem będzie naciągnięcie przewodu od wysokiego ciś. wystarczy trochę cierpliwości i wkręcisz go także troszkę męczenia dodatkowo dobrze by było jakbyś załatwił też wąż dolotowy od golfa II bo te z III nie sądze żeby ci się udało naciągnąć na tego smoka ale turbinka jak dla mnie na + Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości