Większe turbo

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez brzesiu » 6 lip 2014, o 22:05

palio napisał(a):Na AWXie powinno coś być koło 160 Ps.


Czyli po zapodaniu pompy 11 i końcówek 230 dalej brakować bedzie tlenu.
Ok rozjaśniliście mi troche temat.
Zobaczymy jak fundusze pozwolą do konca wakacji zadziałam w tym temacie.
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez palio » 7 lip 2014, o 07:19

Jeszcze do tego zestawu dołóż FMIC .
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 7 lip 2014, o 09:22

palio napisał(a):Jeszcze do tego zestawu dołóż FMIC .

Fmic pompa 11 pompa podawcza o wtryski 230 to oczywista oczywistość. na ta chwile mam już falę od afn i wałek od sdi. i wtryski 205
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pozor » 7 lip 2014, o 16:24

Z tym że na wałek od SDI wydałeś niepotrzebnie kasę bo ma takie same kąty otwarcia/zamykania co tdi jedynie TD/D ma inne kąty . A co to twojej odpowiedzi palio o TD04 to już wiesz że trochę czytam na vwgolf.pl i owszem do tdi to jest ideał bo T3 się nie nadaje . ale jeżeli chodzi o silniki TD to turbina T3 ar/48 nie 42 bije na głowę TD04 bo w ogóle nie przytyka niczego a jak już się zrobi hybrydę T3 z TD04 to klękajcie narody , spokojnie można uderzać powyżej 300 HP jeżeli silnik to zniesie ;-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez brzesiu » 8 lip 2014, o 18:16

Nie pamietam numerow ale walek na pewno mial inne konty. Obrazek
Ostatnio rozmawiałem z kims kto twierdził ze też swojego czasu troche modził w diezlu i wspomnial cos o odprężaniu.
Jest sens robić taki zabieg w naszych silnikach. Pytam sie bo w weekend bede zakładał nową głowicę i jeszcze nie mam kupionej uszczelki.
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pozor » 8 lip 2014, o 19:16

odprężanie się robi w TD w tdi dużego sensu to nie ma , bo odprężanie pomaga kręcić diezelka na wysokich obrotach
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez brzesiu » 8 lip 2014, o 19:31

Pozor napisał(a):odprężanie się robi w TD w tdi dużego sensu to nie ma , bo odprężanie pomaga kręcić diezelka na wysokich obrotach


Ale jak to sie ma do mocy nm i rozkladu momentu. Czyt o tylko jest po to by nie wysrało mi uczelki na wyzrzysz obrotach ?

Wiec jaka uszczele polecacie na dwie dziury powinno byc chyba optymalnie.
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pozor » 8 lip 2014, o 19:53

YYY w dieslu nie dasz już lepszej uszczelki jak ta blaszana co masz, Co do odprężania to głownie o to chodzi żeby jak najwięcej NM zbić , żeby KM było więcej. w dodatku mniej sprzęgieł trzeba wymieniać :hyhy: Co do tuningu głowicy to możesz jedynie poszerzyć kanały dolotowe/wylotowe i to tyle. Ale nie mam pojęcia kto na pomorskim to robi , a chętnie bym mu dał swoją :hyhy:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez brzesiu » 9 lip 2014, o 11:24

Pozor napisał(a):YYY w dieslu nie dasz już lepszej uszczelki jak ta blaszana co masz, Co do odprężania to głownie o to chodzi żeby jak najwięcej NM zbić , żeby KM było więcej. w dodatku mniej sprzęgieł trzeba wymieniać :hyhy: Co do tuningu głowicy to możesz jedynie poszerzyć kanały dolotowe/wylotowe i to tyle. Ale nie mam pojęcia kto na pomorskim to robi , a chętnie bym mu dał swoją :hyhy:


no czyli w momencie gdy zależy mi na nm które dają w duzlu najwięcej frajdy dawać jak najmniejsza uszczelkę.
no to teraz pytanie mam glowice ale nie dołączył nikt do niej opisu ile zostało zebrane. wcześniej jak rozmawiałem dostałem tylko info ze została jedynie zabielona ;p
słupka nie ruszyłem.
jak grubą byście polecili?

[ Dodano: 2014-07-09, 10:26 ]
a co do portingu głowicy myślę że moto szlif na Elbląskiej by się tego podia bez problemu.
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pozor » 9 lip 2014, o 17:37

bierz , jakąś z droższych blaszaków (musi być koniecznie blaszak , inaczej ci wydmucha uszczelkę), np elring , ja mam i nie narzekam :-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Damianeros » 22 lip 2014, o 23:37

Mam trochę trywialne pytanie. Szukacie dmuchawek nowych czy używanych pod regenerację?
Avatar użytkownika
Damianeros
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 20:06
Lokalizacja: Ściborzyce Wielkie

Postprzez Pozor » 23 lip 2014, o 11:56

jak kto woli , mimo to wg. mnie lepiej używkę bo kupno nowej może się wiązać z tym że przyślą ci worek ziemniaków za 1000 zł lub jakąś padaczkę , a jak kupisz tanio używkę i dasz do regeneracji to jesteś już pewniejszy i w razie czego masz blisko do reklamacji ;-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości