Długo pali zimny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez vwkarfso » 26 gru 2011, o 16:40

Kolego jeszcze może być motyw z zaworkiem zwrotnym na filtrze paliwa. Jeśli padł to paliwo będzie się cofać do baku i trochę będzie trzeba pokręcić nim żeby zapalić no chyba że, lubisz na zaawansowanej rezerwie jeździć to normalne będzie że, trzeba trochę pokręcić. Ja bym radził sprawdzić ten trop. To jest to ustrojstwo, które jest na filtrze paliwa zabezpieczone zawleczką (takie plastikowe). Odkręć przewody wyjmij to zatkaj najpierw króciec, który wychodzi na pompę i spróbuj drugim króćcem (od wężyka z baku) zaciągnąć powietrze jak przez słomkę potem zrób to samo zatykając otwór, który wchodzi do filtra. W którymś wypadku powinieneś poczuć opór że, nie da rady zaciągnąć powietrza. Jeśli nie poczujesz tego oporu lub będziesz czuł ale lekki a powietrze będzie leciało tylko wolniej to znaczy że, zaworek do wymiany. Jeśli wszystko będzie ok sprawdź jeszcze uszczelki (oringi) na tym zaworku czy wszystko jest szczelne na połączeniu zaworek- filtr.

PS: jak już auto odpaliłeś to układ się odpowietrzył jeżeli równo chodzi.
------>pozytyVWnie zakręcony<------
---------->
*MÓJ GOLF* <-------------
Avatar użytkownika
vwkarfso
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 1 sty 2011, o 14:59
Lokalizacja: GMB

 

Postprzez gonzales » 26 gru 2011, o 18:32

lekko przepuszcza powietrze ten zawór, jutro go kupię wymienię, i dam znać co i jak:)
gonzales
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9 cze 2011, o 21:54
Lokalizacja: Białystok

Postprzez slawek5t » 27 gru 2011, o 21:48

vwkarfso napisał(a):Kolego jeszcze może być motyw z zaworkiem zwrotnym na filtrze paliwa
vwkarfso napisał(a):To jest to ustrojstwo, które jest na filtrze paliwa zabezpieczone zawleczką (takie plastikowe).
vwkarfso napisał(a):Odkręć przewody wyjmij to zatkaj najpierw króciec, który wychodzi na pompę i spróbuj drugim króćcem (od wężyka z baku) zaciągnąć powietrze jak przez słomkę potem zrób to samo zatykając otwór, który wchodzi do filtra. W którymś wypadku powinieneś poczuć opór że, nie da rady zaciągnąć powietrza.
vwkarfso napisał(a):Jeśli wszystko będzie ok sprawdź jeszcze uszczelki (oringi) na tym zaworku czy wszystko jest szczelne na połączeniu zaworek- filtr.


Powiedz dokładniej co i jak :)
Dam foto, posłuż się nim. Masz tam kolory i cyferki :)
Obrazek
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez prekursor » 28 gru 2011, o 00:37

slawek5t napisał(a):
vwkarfso napisał(a):Kolego jeszcze może być motyw z zaworkiem zwrotnym na filtrze paliwa
vwkarfso napisał(a):To jest to ustrojstwo, które jest na filtrze paliwa zabezpieczone zawleczką (takie plastikowe).
vwkarfso napisał(a):Odkręć przewody wyjmij to zatkaj najpierw króciec, który wychodzi na pompę i spróbuj drugim króćcem (od wężyka z baku) zaciągnąć powietrze jak przez słomkę potem zrób to samo zatykając otwór, który wchodzi do filtra. W którymś wypadku powinieneś poczuć opór że, nie da rady zaciągnąć powietrza.
vwkarfso napisał(a):Jeśli wszystko będzie ok sprawdź jeszcze uszczelki (oringi) na tym zaworku czy wszystko jest szczelne na połączeniu zaworek- filtr.


Powiedz dokładniej co i jak :)
Dam foto, posłuż się nim. Masz tam kolory i cyferki :)
Obrazek

Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
Przeczytaj jeszcze raz uważnie.
Kolory i cyferki to dobra metoda. Ale żeby stosować ją w Twoim wieku?
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez vwkarfso » 28 gru 2011, o 01:20

Wyciągasz to co masz oznaczone jedynką odczepiasz od tego węże. Czerwony zatykasz białym zaciągasz. Potem zatykasz ten koniec, który wchodzi do filtra reszta tak jak pisałem wyżej.
------>pozytyVWnie zakręcony<------
---------->
*MÓJ GOLF* <-------------
Avatar użytkownika
vwkarfso
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 1 sty 2011, o 14:59
Lokalizacja: GMB

Postprzez slawek5t » 28 gru 2011, o 02:29

prekursor napisał(a):Kolory i cyferki to dobra metoda. Ale żeby stosować ją w Twoim wieku?

Tak stosuje aby wszystko było wiadome na 100 %.

vwkarfso,
gdy zrobie to :
vwkarfso napisał(a):Czerwony zatykasz białym zaciągasz.


Potem :
zatykam niebieski wężyk tam gdzie jest zaworek zwrotny i zaciągam białym wężem ? ?

W którym przypadku powinien byc opór ? A może w obydwu ?

Tym sposobem sprawdze zaworek który dostawiłem czy może to plastikowe coś ?

Troche to zakręcone.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez vwkarfso » 28 gru 2011, o 11:24

Aj aj. Ty nie masz sprawdzać swojego zaworka, który tam wstawiłeś tylko oryginalny który masz zaznaczony kółkiem jako 1. Poprostu odłączasz od niego czerwony i biały wężyk tak jak masz tu te kolory oznaczone. Wyjmujesz zawleczkę i wyciągasz ten zaworek i nie dmuchasz w żadne węże! Musisz po ściągnięciu tego zaworka zatkać palcem króciec od czerwonego węża i białym spróbować zaciągnąć powietrze. Potem to samo ale z tym króćcem co wchodzi do filtra. W którymś przypadku powinien być opór że nie dasz razy zaciągnąć powietrza.

PS: Kolego lepiej ci tego nie opisze bo pisarzem ani poetą nie jestem. I nie wiem czy ten twój zaworek jest w słusznym miejscu oblukam w swoim co i jak i powiem ci czy dobrze że go tam włożyłeś.
------>pozytyVWnie zakręcony<------
---------->
*MÓJ GOLF* <-------------
Avatar użytkownika
vwkarfso
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 1 sty 2011, o 14:59
Lokalizacja: GMB

Postprzez slawek5t » 28 gru 2011, o 17:22

vwkarfso napisał(a):powiem ci czy dobrze że go tam włożyłeś.

kupiłem auto i juz tak było. Dlatego dla pewnosci zapytałem czy dobre miejsce dla niego.

Ok juz kapuje. Mam ciągnąć powietrze z króćca a nie samego węża.

Tylko koncowki dobrze nie rozumiem:
vwkarfso napisał(a):Potem to samo ale z tym króćcem co wchodzi do filtra.

Chodzi o niebieski krociec ?

PS:

- jesli mam dostawiony zaworek to i tak musze sprawdzic ?
- Jest to wiarygodny sposób ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez vwkarfso » 28 gru 2011, o 21:23

slawek5t napisał(a):Chodzi o niebieski krociec ?

chodzi o tą część, która siedzi w filtrze jak wyjmiesz będziesz wiedział o co chodzi.
slawek5t napisał(a):Jest to wiarygodny sposób ?

tak jest to wiarygodny sposób.
------>pozytyVWnie zakręcony<------
---------->
*MÓJ GOLF* <-------------
Avatar użytkownika
vwkarfso
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 1 sty 2011, o 14:59
Lokalizacja: GMB

Postprzez slawek5t » 28 gru 2011, o 21:36

Aha czyli to trojnik :D

przed chwilą zrobiłem test:

zapaliłem i odrazu zgasiłem. i potem za drugim razem chwycił prawie że odrazu. Co może byc ?
Może ten zaworek już padł ? ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez markim321 » 29 gru 2011, o 12:48

Wygląda na zaworek
markim321
Czytacz
 
Posty: 113
Dołączył(a): 17 paź 2010, o 14:26
Lokalizacja: Nowy Dzików

Postprzez slawek5t » 29 gru 2011, o 19:16

Wiecie chyba to zaworek.

przypomnialo mi sie coś....

Zawsze jeżdże codziennie. Raz nie jezdziłem prawie 3 dni i krecił jeszcze o wiele dłuzej niz teraz. A nie było zimno....

A teraz znów zrobiłem Test. Zapaliłem i szybko zgasiłem. Drugi rozruch poszedł praktycznie odrazu.

Wiec zaworek , swiece lepszej firmy , i ten rozrusznik do przeglądu, no i powinno być z pół obrotu :D

Aha , w dobrym miejscu mam ten zaworek wsadzony ?
Można go sprawdzić czy rzeczywiscie przepuszcza ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron