Dobrze rozumiesz. Można spróbować z używkami. Tylko przed zakupem poproś sprzedawcę czy możesz ją sprawdzić.
400kkm to dużo - nie wiem mój ma 700kkm i żyje w zgodzie z wirusem, większym turbem i większymi wtryskami.
Moderator: Moderator
palio napisał(a):Szefuniek,
dawka - ok
termostat - ok
korekcje - do bani
kąt wtrysku przyśpiszony
Wtryski prawdopodobnie są do wymiany. Korekcje straszne. Zapewne leją.
Kąt wtrysku należy opóźnić tak aby był między 49 - 54 jednostek.
Po logu 004 widać, że coś się dzieje z N108. Zrób jeszcze dynamiczny 004 będzie wtedy wiadomo czy zaworek N108 działa.


Szefuniek napisał(a):I wybacz z góry że o to wszystko pytam, ale mój zawód w ogóle nie jest spokrewniony z mechaniką. Pozdrawiam.
Szefuniek napisał(a):Te kompresję to można VAG'iem zrobić?
Szefuniek napisał(a):Próby olejowe? Mógłbyś wyjaśnić szerzej?![]()
Szefuniek napisał(a):A o tym mógłbyś coś powiedzieć?
"Gdy zrobiłem te logi (15 min temu), przyjechałem pod dom, otworzyłem maskę i zauważyłem że ta część się "spociła":
Co to za część jest?
wtrysk sterujący masz prawdopodobnie klapnięty stąd szarpanie na wysokich obrotach(iglica się wiesza) sprawdź oporność cewki(90-120ohm) kabelek czy nie uszkodzony gdzieś oraz tak zwana metodą "młotkową" ale wystarczy klucz , a mianowicie wprowadź samochód (z pomocą kolegi) na 2500 obrotów i stuknij w wtrysk sterujący jak przerwie prace jest klapnięty, po za tym wyjmij wszystkie daj do sprawdzenia bo korekcje sa nieciekawe o czym kolega PALIO wspomniał Palio napisał(a):przepływomierz padł wymiana na nowy
kto wie czym różni się silnik 1.9td

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości