Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Bardzo niskie obroty

Postprzez Piekal » 23 sty 2013, o 23:44

Witam.
Po wymianie monowtrysku mam taki problem ze mam bardzo niskie obroty na benzynie typu 500-600. Wymienialem monowtrysk bo obroty mi falowaly. Prosze o pomoc
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Bardzo niskie obroty

 

Postprzez pietrasiak2 » 24 sty 2013, o 07:17

Odpal na zimnym i wypnij wtyczkę z czujnika cieczy jeśli obroty z tych 600 nie wzrosną do ok 1000 to silniczek krokowy stoi. Jeszcze osłuchaj jak przekręcisz zapłon pracuje . Przy wymianie czyściłeś przepustnicę? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Piekal » 24 sty 2013, o 10:55

tak czyscilem
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez pietrasiak2 » 24 sty 2013, o 10:59

To sprawdź na początku to co napisałem jak nie poskutkuje , to szukamy dalej :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Piekal » 25 sty 2013, o 10:54

Zdjalem wtyczke od czujnika temp ale nic obroty nie wzrosly a po zalaczeniu zaplonu slychac jak krokowy chodzi. co to moze byc?
Ale gdy obroty skaczą to krokowy stoi w miejscu. Załoze swoja stary krokowy i zobaczymy..
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez pietrasiak2 » 25 sty 2013, o 11:16

To teraz sprawdź to:
1. czy masz szczelną podstawę wtrysku
2.Układ podciśnienia czy wężyki są całe i czy wszystkie powpinane .
3. Odłącz aku i sprawdź jeszcze czy szczelina między krokowym (trzpieniem) jak jest max cofnięty , a dźwignią przepustnicy masz 0,5 mm. Ale by to było ok to wypinasz wtyczkę z krokowsa jak tam włożysz szczelinomierz czy kawałek blaszki bierzesz omomierz i między pinami 3 i 4 (2 dolne) nie powinna zmienić się rezystancja.
4. Jeżeli chcesz pominąć pkt.3 to możesz sprawdzić po resecie jak pracuje (nie faluje) jak wypniesz wtyczkę z TPS on też ma wpływ na falowanie . Jednak sprawdzenie szczelności wykonaj na Bank :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Piekal » 25 sty 2013, o 21:55

Podstawa wtrysku szczelna,wężyki cale i podłączone,jak odlacze TPS to auto kuleje jakby mialo zaraz zgasnąć.Zrobie jeszcze reset i zobaczymy

[ Dodano: 2013-01-26, 11:39 ]
Dzis rano odpalilem auto i wgl nie bylo ssania,obroty 500 i falowaly. wyjalem wtyczke z czujnika temp.ale to nic nie dalo.
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez adams33 » 27 sty 2013, o 10:42

Witam odświeżę troszkę temacik. Posiadam 1.6 ABU i niedawno zmieniłem skrzynię biegów sprzęgło wymieniałem 9k wcześniej.

Przed wymianą skrzyni miałem 2700 obr/min przy 100 km przy 120 km były 3100

Teraz po wymianie skrzyni biegów zrobila się makabra. Przy 100km 3100 obr/min
a przy 120km/h 3700obr/min strasznie mnie to denerwuje ale już z tym nic nie zrobisz. Bo niechce mi się kupować drugiej skrzyni bo szkoda pchać w to kasę zwłaszcza do 1.6 ;p

I teraz pytanie moje czy VW jakoś robił te skrzynie z większymi bądź mniejszymi przekładniami? Bo numer na skrzyni zgadza się IDENTYKO. :/// 3700 obr/min to zwiększona też dawka paliwa wychodzi na 100 km o całe 2l ;/
adams33
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 lip 2012, o 14:39
Lokalizacja: Łochów

Obroty -> problem.

Postprzez 1arturek1 » 7 lut 2013, o 15:34

Cze, przejdę od razu do sedna sprawy. Przy zapaleniu ciężko z wolnymi obrotami, jak mu walne 3 tysiące obrotów, to pracuje, jak puszcze gaz to zaczyna się dławić i gaśnie. Na rozgrzanym silniku jest okej, cóż to może być?
1arturek1
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28 lip 2012, o 10:31
Lokalizacja: Lublin

Postprzez prezesik » 7 lut 2013, o 23:47

czujnik temperatury do wymiany. Sprawdź jak odpali i jak będzie chodził na zdjętej wtyczce z czujnika temperatury (4-pinowy pod aparatem zapłonowym). Powinien mieć obroty 1100 /min.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez 1arturek1 » 8 lut 2013, o 18:33

prezesik25 napisał(a):czujnik temperatury do wymiany. Sprawdź jak odpali i jak będzie chodził na zdjętej wtyczce z czujnika temperatury (4-pinowy pod aparatem zapłonowym). Powinien mieć obroty 1100 /min.


Właśnie tak robiłem jak miałem problem z odpalaniem, odłączyłem wtyczkę, zapaliłem, złapał obroty zgasł, potem podłączyłem i zapalał.

Jak się zachowuje po odłączeniu wtyczki? Chodzi strasznie nierówno, nie ma wolnych obrotów, telepie nim, a jak mu puszczam gaz to gaśnie.
1arturek1
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28 lip 2012, o 10:31
Lokalizacja: Lublin

golf 3 1.8aam brak mocy, ciężko pali

Postprzez gentki » 21 lut 2013, o 23:22

Witam, piszę temat ponieważ mam z moim autem problem już od dłuższego czasu. Silnik to 1.8 aam, z instalacją gazową. Problem polega na tym że czasem-3,4 razy w tygodniu po odpaleniu auta silnik ma małą moc i słabo przyspiesza, a w przypadku przełączenia na gaz auto nie chce wogóle jechać powyżej 2 tys obrotów tak jakby przy 2 tys nastąpiło odcięcie zapłonu. Wyeliminowanie tego następuje po zgaszeniu silnika i ponowne jego uruchomienie, wtedy auto jedzie bdb na gazie i benzynie. Czasem również mam problem że auto stoi np 4-5 dni a następnie pali idealnie, a czasem postoi 8h jak jestem w pracy i przy próbie odpalenia przygasają zegary i nie może przekręcić silnikiem, po kilku próbach auto odpala. Odrazu napiszę żę aku mam rok czasu cewkę zapłonową 1.5 roku (cewka nie ori ) świece 15 tys przebiegu kable kopułka palec ok. Walcze z tym problemem i doszedłem do wniosku że może to czujnik halla, wywołuje iskrę w złym momecie i auto nie może odpalić po postoju a także nie może jechać powyżej 2 tys obrotów. Tak jak wspomniałem po zgaszeniu i odpaleniu jest ok. Proszę o pomoc czy halla może być w tym przypadku winna. Rozrusznik jest ok
gentki
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 1 lis 2011, o 23:31
Lokalizacja: czewa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 16 gości