Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez skolar » 30 gru 2012, o 14:30

tps nie, zobacze to jutro bo dzisiaj juz tam nie bede grzebal to napisze co i jak, jesli bedzie bez zmian to znaczy ze przepustnica jest dobra tak??

[ Dodano: 2012-12-30, 23:06 ]
a powiedzcie mi czy przepustnica z polo 1,4 http://tablica.pl/oferta/vw-polo-1-4-8v ... 8607;r:6;s: taka jak w ogloszeiu bedzie pasowac do mojego golfika 1,6 aee numery na obudowie sa te same

[ Dodano: 2012-12-31, 11:14 ]
wiec tak odlaczylem tps i nic sie nie zmienilo dalej tak samo ;/
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

 

Panowie Pomocy czasami gaśnie na wolnych obrotach 2,0 16vABF

Postprzez siwy_83 » 4 sty 2013, o 13:11

Panowie tak jak w temacie czasem mu sie zgaśnie i nie trzyma wolnych obrotów a wiekszosci jest wszystko.Co to może być :-|
Ostatnio edytowano 4 sty 2013, o 16:07 przez siwy_83, łącznie edytowano 1 raz
Golf 3 Gti Edition 2,0 16v ABF
moj-golf/2-0-16v-abf-gti-edition-by-siwy-t46449.html
Scirocco Scala 2,0 16v ABF
inne-samochody-z-rodziny-vag/scirroco-ii-scala-2-0-16v-abf-by-siwy-t58893.html
Old Volkswagen's NEVER die, They just get lower.
Avatar użytkownika
siwy_83
Fanatyk
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 9 wrz 2011, o 10:36
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Czesio207 » 4 sty 2013, o 13:38

Może silniczek krokowy :-|
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez siwy_83 » 4 sty 2013, o 16:07

Tak też mi się wydaje ale moze coś innego :-|
Golf 3 Gti Edition 2,0 16v ABF
moj-golf/2-0-16v-abf-gti-edition-by-siwy-t46449.html
Scirocco Scala 2,0 16v ABF
inne-samochody-z-rodziny-vag/scirroco-ii-scala-2-0-16v-abf-by-siwy-t58893.html
Old Volkswagen's NEVER die, They just get lower.
Avatar użytkownika
siwy_83
Fanatyk
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 9 wrz 2011, o 10:36
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Czesio207 » 4 sty 2013, o 19:22

Jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz ;)
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Obroty, trzęsie przy ruszaniu

Postprzez lukasz00545 » 7 sty 2013, o 09:54

Witam.
Mam bardzo dziwny problem z golfikiem otóż stał on się słabszy niż był wcześniej.
Na 4 i 5 biegu są za niskie obroty tak mi się wydaje.
Przy 80km/h na 4 biegu obrotu silnika 2200-2400 a na 5 przy prędkości 100km/h obroty są 2300-2500 i nie chcę dalej iść. Czy one nie są za niskie ?

Jak ruszam z 1 to strasznie trzęsie budą i jest ciężko ruszyć bez dodania więcej gazu. Jakiś miesiąć temu zmieniłem sprzęgło. Czy to może być wina poduszek po skrzynią i silnikiem ?
lukasz00545
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 24 wrz 2011, o 14:28
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez pietrasiak2 » 7 sty 2013, o 10:18

Pytanie : czy na biegu jałowym silnik równo chodzi , ładnie się wkręca na obroty , czy też go telepie?
Oczywiście zawieszenie silnika sprawdź mogą być przyczyną,ale wydaje mi się że to będą zaburzenia w układzie zasilania paliwem :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez lukasz00545 » 7 sty 2013, o 20:20

pietrasiak2 napisał(a):Pytanie : czy na biegu jałowym silnik równo chodzi , ładnie się wkręca na obroty , czy też go telepie?
Oczywiście zawieszenie silnika sprawdź mogą być przyczyną,ale wydaje mi się że to będą zaburzenia w układzie zasilania paliwem :-)


Obroty nie wariują utrzymują się na 900, tak mi mechanik ustawił.
Dodam jeszcze że na każdym biegu lewarek drży.

Byłem dzisiaj u mechanika i on wykluczył poduszki silnika i poduszkę skrzyni.
lukasz00545
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 24 wrz 2011, o 14:28
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez jerzy28 » 8 sty 2013, o 19:22

Po odpięciu czujnika pracuje normalnie
Jerzyk
jerzy28
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 17 lut 2012, o 00:08
Lokalizacja: Krzywcza

Postprzez sebix26 » 9 sty 2013, o 03:01

rafal9119 napisał(a):czujik temperatury i czujnik temp. powietrza zasysanego to pewnie odłanczałeś i dla tego błedysa. to masz juz jak na tacy co masz wymienic.potencjometr tu jest winny i nic wiecej. jestem pewien na 100 %. a ty jestes z mazur tak? bo w Piszu jest dobry elektromechanik ktory by ci to zrobił

ziomek a który to elektromechanik
Avatar użytkownika
sebix26
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 23:10
Lokalizacja: Pisz

Silnik chodzi nierówno, slabo reaguje na gaz. 2E

Postprzez Affkariusz » 23 sty 2013, o 11:26

Witajcie koledzy. Czytałem wiele tematów gdzie był opisywany niby ten problem, ale nic mi to nie pomogło otóż ; mam golfa z silnikiem 2.0 2E i problem jest taki, ze golf po odpaleniu chodzi strasznie nierówno, trzęsie nim, a gdy chce ruszać i trzymam pedał gazu w jednej pozycji, to obroty rosną i nagle spadają, czasami nawet zgaśnie po dodaniu gazu. Aha zauważyłem jeszcze, ze czesto jest zamulony i nie chce sie zbierać. POMOŻCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zapomniałem dodać, ze mam LPG, sekwencje nową. Świece, przewody, kopułka zostały wymienione na nowe, a problem dalej występuje. Dzieje się tak na gazie jak i na benzynie.
Affkariusz
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 14 lis 2012, o 18:04
Lokalizacja: Rypin

Postprzez mateusz_918 » 23 sty 2013, o 15:32

sprawdź cewkę zapłonową odłącz od kopułki kabel i patrz jaka jest iskra poprawna to kolor niebieskawy
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości