Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez rafal9119 » 28 kwi 2012, o 20:10

kolego to nie zadne kopułki i palce. tylko przepustnica jest w niej wbudowany silnik korkowy i to on jest winien. miałem podobnie jak bedziesz zmieniał przepustnice to kup tylko i wyłacznie z takimi samymi numerami jak masz na starej bo inaczej problem nie zniknie .to dziwne silniki wiem bo mam go 2 lata!!! :-)

[ Dodano: 2012-04-28, 19:12 ]
a jeszcze przed tą zmiana przepustnicy sprawdz ten zaworek od pochłaniacza par paliwa jest on z lewej strony nie daleko amorka taka mała niebieska kostka .
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

 

Postprzez strzeliniasty » 1 maja 2012, o 20:01

trollu, miales chyba racje

dzisiaj dorwalem VAGa i sprawdzilem

a tu skutek

http://www.youtube.com/watch?v=FAJS5Jg0Log
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez trollu » 2 maja 2012, o 01:51

jak odcina w okolicach 5k to na 99% hall. tyle że często ludzie się chwytają bo błędy sprawdzają na zgaszonym silniku a wtedy hall zawsze wyskoczy.
zmień halli powinno być ok ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez strzeliniasty » 4 maja 2012, o 12:14

dlatego ja robilem na zapalonym zreszta widac na filmiku :P
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

golf 1.4 wahania obrotów

Postprzez maciek10012 » 5 maja 2012, o 14:33

Od jakiegoś miesiąca wahaja się obr, niewiem od czego to zależy ,ale np(wczoraj w nocy)wogóle obrotów mi nie trzymał zapalałem i od razu gasł , dowiedziałem się ,że jest to wina czujnika temperatury cieczy chłodzącej lub krokowca (obie rzeczy wymienione i nadal). Jade dojeżdrzam do świateł daje na luz lub 1i sprzęgło ,a obr spadaja do ok 400obr tłumik zaczyna drgać i tak ciągle. Pomocy???
maciek10012
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 20:13
Lokalizacja: Bytom

Postprzez zybi » 5 maja 2012, o 14:37

Jak krokowiec albo czujnik wymieniłeś na zamiennik to może być nadal lipa
Avatar użytkownika
zybi
Badacz tematu
 
Posty: 285
Dołączył(a): 8 lut 2012, o 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 5 maja 2012, o 14:48

polecalbym spawdzic tps :D przed kupieniem jakich kolwiek czesci

a najlepszym rozwiazaniem to podlaczenie pod vag-a koszt 50 zl a oszczedza sie mase
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez fuqet1 » 5 maja 2012, o 18:24

Kolego miałem podobny problem do twojego.
Obroty skakały raz w górę raz w dół .
Magicy mechanicy mówili że może to być silniczek krokowy/czujnik.
Wymiana nie pomogła .
Podłączyli mi do vaga pokazało błąd sondy lambda.
Zmieniłem na nową a tu dalej to samo.
Na szczęście są jeszcze prawdziwi fachowcy - zmienili mi tylko uszczelkę podstawy wtrysku paliwa.
Problem z obrotami zniknął !!!
Już 2 lata jeżdżę i z obrotami nic złego się nie dzieje.
Głupia uszczelka z robotą kosztowała koło 50 zl
A ci magicy pół samochodu by mi wymieniali i dalej było by to samo.
Na szczęście krokowy i czujnik miałem możliwość oddania z powrotem bo tak to bym nie urobił na tą usterkę.

Tak w ogóle ile masz przebiegu w aucie bo u mnie wystąpiło to przy 210 tyś i czy przypadkiem gazu nie zakładałeś niedawno do fury??
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez maciek10012 » 5 maja 2012, o 21:10

Przebiegu mam 214000km mam tylko bezyne
maciek10012
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 20:13
Lokalizacja: Bytom

Postprzez prezesik » 5 maja 2012, o 22:43

jw - podstawa wtrysku do wymiany ( silnik łapie "lewe" powietrze stąd te objawy ).
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

silnik i jego obroty

Postprzez golfiaz1 » 6 maja 2012, o 15:45

witam,mam taki problem,jade sobie pwenego razu,dojeżdzam do skrzyżowanie a obroty silnika po wyżuceniu na luz są takie jak były podczas jazdy,dopiero po wyłaczeniu silnika wszystko wraca do normy,prosze o porade co to może być,gdzie szukac przyczyny.
golfiaz1
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6 maja 2012, o 15:29
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Postprzez trollu » 7 maja 2012, o 00:30

nastawnik przepustnicy
poza tym podaj rok auta, kod silnika jeżeli znasz, wróżek tutaj nie ma
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości