nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Przemko475 » 1 lut 2012, o 14:41

jak jest uszkodzona tak ja przed zimą wymieniłem bo słabo kręcił około 100-120zł nowa za czujnik ile płaciłeś?? ale to raczej jak jest wilgotno to nie działa ale to zawsze może być coś wspólnego.

i jak to wymieniłeś odpala??
Golf 3 Klub Polska : Golf III 1.6
Przemko475
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23 sty 2012, o 21:21
Lokalizacja: Halinów

 

odpalanie w mrozy

Postprzez pietrasiak2 » 1 lut 2012, o 15:08

Wiem że jest zimno , sprawdź jak napisałem , iskrę sprawdzisz sekund pięć , paliwo poluzuj opaskę na przewodzie dopływowym przy wejściu do "wtrysku" zdejmij go weź jakąś butelkę
i sprawdź czy pompka podaje paliwo załączając zapłon bez kręcenia jeżeli pompa paliwa i filtr
są ok to w butelce powinna pojawić się benzyna . To najszybszy sprawdzian.
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez marcin678 » 1 lut 2012, o 15:44

udało mi się odpalić ale dopiero jak postał jakieś 3 godziny w garażu i wszystko się trochę ogrzało. pompa podaje dobrze bo słychać a filtr wymieniałem jakieś 1000km temu. ale przy wymianie kopułki zauważyłem że palec jest w złym stanie i kupiłem nowy bosch-a bo nie chciałem taniego zamiennika. jutro dam znać co i jak. Z góry dzięki za pomoc :)
marcin678
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 3 sty 2010, o 13:55
Lokalizacja: Sobienie-Jeziory

Postprzez rafal9119 » 1 lut 2012, o 21:12

pietrasiak2 napisał(a):Może tzw jeż nie działa
a co to jest bo pierwsze słysze???
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez pablomed » 2 lut 2012, o 15:00

elektryczny podgrzewacz w kolektorze ssącym
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez marcin678 » 2 lut 2012, o 22:34

wymiana palca i kopułki pomogła naszczęście :D dzięki za zainteresowanie tematem
marcin678
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 3 sty 2010, o 13:55
Lokalizacja: Sobienie-Jeziory

Nie zapala normalnie... 2.0 8V

Postprzez RAQnio_V » 3 lut 2012, o 18:30

Witam!
Potrzebuje pomocy.
Przyszły mrozy (to wie chyba każdy...) i do dzisiaj byłem zaskoczony, że golf nie sprawia żadnych problemów... Przychodzę dzisiaj rano do auta, chcę odpalać, rozrusznik kręci normalnie ale nie zapala... Próbuję dodawać gazu i auto zaskakuje, ale pracuje nie równo, trzymam nogę na gazie cały czas... puszczam gaz i auto gaśnie... zapalam trzymam na gazie chodzi, puszczam znowu gaśnie... jakoś udało mi się ruszyć i jechać do pracy... w drodze auto się nagrzało przełączyłem na gaz i już problem ustał podjeżdżam pod pracę i przełączam go znowu na benzynę i auto chodzi normalnie, gaszę odpalam od kopa... Myślę, że to pewnie przez -24'C mróz, który był dziś rano i stwierdziłem, że po pracy będzie ok. Niestety znowu to samo. Dojechałem do domu. Podjechałem na stację zatankowałem 10L dolałem dodatku do benzyny z STP. Płyn chłodniczy nie zamarzł... Benzyny jest 1/4 baku... Zalany olejem 10W40...
Proszę o pomoc co mogło być przyczyną tych akcji... Podejrzewałem czujnik temp. na chłodnicy, ale chyba by działo się to samo jak jest rozgrzany (chyba, że się mylę)...
Z góry dzięki za pomoc ;)
Pozdroo
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez AdamPLSieradz » 3 lut 2012, o 21:56

to moze byc czujnik temperatury, bo wtedy są problemy z odpalaniem na zimnym silniku, bo ma on jakby zakodowane że jest caly czas cieply. Dlatego jesli juz faktycznie się nagrzeje jest ok, ale zimny ma problem z dobraniem mieszanki. Jesli nie mam racji, proszę o skorygowanie
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez trollu » 4 lut 2012, o 02:49

mam to samo, ja podejrzewam przepustnicę, nastawnik świruje. u mnie zaczęło się od tego jak zmieniałem termostat. poskładałem wszystko, zalałem układ, chcę odpalić auto a tu kicha, tylko buczenie słychać przez kilka sekund jak przestałem kręcić. Przy okazji zaczął palić bezpiecznik pod maską. z kumplem szukamy, słuchamy, doszliśmy w końcu do tego że słychać nastawnik, myśle sobie pare stów w d***, ostatnia próba odpalenia tym razem z noga na gazie i auto odpaliło, bezpiecznika już nie pali. od tamtej pory miałem chyba z 2-3 razy sytuację gdy gasnął bez gazu, jakby nastawnik nie trzymał i przepustnica się za bardzo zamykała.
na chłodnicy masz tylko włącznik wentylatora. co do czujnika temp to tez jest prawdopodobne ale jakby był walnięty to cały czas by silnik świrował a u mnie od 2 m-cy spokój
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez RAQnio_V » 4 lut 2012, o 07:22

trollu z drugiej strony jakby z przepustnicą było coś nie tak to byłby problem i na ciepłym silniku, a u mnie na ciepłym ustaje...
AdamPLSieradz napisał(a):to moze byc czujnik temperatury, bo wtedy są problemy z odpalaniem na zimnym silniku,

tylko teraz, który??
Bo są 3.
1. od wskazań na liczniku (ten można wykluczyć)
2. na trójniku
3. przy chłodnicy
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

czujnik

Postprzez pietrasiak2 » 4 lut 2012, o 08:27

Czujnik temperatury ten 4 - pinowy przy wejściu do silnika
Pozdrawiam :roll:
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez trollu » 4 lut 2012, o 13:30

przy chłodnicy łącza tylko wentylator, tak jak pisze pietrasiak2, ten na króćcu, wyjściu z silnika na chodnicę.
Jeżeli u mnie się powtórzy to zobaczymy, zrzucę wtyczkę i będę wiedział czy to on
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości

cron