Falujące obroty i brak możliwości wręcenia pow. 2tys

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Gesiu_15 » 20 maja 2014, o 09:03

tu masz link
http://allegro.pl/vw-golf-iii-2-0-zawor ... 42391.html

ja też u siebie wymieniałem i tak wygląda zamontowane na aucie . :-)

Obrazek
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Dawid95 » 20 maja 2014, o 09:38

Posiadam taki zaworek. Do czego on jest?
Obrazek
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez pietrasiak2 » 20 maja 2014, o 09:41

wygląda na pompkę spryskiwaczy :-) zrób foto z dołu :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Dawid95 » 20 maja 2014, o 09:45

No tak. Nie wpadłem na to :wstyd:
Można kupić taki zawór podciśnienia nowy? Czy raczej niedostępna część?
Zawór podciśnienia czy ma jakąś swoją dokładniejszą nazwe?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Gesiu_15 » 20 maja 2014, o 10:00

Dawid95 napisał(a):Można kupić taki zawór podciśnienia nowy? Czy raczej niedostępna część?
Zawór podciśnienia czy ma jakąś swoją dokładniejszą nazwe?


Nie mam pojęcia czy jest dostępna w ASO a jak jest to będzie kosztował ten zawór miliony :-D kup używkę sprawną załóż i będzie dobrze :-)

http://allegro.pl/listing/listing.php?d ... &buyUsed=1
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 20 maja 2014, o 10:04

Ten zawór to Zawór Stabilizacji Biegu Jałowego taką ma nazwę :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Gesiu_15 » 20 maja 2014, o 10:13

pietrasiak2 napisał(a):Ten zawór to Zawór Stabilizacji Biegu Jałowego taką ma nazwę :-)


Nr 22 Elektrozawór filtra z węglem aktywnym tak to się niby nazywa :-P

Obrazek
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 20 maja 2014, o 10:17

Gesiu_15 napisał(a):
pietrasiak2 napisał(a):Ten zawór to Zawór Stabilizacji Biegu Jałowego taką ma nazwę :-)


Nr 22 Elektrozawór filtra z węglem aktywnym tak to się niby nazywa :-P

Obrazek

Jeśli się rozchodzi o 22 to się zgodzę ale ten przy filtrze powietrza to tak jak napisałem
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Dawid95 » 20 maja 2014, o 13:25

Mam na razie zaślepione wejście od tego zaworu.
Jest kolejny problem :/ Cieknie olej i zauważyłem,ze to z łączenia skrzyni z silnikiem. Ściągnąłem tą taką małą blaszkę,ale nie widać skąd to dokładnie :/ Spod miski czy raczej z uszczelniacza wału? :(
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Gesiu_15 » 20 maja 2014, o 13:45

wytrzyj wszystko , przetrzyj miejsca gdzie olej jest . Jak będzie sucho wszędzie , co jakiś czas lukaj skąd leci oliwa , ja jasnowidzem nie jestem żeby ci powiedzieć skąd dokładnie :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 20 maja 2014, o 18:33

Tak zrobiłem,ale niestety leci po rancie skrzyni i nie wiadomo czy to spod uszczelniacza wału czy spod miski :/
Da rade wyciągnąć silnik bez ruszania skrzyni? Będzie na tyle miejsca,żeby rozczepiło się to w komorze?

[ Dodano: 2014-05-20, 17:32 ]
Rozebrałem i tak to wygląda. W skrzyni nie widać aby ten olej wyciekał spod simeringu, spod spodu wyczyściłem wcześniej trochę więc jest sucho. Za kołem zamachowym dookoła widać olej. Uszczelniacz wału do wymiany?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 20 maja 2014, o 20:04

Mi to wygląda że ten olej gdzieś leje się ale na skrzynie bo ona wygląda środkiem słucha a są widzę tylko obrzeża skrzyni mokre anie leje ci z czujnika ciśnienia oleju ? niech się ktoś bystrzejszy wypowie bo dziwnie ale simering możesz sam wymienić w skrzyni na wal jak masz rozebrane koszt jego jest mały a roboty dużo
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości