silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 11 paź 2013, o 14:00

Ano. Masz 2E
xGabrys, propnuję poczytaj trochę na forum sporo o tym silniku napisano. Wstępnie zajmij się regulatorem wolnych (tzw silniczek krokowy) - podmiana na próbe od kolegi lub próba wyczyszczenia. Silnik ten jest bardzo wrażliwy na najmniejszą nieszczelność w dolocie oraz na sprawne działanie perzepływki - opisy sprawdzania na forum
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez Adamus66 » 14 paź 2013, o 10:45

Na zdjęciu wygląda tak, jakbyś miał niepodłączony przepływomierz.
Adamus66
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22 wrz 2013, o 20:33
Lokalizacja: Borne Sulinowo

Postprzez xGabrys » 14 paź 2013, o 21:45

Witam,
WAZNE: objawy występują na gazie(nie wiem czy na benzynie również)

Dzisiaj podmieniłem silnik krokowy i okazało się, że moj silnik jest sprawny.
Co do odłączonego przepływomierza to masz racje. Dziś właśnie z ojcem doszliśmy do wniosku, że wina leży po stronie przepływomierza. Po podłączeniu go i przygazowaniu obroty momentalnie skoczyły jak szalone do 3tys i się tak utrzymywały. Ojciec ustawiał coś manualnie przy przepływomierzu i problem z gasnącym silnikiem znikł ale jednak obroty spadają i po chwili wracają do normy,
Pewnie to rozwiązanie jest chwilowe i czeka mnie wymiana przepływomierza. Stąd moje pytanie jaki jest koszt czy używany wchodzi w grę i czy faktycznie to rozwiąże problem? I jeszcze jedno czy przepływomierz o WV Vento silnik 1.6 glx będzie pasował do mojego silnika?
xGabrys
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 21:08
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez pablomed » 15 paź 2013, o 22:27

xGabrys, kolego pasuje ci tylko przepływomierz od silnika 2E niestety jest drogi ciężko poniżej 3 stówek dostać, prędzej 350 a wyjątkowo poniżej 300. Przepływomierz w 2E niema nic do regulacji, bardzo podobny w z wyglądu identyczny jest do golfa II tylko w rogu u góry ma pod korkiem śrubę regulacyjną do ustawiania mieszanki - taki jest tańszy ale nie będzie dobry. Można taki przepływomierz próbować naprawić o ile przyczyną jest skrzywienie ośki klapki co się zdarza od wybuchu LPG. Jak dobrze poszukasz w moich postach to coś o tym napisałem bo kilka naprawiałem. Natomiast jak tata próbował zdejmować pokrywkę i pod nią zmieniać naciąg sprężyny - to już po ptokach, raczej dobrze tego nie ustawi się chyba tylko mając drugi sprawny do porównania
Adamus66, uznanie - bystry jesteś nie zauważyłem braku wtyczki.

Wodzę teraz potaniały przepływki , dla ciebie ma mieć na końcu numeru fabrycznego literkę B lub C , bez literki jest od golfa II nie pasuje
czyli 037 906 301B lub 037 906 301C

np :http://allegro.pl/przeplywomierz-vw-passat-b3-b4-audi-vw-golf-iii-3-i3611723451.html

http://allegro.pl/przeplywomierz-golf-i ... 65260.html tu masz podany drugi numer tzw Boschowski
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez xGabrys » 15 paź 2013, o 23:11

No to właśnie taką srubą ojciec ustawiał mi mieszankę. nic nie otwieraliśmy. Jesteś pewien,że w przepływomierzach do golfa3 nie ma takiej śruby?
http://zapodaj.net/e8fc2cc051995.jpg.html
U mnie w tym miejscu była ta śruba
xGabrys
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 21:08
Lokalizacja: Koszalin

Gaśnie na gazie podczas jazdy na LPG 1.8 90KM

Postprzez folta » 16 paź 2013, o 20:38

Witam wczoraj wymieniałem i czyściłem odmę odłaczyłem wszystkie wtyczki jakie dochodzą do mono wtrysku i podłaczyłem je tak jak miały być. Dzisiaj miałem problem przy zmianie z benzyny na LPG bo samochód gaśnie, jak już trzymał obroty(od 900 do 1000) to nagle zgasł podczas jazdy. Na benzynie wszystko ok i trzyma obroty

Co to może być ?
Dzięki za pomoc
folta
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 21:45
Lokalizacja: Tychy

Postprzez pablomed » 17 paź 2013, o 09:35

xGabrys, na 100 procent, masz od mk2. Poszukaj używanej z tych dwóch numerów które wymieniłem. Dokładnie takiej jak dałeś fotkę. Od tego całą zabawe trzeba zacząć bo to jest najważniejszy czujnik dla tego silnika, bez którego na benzynie ani rusz. Do pracy na LPG II generacji nie jest potrzebny. Kupuj bez wahania bo widzę że ceny znacznie spadły, jeszcze rok temu ciężko było taniej niż za 300- 350 znaleźć. Jesli masz szanse nie kupuj w ciemno, jak sprawdzić opisałem na forum, starczy miernik uniwersalny i patrz czy pokrywka nie była zdejmowana - wówczas zawsze ślady podważania jej zostają.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pablomed » 17 paź 2013, o 09:38

folta, zacznij od kontroli wtyczek złączek związanych z instalacją LPG - szczególnie od elektrozaworów LPG
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez xGabrys » 18 paź 2013, o 22:00

Tutaj zapodaje linki do zdjęc przepływomierza. W tej dziurze ma to do regulacji więc wydaje mi się, że to przepływomierz od golfa 2 ale mogę się mylić

http://zapodaj.net/0c7fdbc17b8f4.jpg.html

Niżej zdjęcie numeru z przepływomierza. http://zapodaj.net/9bc978a62144a.jpg.html


Ja ciągle jeżdze na odłączonym przepływomierzu. Czy objawy powinny występować? Czy może szukać usterki gdzieś indziej?
xGabrys
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 21:08
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez adam3046 » 19 paź 2013, o 22:41

Moze parowniku juz ci poszedl chodzi mi o mębramę itp
adam3046
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:18
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości