silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Piekal » 13 wrz 2013, o 20:19

To co moge zrobic? Bo rano do pracy musze jechac.
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

 

Postprzez łukasz1983 » 13 wrz 2013, o 20:25

Macha w górę odpalasz auto i pryskasz wodą po cewce (bo jak kable ok to główny podejrzany) jak będzie przebicie to cewka do wymiany.
Do rana powinno przeschnąć i na przyszłość omijaj kałuże a przynajmniej staraj się przez nie delikatnie przejeżdżać.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piekal » 13 wrz 2013, o 20:30

A jak nie bedzie przebicia na cewce to co wtedy?
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez palio » 13 wrz 2013, o 20:31

Szukajka nie gryzie :wstyd: . Wystarczy poszukać

Pod lupę trzeba wziąć cały układ zapłonowy poczynając od palca, kopułki na przewodach skończywszy.

Piekal napisał(a):To co moge zrobic?

Sprawdzaj wszystko po kolei.
Ostatnio edytowano 13 wrz 2013, o 20:32 przez palio, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 13 wrz 2013, o 20:32

Pierwsze sprawdź cewkę.
A kable też nie zaszkodzi sprawdzić szczególnie jak są stare
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piekal » 13 wrz 2013, o 21:23

Teraz bylem sie przejechac jakies 4km i jest wszystko ok. Robic cos z tym? Zebym nie mial niespodzianki rano.
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez Alen » 13 wrz 2013, o 22:59

miałem podobny problem w starym golfie pojawił sie po myciu silnika, wilgoć dostawała sie pod kopólke i mi przerywało , wystarczyło ja wysuszyć albo wytrzeć a i jak ją otwożysz to zobacz czy nie ma wśrodku osadu jak jest to też do wyczyszczenia
Avatar użytkownika
Alen
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 14 kwi 2011, o 08:58
Lokalizacja: Ciechocinek / CAL

Postprzez trollu » 14 wrz 2013, o 00:25

ehh znowu... było tyle tematów, nie spamuj.
łukasz1983 napisał(a):Piekal, Było było było

true
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez walter5 » 10 paź 2013, o 16:00

Asparte, siemka rozwiazałes problem z gasnieciem mam to samo jak sie rozgrzeje to ch** go strzela albo szarpie albo gasnie podczas parkowania jak do konca skrece kołami to tez obroty spadaja i silnikiem łopota
walter5
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 11 kwi 2013, o 16:18
Lokalizacja: M-ce

Silnik nie trzyma obrotów(gaśnie).

Postprzez xGabrys » 10 paź 2013, o 21:17

Witam,
W sierpniu zakupiłem Golfa 3 silnik 2.0 115 koni. Niedługo później pojawiły się pierwsze problemy z obrotami i przydławioną pracą silnika. Jednak wymieniłem palec, kopułkę, przewody, świece, czujnik temp. i filtr powietrza. Przez jakiś czas było wszystko ok jednak od tygodnia mam problem. Po odpaleniu silnika obroty utrzymują się na poziomie 1100 po rozgrzaniu silnika spadają do 900. Jednak podczas jazdy przy zmianie biegu lub przejściu na bieg jałowy obroty bardzo spadają i jak mam szczęście to pojadę dalej bo silnik na chwile przestaje pracować po czym ponownie trzyma obroty. Jednak częściej auto gaśnie. Nie wiem co jest nie tak. Czy to np sonda czy może silnik krokowy? Mam ojca mechanika który jednak nie wie co jest tego przyczyną. Proszę o jakieś porady co możemy sprawdzić. Nie wiem czy to ma znaczenie ale ostatnio zauważyłem, że z rury wydechowej wylatuje biały i gryzący dym.

Pozdrawiam

Łukasz
xGabrys
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 21:08
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez pablomed » 10 paź 2013, o 23:27

typ silnika musisz znać ( 2E lub AGG/ADY) net ci pokaże fotki to zupełnie inne wtryski
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez xGabrys » 10 paź 2013, o 23:51

Po czym mogę poznać jaki mam silnik? Mam zrobić zdjęcie i wstawić ? Obrazek
xGabrys
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 21:08
Lokalizacja: Koszalin

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości