silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez ci-nek » 8 sie 2012, o 21:33

Nie wiem w jakim stanie jest parownik, nic poza wymiana filtra nie robiłem. Nie wiem ile na parowniku przejechał kilometrów. Auto ma przebieg 230tyś gaz zakładany w 2002. (auto z 1997).
Nie byłem nigdzie po wymianie wtrysku, bo po co? Z padnietym wtryskiem nie odpalał na PB a na gazie śmigał, domyśliłme się więc że gaz przez wtryskkiwacz nie przechodzi, po co więc regulować?
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

 

Postprzez Radekb351 » 8 sie 2012, o 21:51

Sprawdź czy szczelnie masz zamontowany mikser w wtrysku.

Gaz ma 10 Lat. Może kończyć ci się parownik. Pomysł nad regeneracja lub wymiana.
Z parowników polecam LOVATO RGE 92 DO 90KW.
Ma w miarę przyzwoita cenę.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez ci-nek » 8 sie 2012, o 22:08

tak, tylko ze usterka wystąpiła PO wymianei wtrysku... a to że jest nieszczelny miało by sens, jezeli byłoby żle skręcone. jak to sprawdzić?
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez Radekb351 » 9 sie 2012, o 20:51

Rozkręcić wtrysk i sprawdzić czy są uszczelki, A jeżeli są liche to dorobić nowe np. z okładki bloku technicznego (ostatnia strona).
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez ci-nek » 10 sie 2012, o 12:15

chodzi o te uszczelkę między wtryskiem a wlotem powietrza?

[ Dodano: 2012-08-10, 11:18 ]
dodam że restartowałem kompa i jest to samo, tj obroty ZAWSZE falują, do tego na BARDZO ZIMNYM SILNIKU potrafi ZGASNĄĆ po DODANIU GAZU, na ZIMNYM SILNIKU jak mu dam pedał w podłoge, to nei wkręca sie równomiernie, tylko takimi skokami. Im silnik jest cieplejszy tym to jest mniej zauwazalne. Aczkolwiek po rozgrzaniu do 90'C wciąż czuc ze jest zamulony.
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez Radekb351 » 10 sie 2012, o 21:22

http://img11.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2425231687

Przed przepustnica a pod wtryskiwaczem masz mikser LPG.
Sprawdź czy uszczelki pod nim i nad nim dobrze uszczelniają.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez ci-nek » 10 sie 2012, o 21:25

OK, dzięki, tylko jak sprawdzic to uszczelnienie? Jaką metodą?




Dziś odkręciłem tę śrubę od dołu parownika i zlało się jakieś 2-3 nakrętki syfu, ale nic to nie dało.





Na rozgrzanym silniku mam 900-850 obr minute obroty falujące:

(słabo widac ale ruch wskazówki da sie zauważyć)
http://www.youtube.com/watch?v=xQ0vbide ... e=youtu.be

Tak sie wkręca na benzynie (wcisnąłem pedał do podłogi i przy 4000 tyś odpuściłem):

http://www.youtube.com/watch?v=E1x-ZWty ... e=youtu.be

No a tak na LPG (pedał wciśnięty a 2000 nie moze przeskoczyć, potem robi się 3 etapowy 1800-2100-2600):

http://www.youtube.com/watch?v=3qf1uysw ... e=youtu.be

Dodawałem mu 1000obrotów na chwile i puszczałem, nie zawieszał się, ale wciąż występuje u mnie równolegle do OPISYWANEJ, inn austerka opisana tu:

http://www.golf3.pl/topics36/sam-sie-wk ... t33709.htm
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez Radekb351 » 12 sie 2012, o 12:44

Co do wkręcania się na obroty to może być źle ustawiony zapłon.
Przerabiałem to w ABD.

Co do uszczelek to tylko patrzysz czy nie jest w którymś miejscu przerwana.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Niskie obroty i gasnie na LPG

Postprzez XXMLODZIAN22XX » 12 sie 2012, o 17:31

Witam Kolegów.
Mam problem z golfem moim. mam gaz od 4miesiecy sekwencje i mam z nim problem gaśnie mi na LPG mianowicie ma w ogóle za niskie obroty na benzynie i na LPG 650 pokazuje na komputerze na ciepłym silniku przepustnice wyczyściłem i była zaadoptowana trochę pomogło bo mniej gaśnie ale jednak to robi pisali mi żebym przesunął czujnik TPS ale to i tak nie pomogło zapłon jest idealnie ustawiony jak by co elektryk jakimś urządzeniem to robił.
Avatar użytkownika
XXMLODZIAN22XX
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 23 lip 2011, o 18:50
Lokalizacja: Tuchola

Postprzez greg001 » 13 sie 2012, o 02:25

hm... a tą sekwencję sam zakładałeś?? bo jak nie i jest na gwarancji to jedź do gazownika.
teraz: gaśnie tzn. falują obroty i spadają aż zgaśnie, podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła/ dojazdu do skrzyżowania. Coś mało informacji podałeś.
Do sprawdzenia - standard: Kopułka z palcem, przewody WN, cewka, świece.
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez XXMLODZIAN22XX » 13 sie 2012, o 06:49

cewka była w zeszłym roku kupiona prawie 100 kosztowała,palec i kopułka wymieniona przewody tez nawet te blechy zdjąłem no a świece to nie ale dobrze odpala nic nie daje znaku żeby nie palił na jakiś gar.
a dlaczego kolego mało informacji podałem?jak coś to pyta... napisze bo tak aż się nie znam
Avatar użytkownika
XXMLODZIAN22XX
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 23 lip 2011, o 18:50
Lokalizacja: Tuchola

Postprzez pietrasiak2 » 13 sie 2012, o 09:05

Filtr powietrza wymieniałeś?? Może emulacje się nałożyły , spróbuj reset sterownika .Może pomoże. 4 miesiące to instalację pewnie masz na gwarancji to podjechał bym na przegląd .Zrób reset i zobacz czy coś dało. :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości