silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 3 lis 2008, o 17:59

Darek76 napisał(a):obrotomierz glupieje przez chwile
a toby z kolei wskazywało na uszkodzenie czujnika halla w aparacie zapłonowym albo okablowanie od niego do ECU. Opadanie nagłe obrotomierza jest wtedy jaki licznik oraz sterownik silnika n9ie dostaje sygnału z tego halla, wówczas poza spadkeim nagłym wskazówki obotka zanika też iskra. Ciężko to sprawdzić w chwili jak motor pracuje ok. Ale jeśli to czujnik halla to wkrótce padnie całkiem i staniesz na drodze. Póki masz czas poszukaj sobie używanego aparatu na allegro czy szrocie - 100-150 zeta
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez Darek76 » 3 lis 2008, o 20:26

pablomed ,dzieki za zainteresowanie. Najfajniejsze jest to ze czujnik halla mam wymieniony na nowiutki.Elektryk twierdzi ze oryginalny-dałem 140 zł.

[ Dodano: 2008-11-22, 19:37 ]
Panowie! Wymieniłem czujnik temperatury plynu chlodzacego ,oryginalny, swiece jednoelektrodowe NGK, nowe przewody WN i smiga .Zadnego szarpania, zadnego gasnięcia w drodze, super jazda. Dziekuje wszystkim ktorzy starali mi sie pomóc. Temat uwazam za zamknięty.
Darek76
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 16:05
Lokalizacja: Włocławek

odpala i po chwili gasnie !!!!

Postprzez lisek1610 » 11 lip 2012, o 13:06

Witam mam taki problem ze moj golf nie chce odpalic na gazie od prau dni wczesniej palil normalnie wiec wczoraj postanowilem go zatankowac gazem. i dalej jest lipa przekrecam zaplon otwiera zawor przy probie odpalenia na gazie zapali pochodzi z 5 sekund i zamyka zawor i samochod gasnie i tak jets caly czas co ot moze byc?? przypomne ze samochod ma popsuta pompe paliowa wiec nie mam jak sprawdzic go na benzynie;/ prosze o pomoc co to mzoe byc
Avatar użytkownika
lisek1610
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 15 sie 2011, o 21:27
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez prezesik » 11 lip 2012, o 15:10

Zapewne masz instalkę I-gen. Może masz uwaloną centralkę, którą przełączasz "II-0-I".
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez greg001 » 12 lip 2012, o 02:43

jak chcesz sprawdzić czy pali na benzynie zrzuć rurę co idzie od filtra powietrza poproś kumpla żeby psikał Plakiem albo auto-startem i powinien odpalić - ostatnio tak kumplowi odpalaliśmy Saxo jak zabrakło mu paliwa żeby przełączył na gaz.
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lisek1610 » 14 lip 2012, o 14:14

i co to jeszcze moze byc?? czy tylko ktores z tych ??
Avatar użytkownika
lisek1610
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 15 sie 2011, o 21:27
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez ci-nek » 27 lip 2012, o 13:23

kolego, jak to z tym plakiem dokładnie? przeciez jak psikneisz w gaźnik, to jak potem bez paliwa dalej popracuje jezeli pompa padła?
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez pietrasiak2 » 2 sie 2012, o 08:02

przy probie odpalenia na gazie zapali pochodzi z 5 sekund i zamyka zawor i samochod gasnie i tak jets caly czas co ot moze byc??

Jaki masz założony gaz 1 czy 2 generacji , prawdopodobnie może reduktor przymarzać i odcina gaz , ale tak jak prezesik pisze manipulator może być walnnięty :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

gaśnie na LPG

Postprzez ci-nek » 8 sie 2012, o 10:50

Całkiem niedawno uporałem się z sytuacją kiedy Golf odpalał mi tylko na LPG (na PB nie chciał) http://www.golf3.pl/topics36/z-plg-odpa ... t46740.htm Teraz sytuacja się odwróciła. Wymieniony został TYLKO wtrysk, a więc nie powinno mieć to wpływu na LPG.

USTERKA: Na PB chodzi jak należy. Kiedy przełacze go na LPG OBROTY FALUJĄ - miedzy 850-950 obr/min. ZAWSZE, niezależnie od temperatury! Do tego przy zimnym silniku, tj <90'C kiedy ZBYT GWAŁTOWNIE DODAM GAZU zamiast wkręcać sie na obroty, gaśnie. Dzieje sie tak poniżej 2000 obr/min. Po samym odpaleniu dosłownie poniżej tych obrotów nei da się jeździc. Do tego czuje wyraźnego muła jak sie już silnik nagrzeje, tak między 1300-2300obr/min.

WYMIENIAŁEM: Przed wakacjami wymieniałem filtr bo gasł samoistnie po przełączeniu na LPG. Świece, nastawnik przepustnicy (pod wtryskiem) rok temu. Przewody wymieniane w zeszłym tygodniu.Emulację sondy Lambda mam na MASA, ustawienia TPS z BOSH-mono na LIN 0-5V. Komputer Bingo M.

Od zawsze mam http://www.golf3.pl/topics36/sam-sie-wk ... t33709.htm ale do tego sie po prostu przyzwyczaiłem :(
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez Artur G » 8 sie 2012, o 13:28

Kolego a parownik w jakim jest stanie.
Dużo ma przejechane km?
Artur
Artur G
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 cze 2011, o 21:00
Lokalizacja: małopolska

Postprzez Kadzik » 8 sie 2012, o 15:20

A była regulacja gazu po wymianie wtrysku?
Kadzik
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 17:31
Lokalizacja: Radom

Postprzez Radekb351 » 8 sie 2012, o 20:00

Spuszczałeś kiedykolwiek parafinę z parownika?
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość