silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez noname_conek » 25 lip 2008, o 17:12

Panowie jak długo macie LPG w autach? Może czas już kupić komplet naprawczy do parowników i wymienić...
Powodem gaśnięcia przy hamowaniu najczęściej jest zużyta (twarda) membrana w parowniku, do tego dochodzi zamulony silnik, i trudności w regulacji.
na gazie i na benzynie dzieje sie to samo... gaz sekwencyjny około 7miesięcy
Avatar użytkownika
noname_conek
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 07:26
Lokalizacja: Nowy Staw City :D

 

Postprzez DrSzpila » 26 lip 2008, o 13:36

noname_conek, Może autko Ciebie nie lubi jak go tak gazujesz i dlatego strzela focha :lol: . A tak szczerze kolega prezesso ma rację.
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez noname_conek » 26 lip 2008, o 13:40

Drpiorko napisał(a):zczerze kolega prezesso ma rację.
po 7 miechach raczej nie ..... byłem u gazowników na ustawieniu gazu i ogólnym przelądzie [wymina filtra gazu itp] i nie stwerdzili nic co mogło by to powodować podłączył mi pod kompa przejechaliśmy kilka kilometrów coś tam na kompie regulował ciutkę sie poprawiło ale to jeszcze nie to... ale na benzynie to samo sie dzieje
Avatar użytkownika
noname_conek
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 07:26
Lokalizacja: Nowy Staw City :D

Postprzez baton245 » 26 lip 2008, o 21:55

koledzy moze to silnik krokowy ostnio duzo o ty pisli, miałem podobny problem i był to silnik krokowy
Avatar użytkownika
baton245
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 8 maja 2008, o 19:55
Lokalizacja: Spytajny/Bartoszyce

Postprzez noname_conek » 27 lip 2008, o 00:05

tyle ze jakby był to silnik krokowy to także na biegu jałowym miałby jaakies zachwiania... a u mnie jest dobrze na niskich obrotach...prawdopodobnie bede musiał przeczyscic przepustnice i zrobic jej adaptacje i powinno pomóc... zobaczymy co z tego wyjdzie :-?
Avatar użytkownika
noname_conek
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 07:26
Lokalizacja: Nowy Staw City :D

Postprzez Adi » 27 lip 2008, o 00:28

Mnie dziś na gazie przychamowaniu gasł :/
Leciał z obrotow i stoi :/
W tygodniu ide do gazownika na poprawkie bo tak nie moze byc :zly:
Adi
 

Postprzez misiek.mm » 31 lip 2008, o 06:29

Ja mam dokładnie ten sam problem co noname_conek. Ten sam silnik i też mam gaz tylko drugiej generacji. Od jakiegoś czasu nie jeżdżę na gazie, a mimo to u mnie też obroty spadają do 600 i później wracają do 900. Wcześniej dodatkowo mi gasł, było to nagminne. Mechanik ustawił mi od nowa zapłon i jest dużo lepiej. Auto nie zgasło mi ani razu, ale spadające obroty pozostały. Dajcie znać jak komuś uda się zwalczyć ten problem.
misiek.mm
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5 lip 2008, o 16:26
Lokalizacja: Polska

Postprzez Adi » 31 lip 2008, o 12:17

U mnie tylko na gazie gasł. Instalacja nowa.
Wiec podłaczenie pod kompa i przejazdzka po okolicy.
Regulacja i nie mam juz przoblemu.
Adi
 

Postprzez noname_conek » 31 lip 2008, o 20:01

tyle ze u nas jest to same na gazie i na benzynie. jak wróce z mani to bede czyścił przepustnice a potem adaptacje i zobaczymy czy to pomoże...
Avatar użytkownika
noname_conek
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 07:26
Lokalizacja: Nowy Staw City :D

gaśnięcie na lpg

Postprzez saladrus » 1 sie 2008, o 12:44

Witam mam taki problem . mój golf 1,8 ACC gaśnie po przełączeniu na gaz.
do tej pory wszystko było ok aż do dziś!!!
gdzie szukać przyczyny??
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez arek ryba » 1 sie 2008, o 12:46

proponował bym ci jechać do gazownika na ustawienie gazu powinno pomóc :!:
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez grugru0 » 1 sie 2008, o 13:14

po pierwsze zatankuj gaz do pełna
po drugie sprawdź czy bezpieczniki od gazu są całe powinny być 1 lub 2
po 3 szukamy problemu na elektrozaworach to takie czarne lub niebieskie przy filtrze, butli i parowniku sprawdź omomierzem czy na stykach jest 0 czy nieskończoność (zero-ok)jak jest nieskończoność to do wymiany elektrozawór.
zobacz na pracującym nagrzanym silniku czy parownik jest ciepły-jak tak ok jak nie to masz wyciek płynu
sprawdź czy nie urwały się żadne przewody elektryczne od gazu
jak nie ma efektu to będziemy dalej myśleć...
Avatar użytkownika
grugru0
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 21 lip 2008, o 20:03
Lokalizacja: stołeczne

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości