Problemy z biegami

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Chusteczkowo wchodzą wszystkie biegi.

Postprzez brzesiu » 31 sty 2013, o 16:24

Witam

Jak w temacie biegi wchodza jak w nysie. Wrażenie jest podobne jakby wywalone były synchronizatory ale coś mi sie nie hce wiezyć żeby był zużyty komplet.

Najgorzej jest z pierwszym biegiem przy szybkim wrzuceniu jedzie po zębach. z dwujki na trójkę wchodzi z oporem piątka to samo.

Do dzisiaj wymieniłem wybierak i zabierak wymieniłem gumkę na ciegle ta na samym koncu przy wybieraku. zprawdziłem poziom oleju i jest ok.

Panowie powiedzcie mi jak to jest mam lekki luz mimo wymiany tego plastikowego wybieraka ale kiedys mialem paska i podobny luz nie wplywal na zmiane biegow. Może to byś spowodowane wyciągnietymi sie cięgnami. dodm ze przebieg autko ma 230 realne tylko ze baba nim wczesniej jezdzila i widać ze biegi wrzucała kolanem.
Dodam ze sprzęgło łapie dosyć wysoko ale sie nie ślizga. może to być wina doćisku?
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Chusteczkowo wchodzą wszystkie biegi.

 

Postprzez paliwo » 1 lut 2013, o 00:12

Miałem tak już wymieniłem docisk sprzęgło itp. I dalej to samo miałem winna może być w łożysku sprzęgła ja u siebie wymieniłem łożysko i jest dobrze. Jak nic nie majstrowałeś przy cięgle od zmiany biegów co na końcu jest ten taki jak by prostokątnego
z blaszakami to nie powinno tego być
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez brzesiu » 1 lut 2013, o 11:49

No własnei w tym miejsce gdzie dochodzą linki wymieniłem już wybierak i zabierak. czyli element do któryego dochodzi bezpośrednio linka. plus ten element gumowy odpowiedzialny za redukcje drgan na koncu cięgna odpowiedzialnego za ruch przód tył.

Zastanawiam sie nad zwaleniem całej obudowy i oddaniu jej do tulejowania bo tam gdzie wchodzi ośka wybieraka. ta taka plastikowa jest lekki luz.
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Strolf » 4 lut 2013, o 15:02

W Cordobie mojej dziewczyny padł docisk i objawy były podobne. W silniku 1.4 8V.
Więc tak obstawiam i u Ciebie.
Strolf
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 29 sty 2013, o 12:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez brzesiu » 5 lut 2013, o 11:34

Mam taką nadzieje. Wiesz powoli te auto poznaje wychodzi na to ze duzo części nie było w nim nigdy wymienianych.
Jednak 17 lat robi swoje mimo niewielkiego przebiegu.

W sumie jakos tak na wiosne sprzęgło sie skonczy i wtedy się okaże. narazie i tak nie ma pogody na grubsza mechanike ;)
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez tede gti » 5 lut 2013, o 21:49

sprzęgło kaput ;-)
tede gti
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 5 lip 2012, o 17:38
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez adas148 » 27 lut 2013, o 02:09

Witam od paru dni zauważyłem, że moja golfina nie wysprzęgla biegów do końca. Biegi wchodzą elegancko, ale po wrzuceniu biegu i puszczeniu pedała sprzęgła słychać po silniku jakby się trzymało samochód na 1/4 sprzęgła, a czasami nawet na pół sprzęgle. O co tu może chodzić :?:
adas148
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27 lut 2013, o 02:04
Lokalizacja: Kowal

Postprzez Lucek777 » 27 lut 2013, o 20:51

Jadąc nie rozpędzając samochodu do odpowiedniej prędkości np na 2 wrzuć 3 i dodaj gazu obserwuj czy obroty rosną równomiernie do przyspieszania samochodu czy np. obroty wzrastają wyraźnie a prędkość nie koniecznie. Możesz to także sprawdzić jadąc pod górkę , jeśli obroty wzrastają nie równomiernie do przyspieszania to ślizga się sprzęgło czyli najprawdopodobniej się skończyło .
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez adas148 » 27 lut 2013, o 22:24

Wyrzuciłem linkę samoregulującą i wrzuciłem zwykłą manualną. Jest tak jak było przed problemem czyli wszystko w porządku, a nawet lepiej. Pomimo tego zaczynam zbierać na sprzęgło. Dzięki
adas148
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27 lut 2013, o 02:04
Lokalizacja: Kowal

Postprzez Nati712 » 11 maja 2013, o 09:37

Witajcie chcialam o cos zapytac z pewnoscia juz takie pytanie padlo i gdzies jest odpowiedz ale nim ja to znajde to wiecie jak jest, juz mi sprzeglo naprawili ale nadal jest problem z biegami czasami (czesciej jest problem jak go nie ma ) jak wrzucam bieg to tak mi wchodzi jak by ta cala kulka byla kwadratowa tak ciezko i skokowo ze nie wiem czy to sktzynia kulka czy co, moj znajomy co fakt faktem auta nie ma mowil ze jakies poduszki mam wyrobione w skrzyni nie wiem co to ani jak to dziala natomiast jedynka wchodzi katastrofalnie i czasami musze ruszyc z trojki bo i 2 czasami nie wchodzi tylko problem jest z biegami wsteczny 1 i 2 oraz 5 te po srodku 3i4 wchodza idealnie co to moze byc ????
Avatar użytkownika
Nati712
Badacz tematu
 
Posty: 213
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 01:52
Lokalizacja: kłodzko, bystrzyca DKL

Postprzez krzycho109 » 21 maja 2013, o 23:10

Witam! Ponowie prosze bardzo o pomoc (przeczytalem wszystkie 30 stron tego tematu mimo tego,ze w wiekszosci jest to maslo maślane i wałkowanie jednego w kolko) tak dzis wymienilem olej w skrzyni na 75W90 Gl-4/5 Mobila(za 2l zaplacilem 88zł). Fakt faktem,ze biegi wchodzą duzo lżej,ale problem nadal zostal, czyli:
biegi od startu do piatki wchodza super, ale gdy zbliza sie zakret i chce zredukowac z dowolnego biegu na 2 czuje opor musze wjechac lekko na pole jedynki i wtedy jest juz powiedzmy dobrze, taka operacja trwa dobre kilkanascie sekund Bardzo klopotliwe to jest szczegolnie w miescie :<
Prosze o pomoc.
krzycho109
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 11 gru 2012, o 20:14
Lokalizacja: Płock

Postprzez lisek » 28 maja 2013, o 19:29

krzycho109 ja mysle ze masz synchronizatory biegu 2 wyciete juz,albo ty albo poprzedni wlasciciel palowal auto i wlaczal 2 bieg bardzo szybko wtedy sie nadcicnaja te wasy))) mogl to byc tez stary dziadzia co nie dociskal sprzegla alba taka babcia jak z reklamy golfa hehehe.Ja swoja skrzynie rozbieralem na czynniki pierwsze i widzialem ze mam lux synchro,zostalo ci poprawic ciegna na wybieraku.
Wtryski AFN,ecu 16bit z passat b4,najdluzsza skrzynia ASD,wolna odma,egr off,kat wybity.
lisek
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 15 lis 2012, o 09:09
Lokalizacja: strzegowo

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - Witaminy - https://www.biurocafe.pl - Witaminy



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości