[ZIMA ] Zamarznięte zamki

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez K@mil » 17 gru 2009, o 15:30

LeszekGT napisał(a):Ja osobiście przed nastaniem największych mrozów psikałem w dziurki od kluczyka WD40. Po jednorazowej aplikacji miałem spokój na całą zimę


a czy WD40 nie jest za mocnym srodkiem ? bo tez sie zastanawialem nad wd ale tak mysle ze jest to mocny srodek :) ja psikalem GERWAZYM K2 i jest tez jak narazie dobrze
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

 

Postprzez marcinkoz2910 » 17 gru 2009, o 17:29

Ja już zabezpieczyłem uszczelki drzwi :ok: i zamki sprejem silikonowym tak jak pisał LeszekGT,
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez BialyUst » 17 gru 2009, o 17:31

Kto ma garaz to moze auto do garazu chowac i juz ma problem z głowy uszczlek i zamków
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez marcinkoz2910 » 17 gru 2009, o 18:24

BialyUst, też nie zawsze ja garażuje auto w garage z ogrzewaniem i jest OK

Ale jak postoję pod robotą to bez konserwacji uszczelek bym nie wszedł chyba do auta :/

Ale wiesz punk widzenia zależy od punktu siedzenia :ok:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez BialyUst » 17 gru 2009, o 18:26

no uwas wiecie inne zimy sa :P ja ogólnie tez mam uszczelki i zamki przesmarowane :P i jest Ok

ale unas zima to jak jest -10 to juz max :P na pomorzu nad samym morzem gdzie mam 100 metrów do morza niema takiej ostrej zimy :mrgreen:
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez adrian5 » 17 gru 2009, o 18:44

Uszczelki zabezpieczyłem wczoraj i działa to na uszczelki, dzisiaj wlałem tego do dziurek na kluczyk, do tego elementu z boku drzwi i nawet tam gdzie są rygielki w drzwiach, zobaczymy czy coś to da. Mam zamek na pilota, ale chyba to nie ma znaczenia tu. Myślę, że WD-40 by lepiej zadziałał, ale rzeczywiście może łapać syf.

[ Dodano: 2009-12-18, 00:12 ]
Jest trochę lepiej, ale nie idalnie, od strony pasażera drzwi można otworzyć jak samochód się już bardzo rozgrzeje, od strony kierowcy jest lepiej, ale i tak nie dobrze, ale tylne otwierają się bardzo dobrze, więc otwieram tylne i wtedy przednie, ale od strony pasażera nawet tak się nie da zrobić. Mam centrala na pilota. Jak będzie bardzo źle to chyba wleje to WD-40. Bo nie chce mi się znowu walczyć z autem.

[ Dodano: 2009-12-20, 16:00 ]
Mimo tego, że wlałem silikon do zamków to od strony pasażera wciaż zamarza. Jutro kupię oryginalny smar w sprayu do bebenkow w ASO VW- 50 ml- 31 zł. Może to będzie miało lepszy efekt.

[ Dodano: 2009-12-21, 15:33 ]
Kupiłem oryginalny smar VW (do Golfa III z ETKI) w sprayu- do zamków, zawiasów itd. Ma też właściwości przeciwko zamarzaniu. Jest to prawdopodobnie smar silikonowy, ale o znacznie większym stężeniu niż nawet w tym K2. Jest to wyraźnie białe. Jak zrobiłem tym zamki, zawiasy i elementy ruchome zamka z boku drzwi to drzwi zamykają się jak w nowym samochodzie, tak samo klapa. Wlałem całą butelkę (50 ml) prawie, bo dałem bardzo dużo tego.
Tak to wygląda:

<
1.jpg
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez terms » 23 sty 2010, o 13:23

Panowie chyba nikt nie nadmienił WAZELINY TECHNICZNEJ(4zł)
smaruje się gumy,zamki umnie zdaje egzamin tylko zapomniałem o nasmarowaniu zamka tylnej klapy i chwilowo mam klape :wstyd:
terms
Badacz tematu
 
Posty: 167
Dołączył(a): 11 lis 2009, o 14:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bradley » 23 sty 2010, o 15:10

[quote] [ Dodano: 2009-12-21, 15:33 ]
Kupiłem oryginalny smar VW (do Golfa III z ETKI) w sprayu- do zamków, zawiasów itd. Ma też właściwości przeciwko zamarzaniu. Jest to prawdopodobnie smar silikonowy, ale o znacznie większym stężeniu niż nawet w tym K2. Jest to wyraźnie białe. Jak zrobiłem tym zamki, zawiasy i elementy ruchome zamka z boku drzwi to drzwi zamykają się jak w nowym samochodzie, tak samo klapa. Wlałem całą butelkę (50 ml) prawie, bo dałem bardzo dużo tego.
Tak to wygląda:
Ile to kosztuje i czy dostepne tylko w ASO?

A oto dzisiejszy dylemat przy -18C :D
Kod: Zaznacz cały
http://www.youtube.com/watch?v=WHGLvGJK_yY
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez jacekPlacekkk » 23 sty 2010, o 15:27

Bradley napisał(a):Cytat:
[ Dodano: 2009-12-21, 15:33 ]
Kupiłem oryginalny smar VW (do Golfa III z ETKI) w sprayu- do zamków, zawiasów itd. Ma też właściwości przeciwko zamarzaniu. Jest to prawdopodobnie smar silikonowy, ale o znacznie większym stężeniu niż nawet w tym K2. Jest to wyraźnie białe. Jak zrobiłem tym zamki, zawiasy i elementy ruchome zamka z boku drzwi to drzwi zamykają się jak w nowym samochodzie, tak samo klapa. Wlałem całą butelkę (50 ml) prawie, bo dałem bardzo dużo tego.
Tak to wygląda:


Etka :lolol:


taka natura zimy niestety, są rzeczy na które nie mamy wpływu, szczególnie jak ktoś korzystał z myjni przed mrozami,,, :zalamany:
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez adrian5 » 23 sty 2010, o 15:36

Bradley napisał(a):
[ Dodano: 2009-12-21, 15:33 ]
Kupiłem oryginalny smar VW (do Golfa III z ETKI) w sprayu- do zamków, zawiasów itd. Ma też właściwości przeciwko zamarzaniu. Jest to prawdopodobnie smar silikonowy, ale o znacznie większym stężeniu niż nawet w tym K2. Jest to wyraźnie białe. Jak zrobiłem tym zamki, zawiasy i elementy ruchome zamka z boku drzwi to drzwi zamykają się jak w nowym samochodzie, tak samo klapa. Wlałem całą butelkę (50 ml) prawie, bo dałem bardzo dużo tego.
Tak to wygląda:

Ile to kosztuje i czy dostepne tylko w ASO?

A oto dzisiejszy dylemat przy -18C :D


Kosztuje 31 zł, napisałem przecież, jest dostępne chyba tylko w ASO. Wejdź do ETKI na zamek w drzwiach (bebenki) i tam bedzie rysunek ze smarem i podany numer i to jest wlasnie to. Jak zrobisz tym czyli bebeki, zamki w drzwiach i zawiasy to nie dosc, ze drzwi znacznie rzadziej zamarzaja (chodz i tak czasem zamarzna), to jak dodatkowo zrobisz jeszcze czyms innym uszczelki to drzwi to na cieplym samochodzie beda sie zamykac bardzo lekko, jak w nowym aucie z salonu i dawac przyjemny odglos, niestety na zimnym bedzie gorzej nawet wtedy.
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez Nowal » 23 sty 2010, o 15:58

To banalna sprawa. W tamtym roku mialem to samo. Jest troche roboty ale naprawde warto. W tym roku nie mialem takiej sytuacji ani razu.

Trzeba wyjac zamki, rozebrać je i dokladnie wyczyscic benzyną. Najlepiej Kupic benzyne ekstrakcyjną i czyscic pędzelkiem. Jak wszystko wyschnie biezremy silikon w sprayu i psikamy do srodka. Ja nie zalowalem silikonu. Póżniej wszystko skrecamy i nei ma szans zeby zamarzło. uszczelki tez mozna psiknąć silikonem albo plakiem. Na to jest duzo dobrych sposobów. Wczesniej psikałem do zakna WD40 i inne wynalazki i mimo to zamarzaly
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez adrian5 » 23 sty 2010, o 17:41

jacekPlacekkk napisał(a):
Bradley napisał(a):Cytat:
[ Dodano: 2009-12-21, 15:33 ]
Kupiłem oryginalny smar VW (do Golfa III z ETKI) w sprayu- do zamków, zawiasów itd. Ma też właściwości przeciwko zamarzaniu. Jest to prawdopodobnie smar silikonowy, ale o znacznie większym stężeniu niż nawet w tym K2. Jest to wyraźnie białe. Jak zrobiłem tym zamki, zawiasy i elementy ruchome zamka z boku drzwi to drzwi zamykają się jak w nowym samochodzie, tak samo klapa. Wlałem całą butelkę (50 ml) prawie, bo dałem bardzo dużo tego.
Tak to wygląda:


Etka :lolol:


taka natura zimy niestety, są rzeczy na które nie mamy wpływu, szczególnie jak ktoś korzystał z myjni przed mrozami,,, :zalamany:


Oczywiście, ETKA to podstawa dla każdego posiadacza VW. Bardzo bardzo pomocny program, w doborze właściwych części, można sprawdzić cenę (potem nawet na stronie salonu w sopocie po wpisaniu numeru części) i bardzo pomocny przy poznaniu budowy róznych zespolow, przy naprawie.
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości