Golf 5

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez Paweu » 24 lut 2013, o 13:38

Opik napisał(a):ten 1.8 który opisujesz to jeden z gorszych silników, 20 zaworów, które nie mają absolutnie żadnego plusu jak w 1.8 turbo,


A który z wymienionych daje jakieś plusy?

1.6 101 km jest w mk3, więc po co się męczyć?
2.0 115 km także jest w mk3 więć po co się męczyć?

Jeśli to tylko dla nowszej konstrukcji pod maską mniej trwałej zresztą ale mniejsza o to to gdzie tu sens? Oprócz jałowej dyskusji teoretyków..
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

 

Postprzez michaelseven » 24 lut 2013, o 13:44

wiesz roznica wieku moze wynosic 9-15 lat silnikow:)wiec wole silnik troche mlodszy niz zaplacil 1,5tys zl i potem go wywalic/wiec sens jest bardzo duzy
michaelseven
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 20:46
Lokalizacja: xyz

Postprzez Paweu » 24 lut 2013, o 13:48

michaelseven napisał(a):wiesz roznica wieku moze wynosic 9-15 lat silnikow:)wiec wole silnik troche mlodszy niz zaplacil 1,5tys zl i potem go wywalic/wiec sens jest bardzo duzy


Aa... więc chcesz kupić silnik i włożyć do auta bez jego przeglądu/remontu.. No to pozdrawiam i powodzenia życzę. :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez michaelseven » 24 lut 2013, o 13:51

a kto powiedzial ze bez przegladu?wzglednie mozna sprawdzic to co potrzeba/a jesli chodzi o remont to wlasnie trzeba szykac takiego zeby nie trzeba bylo robic remontu/a wedlug ciebie ktory szybciej silnik padnie?21 letni czy 7 letni:)
michaelseven
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 20:46
Lokalizacja: xyz

Postprzez murgen » 24 lut 2013, o 14:23

Ja bym stawial 50/50 stare silniki sa robione na lata, nowe niestety juz nie. I w nowych jest cala masa awaryjnej elektroniki niestety.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 441
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Grzesiek2507 » 24 lut 2013, o 14:30

Boze czlowieku....kup AFT, AEE, AGG albo najlepiej ABF....zaoszczedzona kase wpompuj w remont tej 'starej' jednostki i ciesz sie bezawaryjna jazda.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Opik » 24 lut 2013, o 14:49

murgen napisał(a):Ja bym stawial 50/50 stare silniki sa robione na lata, nowe niestety juz nie. I w nowych jest cala masa awaryjnej elektroniki niestety.


dokładnie. Tyle że kolega się uparł i chyba mu nie przetłumaczy, że i tak trzeba remontować, i tak, bez znaczenia czy kupi się silnik z 95 czy 05 jeśli ma to długo posłużyć
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcino1 » 24 lut 2013, o 15:04

koledzy juz jest taka metalnosc ludzi nie ktorych ze czym mlodszy tym lepszy mniejszy przebieg itp ale prawda jest inna ;-)
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR

Postprzez Paweu » 24 lut 2013, o 16:07

michaelseven napisał(a):a wedlug ciebie ktory szybciej silnik padnie?21 letni czy 7 letni:)


wiem z autopsji że nowszy szybciej klęknie ;-)
To samo można powiedzieć o budzie golfa. Po co inwestować w starą skoro ta 7 letnia jest w lepszym stanie? :chytry:

Opik napisał(a):Tyle że kolega się uparł i chyba mu nie przetłumaczy, że i tak trzeba remontować, i tak, bez znaczenia czy kupi się silnik z 95 czy 05 jeśli ma to długo posłużyć


To jest taki temat dla nabijaczy postów nic ponad to ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez marcinkazimierz » 24 lut 2013, o 18:45

proponuje 1,4 tsi jes szansa z epo przebiegu 60 tys km wymienisz rozrzad za tka mniej wiecej 10 tys zł :lol: no ale bedzies zmial super nowa jednostke


dodam ze rozrzad jest na łańcuchu , czasmai naprawy silnika sa drozsze niz wartość całego silnika
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Grzesiek2507 » 24 lut 2013, o 19:26

Paweu_mk3 napisał(a):
michaelseven napisał(a):a wedlug ciebie ktory szybciej silnik padnie?21 letni czy 7 letni:)


wiem z autopsji że nowszy szybciej klęknie ;-)
To samo można powiedzieć o budzie golfa. Po co inwestować w starą skoro ta 7 letnia jest w lepszym stanie? :chytry:

Opik napisał(a):Tyle że kolega się uparł i chyba mu nie przetłumaczy, że i tak trzeba remontować, i tak, bez znaczenia czy kupi się silnik z 95 czy 05 jeśli ma to długo posłużyć


To jest taki temat dla nabijaczy postów nic ponad to ;-)


i wlasnie dlatego powinienes go zamknac ;-)
szanowny autor niech zalozy temat w odpowiednim dziale, pochwali sie swoim cudenkiem, zobaczymy, ocenimy, poradzimy. Narazie jest tylko puste gadanie o aucie, ktorego do tej pory nikt nie widzial. Wydaje mi sie, ze to bedzie najrozsadniejsze wyjscie.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron