Golf 5

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez michaelseven » 16 lut 2013, o 16:03

no spoko to rozwarze to do wakacji powinienem miec wszystko zrobione jak wszystko sie ulozy bo sporo pieniedzy potrzebuje/wtedy pokaze wam efekt a teraz ide stare czesci poczysc na sprzedaz...i polozyc druga warstwe baranka narka
michaelseven
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 20:46
Lokalizacja: xyz

 

Postprzez marcinkazimierz » 16 lut 2013, o 16:09

marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez michaelseven » 16 lut 2013, o 19:15

widzialem juz tego golfa 2.0 16v ABF...sens jest taki ze w golfach np gnija podlogi w kazdym nie ma wyjatku dlatego ja mialem teraz robiona podloge itp wiec mi to juz nie zaszkodzi niechcialbym kupic samochod za taka kase i sie po prostu wje...a tak robie go od podstaw i wiem na czym stoje
michaelseven
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 20:46
Lokalizacja: xyz

Postprzez Grzesiek2507 » 16 lut 2013, o 19:34

michaelseven napisał(a):widzialem juz tego golfa 2.0 16v ABF...sens jest taki ze w golfach np gnija podlogi w kazdym nie ma wyjatku dlatego ja mialem teraz robiona podloge itp wiec mi to juz nie zaszkodzi niechcialbym kupic samochod za taka kase i sie po prostu wje...a tak robie go od podstaw i wiem na czym stoje


uwierz, ze jest na forum kilka autek, ktore maja fabryczna podloge w idealnym stanie ;-)
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Opik » 16 lut 2013, o 19:51

Grzesiek2507, pewnie ze sa, ale sa to wyjatki i raczej nie znajdzie ich tak duzo w ogloszeniach ;) ja osobiscie tez bym wolal swapa u siebie robic bo bude mam ogarnieta elegancko
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcinkazimierz » 16 lut 2013, o 20:00

michaelseven napisał(a):widzialem juz tego golfa 2.0 16v ABF...sens jest taki ze w golfach np gnija podlogi w kazdym nie ma wyjatku dlatego ja mialem teraz robiona podloge itp wiec mi to juz nie zaszkodzi niechcialbym kupic samochod za taka kase i sie po prostu wje...a tak robie go od podstaw i wiem na czym stoje


ja mam zero rdzy nawet specjalne maty zalozone od odlu rdze jedynie mam na znaczku na tylniej klapie ale na wiosne sie zrobi
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez murgen » 17 lut 2013, o 00:10

Jakie maty ? Moze tez sie skusze i zaloze .
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 419
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez marcinkazimierz » 17 lut 2013, o 03:35

murgen napisał(a):Jakie maty ? Moze tez sie skusze i zaloze .


kolego to wyglada troche jak baranek ale bardziej miekki ma na celu wygluszenie podlogi niewiem czy niebylo to zalozone w szwajcarii wkoncu ten golf byl w gorskiej miejscowosci
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez murgen » 17 lut 2013, o 10:55

Ale od spodu czy od wewnatrz ??
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 419
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez marcinkazimierz » 17 lut 2013, o 13:24

murgen napisał(a):Ale od spodu czy od wewnatrz ??


od spodu przypomina troche mate wygluszajaca taka do blachy
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez michaelseven » 24 lut 2013, o 12:57

Wczesniej pisaliscie ze 1,6 i 2,0 z golfa 4 sa nie do zajechania.Problem w tym ze rodzajow jest od chu... 4 silniki 1,6 101km -3 symbole AEH, AKL, APF/102km-dwa symbole AVU, BFQ/105km-4 symbole AUS, AZD, ATN, BCB/i 110km jeden symbol BAD
2.0 115km APK, AQY, AZJ, ATU, AGW
i czy 1,8 125km jest zły?AGN
Z tego co wiem silniki posiadajace taka sama moc ale inny symbol moga sie znaczaco roznic, wiec nie wiadomo ktory najlepszy
michaelseven
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 20:46
Lokalizacja: xyz

Postprzez Opik » 24 lut 2013, o 13:24

michaelseven, różnią się pierdołami, generalnie bez znaczenia który. Jak się zdecydujesz to poczytaj o danym silniku, jakie są zmiany w kolejnych wersjach (jak np 2E vs AGG) i wtedy wybierzesz odpowiednią

ten 1.8 który opisujesz to jeden z gorszych silników, 20 zaworów, które nie mają absolutnie żadnego plusu jak w 1.8 turbo, za to wiele minusów jak padająca głowica, która paradoksalnie jest bardziej awaryjna niż w wersji turbo
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości