Światła zewnętrzne

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Zico63 » 4 maja 2012, o 08:20

Prościej i łatwiej - ale pozycyjne nie będzie świecić ze STOP-em, będzie optyczna "dziura". Dokładnie tak robiono to w Polonezach.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

 

Postprzez k-m-r1 » 4 maja 2012, o 12:15

dajcie foto jak ty wygląda u kogos w lampie znaczy sie jak swieci
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez k-m-r1 » 4 maja 2012, o 12:16

przetwornica zmienia nam tylko prad napiecie niezależnie jakieżaróki dac tylko barwa zalerzy od przetwornicy
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Zico63 » 4 maja 2012, o 13:17

Oto fotka fabrycznie świecącego tylko STOP-u:
Obrazek
Ale tak się nie jeździ, bo muszą być pozycyjne*). Więc z pozycjami:
Obrazek
No i pełna lampa:
Obrazek
Oczywiście lepsze foty wyszłyby po zmroku. A ja to nie przerabiałem na stałe (nigdy bym tak nie jeździł, pisałem) a jedynie jest to pokaz dla celów forum - wiedząc co gdzie odłączyć a co gdzie przypiąć na szybko.
--------------------
*) - Chyba, że ma ktoś dzienne. Tak właściwie, jeśli nie ma właśnie dziennych - to do pozycji nie ma się po co podłączać. Przecież i tak muszą być włączone.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez zybi » 4 maja 2012, o 14:02

Pełna lampa jest kozak ,właśnie tak chcę mieć zrobione + jeszcze sie zastanawiam,ale chciałbym (chyba) żeby elektryk zainstalował w to wszystko jakiś przerywacz czy coś takiego żeby szybko pulsowały podczas hamowania. Jak migacz tylko szybciej :mrgreen:
Avatar użytkownika
zybi
Badacz tematu
 
Posty: 285
Dołączył(a): 8 lut 2012, o 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 4 maja 2012, o 15:26

zybi napisał(a):ale chciałbym (chyba) żeby elektryk zainstalował w to wszystko jakiś przerywacz czy coś takiego żeby szybko pulsowały podczas hamowania. Jak migacz tylko szybciej :mrgreen:


Za 'pełny' stop może i by ci nie zabrali dowodu.. ale za to że pulsuje w czasie hamowania to już z pewnością tak...
Ale co kto woli... Mnie raczej interesuje modyfikacja polegająca na zamianie stopu z pozycyjnymi... Pozycja od zewnętrznej strony.. stop od wewnątrz...
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez pablomed » 4 maja 2012, o 21:34

Moge ci zmierzyć jutro ale skoro rokręcasz łatwo złacze to czemu nie zmierzysz sam? Zresztą za bardzo się tym martwisz jakiekolwiek będzie byle nie za szerokie i długość odpowiednie. Nie to z dziurką wygląda badziewnie
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Kierunkowskazy - dziwna awaria

Postprzez silent20 » 9 maja 2012, o 13:51

Witajcie

mam dziwny problem z kierunkowskazami.

Może zacznę od początku - jakiś czas temu musiałem wymontować poduszkę powietrzną pasażera. Przed demontażem odłączyłem akumulator, zmontowałem podłączyłem wszystko na cacy :)

W tym momencie pojawiły się dwa problemy:

1. kontrolka poduszek powietrznych po włączeniu zapłonu gaśnie po czym zapala się już na stałe - tu domyślam się, że komputer wykrył odłączenie poduszki, podepnę się pod VAG skasuje błęd i będzie ok.

2. codziennie rano nie działają kierunkowskazy, ale tylko przez kilka minut. Zamiast kierunków miga kontrolka od świateł przeciwmgielnych. Po kilku minutach wszystko wraca do normy.

wiecie może o co kamman? :)
silent20
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 11:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez slawek5t » 9 maja 2012, o 15:58

U mnie migała ta kontrolka to musiałem przeczyścic mase w lewej tylnej lampie.
Sprawdź też przewody przy kazdym kierunku, może gdzies coś jest zaśniedziałe.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez adi » 9 maja 2012, o 19:40

Panowie a powiedzcie mi jeszcze jak zrobic zeby swiatła pozycyjne tez swiecił cały pasek . Myslałem nad transmormatorkiem zmniejszającym napiecie do np 9 V a po wcisnieciu pedała hamulca napiecie wzrosło ????
Avatar użytkownika
adi
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 28 mar 2012, o 21:30
Lokalizacja: Opalenica

Postprzez variant yacht » 9 maja 2012, o 21:35

adi napisał(a):Panowie a powiedzcie mi jeszcze jak zrobic zeby swiatła pozycyjne tez swiecił cały pasek . Myslałem nad transmormatorkiem zmniejszającym napiecie do np 9 V a po wcisnieciu pedała hamulca napiecie wzrosło ????
trzy podwójne zarowki (p21w5) plus diody ( przy diodach prądowych pamietac ze bedą sie grzały wiec je przytulic na blasze zeby odprowadzic nadmiar ciepełka) dla p .mgielnych i bedzie banglać (dałbym tylko grubsze kable na liniach zasilania dla sw spokoju... aczkolwiek przeciez pod fabryczna instalacje podlacza sie zasilanie dla swiateł przyczepy i auto od tego nie płonie.) u siebie w variancie na górnych stopach tez dalem podwójne zarowki wiec mam podwojne pozycje ale w moim przypadku wystarczyło tylko wprowadzic styk dodatkowy na gornym polu i wpiąc sie z zasileniem drugiej pozycji w dodatkowe gniazdo na plytce zarowek....
zapraszam na VARIANT YACHTOWY STORY moj-golf/usa-variant-yachtowy-story-t41787.html
variant yacht
Badacz tematu
 
Posty: 220
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 14:02
Lokalizacja: warszawa/jozefow

Postprzez radomiak » 9 maja 2012, o 22:06

slawek5t napisał(a): przeczyścic mase w lewej tylnej lampie.



na 99% to jest do zrobienia brazowy przewod najpierw przeczysc styk w lampie odpowiadajocy temu przewodowi a puzniej ten przewod na 99% problem ustapi a odnosnie poduszki to sam sobie odpowiedziales i masz racie.
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości