Moderator: Moderator
odświeżę temat trochę gdyż ja też mam lampy in pro i ciężko znaleźć jest żarówki na postoje h6w w ledach znalazłem coś takiego jak autor tematu http://allegro.pl/ba9s-bax9s-t4w-h6w-w5 ... 86150.html ale moim zdaniem to nie wejdzie w ringi ponieważ żarówki większe niż na 8mm tak zwana bańka nie wejdzie i przede wszystkim ona ma kąt świecenia 180 stopni a w ringach musi być 360 będę szukał odpowiedniej żarówki jak znajdę to od razu napiszę posta
-

Siw3k - Members
- Rocznik: 2002
- Silnik: 1.8T
- Paliwo: PB
- Nadwozie: 5-drzwiowe
kierunki
witam. szukałem na google ale nie mogłem nic znaleźć. Otóż mam taki problem z kierunkami, że jak włącze światła to się tak lekko żarzą a jak wyłącze światła to jest normalnie. Proszę o pomoc bo jestem zielony... Dodam jeszcze że robiłem jakiś czas temu podświetlenia (nawiew, przycisk od szyberdachu, tyla popielniczka itd) ale wszystko się świeci i działa...
-

Tasak - Berbeć
Re: + od dziennych
rufi89 napisał(a):Siama. Gdzie podłączyć + od świateł dziennych aby zapalały się po odpaleniu silnika a nie przekręceniu stacyjki??
witam. ja mam podlaczone plus pod rozrusznik.... dzienne zapalaja sie ze startem silnika

-

_hanusek_ - Czytacz
rafal9119 napisał(a):mozna pod rozrusznik ale mi sie to wydaje ze to głupi pomysł.
kolega pyta jak zrobic zeby dzienne wlaczaly sie po starcie silnika. to odp.
i niby czemu glupi pomysl? co to przeszkadza ? tyle tu znawcow ale jakos nikt nie wpadl na taki pomysl...
kolego rafal9119 dla twojej wiadomosci to nawet nie mam automatu i dzienne smigaja i nie ma problemow z nimi po zapaleniu swiatel gasna.
pozdr serdecznie

-

_hanusek_ - Czytacz
raczej nie
bo jak zapalisz to oba swiatla beda sie swiecic
bo jak zapalisz to oba swiatla beda sie swiecicAktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
-

trojeczkaGT - Members
- Rocznik: 1995