Większe turbo

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Byku21 » 5 gru 2013, o 09:10

A ja bym pompę rzędową spróbował zamontować,bo widzę,że mają potencjał spory w porównaniu do rotacyjnych...
Byku21
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 gru 2010, o 00:41
Lokalizacja: S-ko

 

Postprzez Pozor » 5 gru 2013, o 19:21

niby jakim cudem :lol: To wtedy od razu pakuj od Mana albo stara 266 :wstyd: ciekaw jestem w jaki sposób chciałbyś zeswapować takiego cudaka
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez szati » 5 gru 2013, o 21:39

Jak zapożyczać części z TDi to z AFN czy byle aby było z TDi? Pozor dzięki za rady bo dużo mi rozjaśniło :-)
szati
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 23 maja 2013, o 18:53
Lokalizacja: WGS/OP

Postprzez Byku21 » 5 gru 2013, o 21:55

niby jakim cudem :lol: To wtedy od razu pakuj od Mana albo stara 266 :wstyd: ciekaw jestem w jaki sposób chciałbyś zeswapować takiego cudaka


poszukaj sobie na tdi club golfa III z silnikiem alh i taką pompą z cumminsa,za mało wiesz,żeby o czymkolwiek pisać widzę :super:
Byku21
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 gru 2010, o 00:41
Lokalizacja: S-ko

Postprzez Pozor » 6 gru 2013, o 13:38

Rób jak uważasz. Nie znam się na wszystkim bo się tak nie da tylko wtedy dlaczego producenci jak vw,ford,opel, itp. nawet nie spróbowali żeby wmontować nawet to cudo najlepszym rozwiązaniem w silnikach diesla jest common rail a co do naszych VP owszem mają wady ale da się wyciągnać sporo z tego :-) (jak możesz podeślij mi linka na PW do tego bo nie mogę znaleźć jakoś , a zawsze to jakieś info )

Co do kolegi szati
Części z tdi z pompą VP ,wszystkie są podobne do siebie sam właśnie mam 3 korby z nie wiem czego czy 1Z czy AFN czy też AHU a 1 kupiłem z silnika ALH z golfa IV i jest identyk więc nie ma różnicy ważne żeby było tdi ze zwykłą pompą choć nie wiem w czym różnią się korby od AWX czy ARL bo wał na bank jest inny
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez wojtas83 » 8 gru 2013, o 17:28

Pozor, do specjalisty mi dużo brakóje, ale juz conieco poczyatłam bo jestem na etapie modzenia mojego AFN. Korby od PD różnią się od tych z VP szerokością stopek pod panewki. Napewno nie pasuje włożyć wał wraz z tłokami i korbami do od PD do VP. Jedyna hybryda jaką da się złożyć to dół od PD a czapka od ALH/ASV.
Avatar użytkownika
wojtas83
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 25 cze 2012, o 21:13
Lokalizacja: Warka

Postprzez Pozor » 8 gru 2013, o 19:19

nie no nawet bym się tego nie ruszał pchać w takiego cudaka :hyhy: Ale byłem ciekaw rozmaiarów korbowodów i dzięki za odpowiedź :ok:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Re: Większe turbo

Postprzez krystian525 » 23 kwi 2014, o 00:35

Hejka ja mam w swoim potworku turbine od 2.0 TDI 170 KM BRD HYBRYDA , chodzi pięknie
Ostatnio edytowano 4 lip 2014, o 18:43 przez krystian525, łącznie edytowano 1 raz
krystian525
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23 kwi 2014, o 00:18
Lokalizacja: Świecie

Postprzez Pozor » 23 kwi 2014, o 12:41

no na miasto turbinka idealna ;-) Ale podobno turbina z silnika ARL jest jeszcze większa i potrafi zrobić ostre zamieszanie . Arwam na swoim TD wypluł 213 KM na tej turbinie
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez brzesiu » 4 lip 2014, o 07:16

Pozor napisał(a):no na miasto turbinka idealna ;-) Ale podobno turbina z silnika ARL jest jeszcze większa i potrafi zrobić ostre zamieszanie . Arwam na swoim TD wypluł 213 KM na tej turbinie


kolego a orientujesz się jak wygląda sprawa montażu takiej turbiny w 1z. czy jak kupie komplet z kolektorem spływem oleju itp od Arla to wszystko mi podejdzie czy musze kompletowac cześć gratów od awx a cześć od Arl.

pytam się bo powoli zaczynam kompletowac graty na większą dmuchawe.
w grę wchodzi tylko arl albo awx ze względu na dostępność i koszt.
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pozor » 4 lip 2014, o 16:15

w 1z jest taki problem że musisz przerobić sterowanie turbiną na zmienną geometrię , dodatkowo możesz zmienić ECU na 16 bit , dać lepsze wtryski najlepiej 0.216 ,zrobić program,kolektor AWX,Turbo od ARL, i masz konkretnego potwora,Co do wytrzymałości to na bank sprzęgło ci nie wytrzyma , bo w modzonych tdi to jest bolączka :hyhy: nawet zestaw VR6 nic tu nie da , jedynie jakiś konkretny spiek za 2500 tyś :cwaniak:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez brzesiu » 5 lip 2014, o 06:21

pytam się o samo turbo cała reszta jest mi znana. czyli oryginalny kolektor arl nie podejdzie. a powiedz mi jak ta dmuchawa wstaje dużo gorzej od awx?
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości