zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Imper » 20 mar 2008, o 19:06

JETI MK3, no walsnie o to mi chopdzilo hehe ze cos tam jest potrzebne zeby sciagnac te sprezyny :P tutaj kolega lepiej sie orientuje
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

sportowe zawieszenie

Postprzez duniek » 21 mar 2008, o 09:28

No potrzebny jest sciagacz, wczoraj meczylem sie 6 godzin ale udalo sie ....;)nie wiem czy nie mam wystukanych amorkow. ale najpierw musze katy ustawic, czy ktos orientuje sie jak to zrobic, chodzi o to zeby opony mi nie darlo, wie ktos cos wiecej na ten temat...?dzieki i pozdrawiam
Avatar użytkownika
duniek
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18 mar 2008, o 20:03
Lokalizacja: wroclaw

Postprzez duniek » 21 mar 2008, o 09:50

witam, to dobre pytanie kolego ale widze, ze nikt nie mial takiego problemu. Wczoraj u siebie wymienilem sprezyny i troche wydaje mi sie ze jest za nisko, bo czuje takie dobicia jak jest jakas nawet mala dziura, nie wiem czy jest za niski czy po prostu amorki sa wystukane....dowiedziales sie jak go lekko podwyzszyc?
Avatar użytkownika
duniek
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18 mar 2008, o 20:03
Lokalizacja: wroclaw

Postprzez duniek » 21 mar 2008, o 10:00

z dzieewczyna mam taki sam problem, ona uczy sie teraz na prawko i jak jedziemy przez miasto to mowi, ze ona szybciej jezdzi elka....;)
Avatar użytkownika
duniek
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18 mar 2008, o 20:03
Lokalizacja: wroclaw

Postprzez Snikers » 21 mar 2008, o 10:26

gumy ktore wklada sie pomiedzy sprezyny. ja mam cos takiego. podniosl sie troszke i bardzo dziury sa tlumione... koszt 6zl za sztuke
Avatar użytkownika
Snikers
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 00:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kajtek » 21 mar 2008, o 11:19

Snikers, też o tym słyszałem, to niby działa jak takie dodatkowe odboje, auto wtedy przy dużym obciążeniu i na dziurach tak mocno nie siada, a powiedz czy te gumy na długo wystarczają?
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Snikers » 21 mar 2008, o 13:20

ja auto mam od pazdziernika. 2 dni temu zauwazylem ze poprzedni wlasciciel na tylnie sprezyny takze zalozyl takie gumy... i jak narazie nie ma zadnego problemu, wszystko jest ok, wiec sadze ze pol roku napewno... (na przod zalozylem 3 tygodni temu, wiec duzo powiedziec nie moge ale roznica na dziurach jest)
Avatar użytkownika
Snikers
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 00:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez eryk79 » 21 mar 2008, o 14:15

Mam takie male pytanko co do tych gom czy po ich zalorzeniu autko tak samo sie zachowuje na zakretach to znaczy czy tak samo sie trzyma drogi jak bez tych gomek czy ma to jakis wplyw na trakcje :?:
Avatar użytkownika
eryk79
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 lis 2007, o 10:54
Lokalizacja: szczecin\trzebież

Postprzez Snikers » 21 mar 2008, o 14:24

jest troche sztywniejszy... po miedzy sprzyzyny wkoncu wkladasz gumy, czyli ograniczasz ich zginanie sie...
Avatar użytkownika
Snikers
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 00:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kajtek » 21 mar 2008, o 15:37

Snikers, założe sobie to i zobacze czy czuć różnice, zalezy mi na tym żeby golfik z tyłu za mocno sie nie uginał przy duzym obciązeniu, powiedz czy tak one wyglądają ??http://www.allegro.pl/item334175455_gum ... niej_.html
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez majk83 » 25 mar 2008, o 14:30

Panowie a co myslicie o delikatnym przycięciu spręzyn tak zeby golfik był nizej tylko o kilka cm (2-3)?? Jakie są tego wady i zalety?? Nie chce kupowac twardych sportowych sprezyn bo na dziurach mi sie całe auto wytłucze i kazdy plastik bedzie słychac. Teraz mam nowe całe zawieszenie i moj mk3 wygląda jak jakis terenowy, zaczynam sie zastanawiac czy mechanik czegos nie spie..olił :-/ . I ostatnie pytanie czy gdybym założył sprezyny od np. gti to było by troszke niżej niż te sportowe -40 co ich tak pełno na allegro??
majk83
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 16:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Bocian-t5 » 25 mar 2008, o 18:30

majk83 napisał(a):anowie a co myslicie o delikatnym przycięciu spręzyn tak zeby golfik był nizej tylko o kilka cm (2-3)?? Jakie są tego wady i zalety??



pamietaj ze sam nie mozesz przycinac sprezyn bo nigdy tego nie zrobisz rowno, nigdy nie wiadomo ile takie cos pozyje - to z minusow

a na plus to mozna zaliczyc ze to dosyc tanie rozwiazanie
Zbieram na samochod (chyba wiecie jaki ;p)

POSTEP: 70%
Bocian-t5
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 9 lut 2008, o 18:57
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości