zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Rozi » 7 lut 2015, o 13:37

Witam mam pytanie zamierzam kupić zestaw mts amory+sprężyny -40,i pytanie mam czy na takim zestawie jest mocny beton? kiedyś miałem gwint tuningART niebieskie sprężyny i jak dla mnie za duuzy beton. I czy posiada ktos foto golfa na takim zawieszeniu+szeroka dokladka i kola 16? chcialbym mniej wiecej zobaczyc jak to wyglada. Pozdrawiam i dzieki z gory za odp.
Rozi
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 kwi 2010, o 14:53
Lokalizacja: Trójmiasto

 

Postprzez GolfiarzJR » 7 lut 2015, o 18:23

Rozi, Cytat z MAPETA "Jakościowo przewyższający oba produkty TA-technix i bardziej komfortowy" Osobiscie nie posiadam gwintu w aucie ale jeździłem długo autem od kumpla zastępczym i miał MTS i jak dla mnie był twardy ale nie beton
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Rozi » 9 lut 2015, o 19:37

Ktos wiecej sie moze wypowiedziec na temat KIT-u mts -40 ?
Rozi
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 kwi 2010, o 14:53
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez robert19kor » 11 lut 2015, o 00:55

potrzebuję średnicę wewnętrzną nakrętki kontrującej gwintu na tył, ma ktoś może na wierzchu i by mi sprawdził lub wie z głowy? bo wydaje mi się, że w mts/ta/tuning art było 50mm czy się mylę?
robert19kor
Badacz tematu
 
Posty: 369
Dołączył(a): 18 sty 2010, o 18:16
Lokalizacja: Koronowo

Postprzez scyzormks » 23 lut 2015, o 13:07

Załozyłem w swoim szaraku kit mts -40/35. Fajnie usiadł beton był przez pierwsze 2 dni pozniej jakos sie fajnie ułozyło i jest ok. Foto

Obrazek
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 637
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez jarolinho » 18 maja 2015, o 23:16

kit ta technix -40 na oryginalnych amortyzatorach, da rade taki zestaw? i czy brać do tego rozpórki?
jeśli nie ta firma, to co polecicie?
Avatar użytkownika
jarolinho
Gaduła
 
Posty: 417
Dołączył(a): 2 sty 2013, o 22:51
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Paweu » 19 maja 2015, o 08:53

da rade.. A co do rozpórki. Jak tam sobie chcesz. Na pewno nie zaszkodzi. Poza tym... było o tym na forum. wiele, wiele razy..
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Re: zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Postprzez blazlov » 5 sie 2015, o 11:34

Witam, możliwe że zły temat do tego wybrałem i powinienem stworzyć oddzielny (jeśli tak to proszę admina o przeniesienie tego wpisu)
Planuję do swojego golfa wsadzić na felgach 15stkach opony 195/50/15 i dodatkowo chce obniżyć go by nie było takich szpar jak na załączonym obrazku.
Czy warto inwestować w gwint czy sprezyny ?
czy konfiguracja 60/40 da rade ?

Na zdjeciu felgi rowniez 15.
Obrazek
:smt096 Edek z krainy kredek

despite all my rage i am still just a rat in a cage

Obrazek
blazlov
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Postprzez shift00 » 5 sie 2015, o 13:09

Ad1) Kupisz kita to zaraz będziesz szukał gwintu :) Na gwincie ustawisz sobie tak jak chcesz.
Ad2) Tak, ale patrz Ad1 :)
Avatar użytkownika
shift00
Gaduła
 
Posty: 799
Dołączył(a): 20 kwi 2014, o 19:29
Rocznik: 96
Silnik: 1.8T++
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Postprzez VolDan » 5 sie 2015, o 14:19

Jak wyżej. Ja założyłem Kit w styczniu a w marcu kupiłem gwint. aczkolwiek gwint idzie do sprzedania bo znudziło mi się, siada mi kregosłup. jeśli jesteś zdecydować sie na glebe to kup gwint od razu
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Postprzez blazlov » 5 sie 2015, o 14:25

Dzięki za info :)
Wiem czym pachnie gwint, mam zawias w garbie na gwincie i akurat jestem zadowolony, choć ma to swoje wady, jak za nisko sie posadzi to (w garbie na mcPersonach) mozna sobie mocowanie wahaczy przesunąć o 3cm :D ale w golfie nie ma takiego problemu chyba.
Zasadniczo przy gwincie apetyt rosnie na jeszcze niżej a przy kicie 'wyzej dupy nie podskoczysz, musisz kupic' a tu pojawia sie magia slowa 'kupic'.
Dzięki za odpowiedzi :)
:smt096 Edek z krainy kredek

despite all my rage i am still just a rat in a cage

Obrazek
blazlov
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Postprzez Thorsten » 6 wrz 2015, o 18:01

Drodzy koledzy może wy mi pomożecie, na początek parę faktów- przy wymianie amorów ( odboji, osłon przeciwpyłowych, poduszek itp) założyłem sprężyny -40mm jednak pojawił się problem bo tył usiadł tak że zatrzymały go odboje stąd nie amortyzował wcale a przód też poszedł nisko bo miał może z 2cm zapasu do odboju. Wróciłem do ori sprężyn jednak koza straszna się zrobiła i znów powrót do -40mm. Teraz sens postu- czy w przypadku sprężyn obniżających mam usunąć odboje?

Tez jeszcze sprawę komplikuje fakt iż wcześniej na ori sprężynach auto stało niżej o jakieś 5cm niż na nowych amortyzatorach.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości