Stealth bierz gwint. Jest to bardziej rozwojowe zawieszenie.Możesz sobie regulowac pod rozmiar koła i wogóle tak,żeby było idealnie tak jak napisał shibbyOP Zrobisz jak będziesz uważał ale przemyśl dobrze czy nie warto wydać parę złotych więcej i cieszyć się z możliwości jakie daje gwint
decyzję pozostawiam Tobie
Pozdro
[/quote]
Ale sie wszycy uparli
najlepiej nie patrz na nasze zdanie tylko sam zadecyduj ..
opinie znasz, kit jest kitem, gwint jest gwintem roznica tylko taka ze gwint regulowany no i cena
Co do rozporek przy gwincie..to na przod powinno sie dac, bo np mojemu kumplowi sie golf rozjechal
i trzeba bylo rozporke..na tyl juz nie musisz
a taka sugestia..na gwincie ustawimy sobie wysokosc wzgledem kol, przyjmijmy ze masz felgi 15' na profilu 45, ustawisz gwint pod kola, i pewnie zmienial nie bedziesz
wiec po co to
? nie chce mi sie wierzyc ze co miesiac bedziesz mial nowe felgi itd
Pozdrawiam! 

