Amortyzatory

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez trojeczkaGT » 18 sie 2012, o 16:42

nie szkodzi nie najdzie brud
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

amorki bilstein

Postprzez siemo012 » 20 sie 2012, o 12:53

Witam. Mam kilka pytań. Zamierzam wymienić amorki u siebie. Decyzja padła na bilstein. I tutaj moje pytanie. Bo znalazlem 2 takie zestawy:
1.
http://allegro.pl/amortyzatory-vw-golf- ... 55249.html
2.
http://allegro.pl/amortyzatory-golf-2-3 ... 09831.html
Różnia sie ona tym ze pierwszy to przod olejowe, tyl gazowe.
Zaś w drugim (droższy) wszystko jest gazowe. Który polecacie wybrać? Czy droższy znaczy lepszy? Bo jak do tej pory wszystko co slyszalem to ze olejaki sa duzo lepsze i myslalem ze co za tym idzie drozsze. A w tych dwóch przypadkach jest odwrotnie. Dzięki wielkie za jakieklowiek odpowiedzi i info na ten temat. pozdro ;)
siemo012
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 22:09
Lokalizacja: Płońsk

Postprzez trojeczkaGT » 20 sie 2012, o 14:48

za taka cene to ja wolalbym gwintowane zawieszenie :)

gazowe sa mieksze z tego co pamietam czyli komfort jazdy wiekszy

a olejowo gazowe czyli olejowe sa twardsze
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez greg001 » 20 sie 2012, o 16:38

trojeczkaGT napisał(a):za taka cene to ja wolalbym gwintowane zawieszenie :)

gazowe sa mieksze z tego co pamietam czyli komfort jazdy wiekszy

a olejowo gazowe czyli olejowe sa twardsze

???? ale pomieszałeś nie ma znaczenia. gazowe są często stosowane do sportowych/ twardszych sprężyn - obniżających np. pow. -45 powinny być już gazówki.
poza tym poczytaj: http://www.amortyzatory.za.pl/opis/zasada.html
(dodam że gazowe także posiadają olej, potoczenie się na nie mówi gazowe bo zamiast powietrza w olejowych jest konkretny gaz)

Gwintowane zawieszenie - kolega może chce pozostać przy standardowym zawieszeniu.

Gazówki powinny ci dłużej wytrzymać.

Masz standardowe zawieszenie? - wystarczy tańszy zestaw

dodatkowo polecam wymienić poduszki amortyzatorów żeby potem nie robić roboty 2 razy w razie czego, no i jeśli chodzi o przód zbieżności + kąty.
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez siemo012 » 22 sie 2012, o 10:59

No tak, chce zostać przy orginale. a gwint za 5 stówek? nie raczej byle czego nie chce zakladac. to chyba jednak zakupie ten tańszy jak mowi kolega Greg. Dzięki za info, szerokości.
siemo012
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 22:09
Lokalizacja: Płońsk

Postprzez greg001 » 22 sie 2012, o 23:37

no tak jak mowie tańszy + nowe poduszki amorków
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

pytanie o amortyzatory

Postprzez czorny1106 » 8 wrz 2012, o 21:38

witam

ostatnio stalem sie posiedaczem felg 7.5j rozmiar 16 i mam na nich zalozone oponki 215/40
lecz mam taki problem gdyz tyl niestety na dziorach obciera mi opony i wpadl mi do glowy pomysl na zakup czerwonych sprezyn -40/-40 i zalozyc je na oryginalne amorki i tutaj moje pytanie czy to by mi pomoglo w tym zeby nie obcieralo opony


pozdrawiam
czorny1106
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 10 sty 2012, o 20:00
Lokalizacja: Tworóg

Postprzez palio » 9 wrz 2012, o 08:19

Najlepszym wyborem będzie zakup kitu lub gwintu.

Teoretycznie na seryjne amory nie powinno zakładać się sportowych sprężyn, gdyż skracasz ich żywotność.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Atom » 9 wrz 2012, o 21:57

A w tej aukcji ma jakieś osłony.
Obrazek



Na pewno nic nie zaszkodzi temu tylnemu amorkowi to że u mnie jest odsłonięty ten pręt ?
Obrazek
Atom
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 7 gru 2011, o 14:33
Lokalizacja: Legnica

Postprzez greg001 » 11 wrz 2012, o 02:43

oj tam. na -40 spokojnie może założyć seryjne amorki. Dobrze by było jakbyś dał amorki o skróconym skoku ew. można poczarować i dać dodatkowe odboje do amorka jest coś takiego np. z Ta-Technix - taki walec dumy z dziurką w środku żeby przeszedł amor. Najlepiej jakbyś sklepał rant.
Kumpel zaś zrobił inny myk tzn. dał znalazł firmę która mu utwardziła dodatkowo sprężyny ale zaś one się nie uginają prawie w ogóle + amorki gazowe.
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 11 wrz 2012, o 03:21

ja chyba czegoś nie rozumiem...
obcierają Ci koła o nadkola i zapobiec ma temu montaż NIŻSZEGO zawieszenia ? :-|
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez czorny1106 » 11 wrz 2012, o 03:43

mi chodzi tylko o to ze czasem wyjezdzam autem z 2+ czyli nawet pelny tyl ludzi i chce sie dowiedziec jak zrobic zeby nie obcieralo wiec przyjme kazda propozycje
czorny1106
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 10 sty 2012, o 20:00
Lokalizacja: Tworóg

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron