Moderator: Moderator
nooo właśnie też tak wyjminiłem ( bo jak pisałem to nie znam się ) Tylko mi jeszcze powiedz kolego Jacol, gdzie takie krótsze dopaść? Czy może te co mam teraz po prostu obciąć - tylko o ile?? bo niby tak by wypadało żeby były krótsze o 25mm od tego odboju który był na serii bo tyle mniejszy skok ma amor
-

$kubi - Gaduła
Nie mam pojecia, nie bawie sie w gleby obnizania i inne wynalazki. Najprosciej bedzie zwrocic sie do MTSa aby dobrali odboje pod dany kit, ale moze byc drogo. Jak chcesz to skroc seryjne. Tylko kup nowe i nie zadne 4maxy lub kagery. Febi lub Meyle bedzie ok.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D
kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
-

Jacol - Badacz tematu
Nie wiem jakie mam odboje, ale znajomy mechanik mówił że założył dobrej jakości a nie tani szmelc - myślę że mnie nie oszukał bo znamy się sporo i zawsze byłem jego dobrym klientem.
Teraz zostaje sprawa ile je skrócić
Teraz zostaje sprawa ile je skrócić

-

$kubi - Gaduła
Zadzwon/napisz do MTS. Jak poprosisz to moze ktos powie/zmierzy i bedziesz mial rozeznanie. Ewentualnie zmierz seryjny odboj i obetnij mniej wiecej tyle o ile obnizyles auto. Jak obnizyles 40mm to sproboj obciaz odboj o 30mm. Zeby nie przesadzic bo jak za duzo obetniesz to juz nie dokleisz.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D
-

Jacol - Badacz tematu
Badanie amortyzatorów
Witam, czytam często, że podajecie w % stan amortyzatorów. Co to za badania i jakie warsztaty je wykonują (np. stacje kontroli?), ile może kosztować i czy warto wydać kasę, czy też jak czuję i słyszę że amorki do wymiany to wymieniać?
Sorki za pytanie jeśli jest super banalne, ale naprawdę nie mam pojęcia
Sorki za pytanie jeśli jest super banalne, ale naprawdę nie mam pojęcia

-

przem_uc - Badacz tematu
przem_uc napisał(a):. Co to za badania i jakie warsztaty je wykonują (np. stacje kontroli?), ile może kosztować i czy warto wydać kasę, czy też jak czuję i słyszę że amorki do wymiany to wymieniać?
Wiec tak ja robie to zawsze przy przegladzie