Tłumik końcowy

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez sebavw » 22 lut 2011, o 22:21

Nie wiem właśnie czy to seryjnie tak było czy kombinowane....w każdym bądź razie tak jest w moim gofrze rok 95/96 motor AGG
a i jeszcze jedna sprawa załatwiłem sobie portki i kata w wersji skręcanej (kat już wypatroszony) teraz pozostaje jak to zamienić ma ktoś pomysł jak odkręcić portki żeby nie pourywać śrub i w ogóle strasznie mało miejsca jest ciężko z dojściem....
sebavw
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 22 maja 2009, o 21:01
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

 

Postprzez pablomed » 1 mar 2011, o 16:47

GTI_EDITION, to jest tak duzy problem że np u mnie skończyło się na wyjeciu silnika z powodu koniecznosci zmiany tych głupich portek, dlatego nie dziwię się kombinacjom ze spawaniem. Zero dostępu do śrub mocujących portki.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez b-bobo » 4 mar 2011, o 13:24

Kat GTI EDITION w orginale.Katalizator fabrycznie zespawany z,, portkami" nikt tam nic nie kombinował.Ale nie z kolektorem wydechowym.Nie mylcie tych żeczy bo to nie to samo.Kolektor to kolektor a ,,portki-orginalnie to jest-przednia rura wylotowa" :cisza: Ja u swego gofra mam właśnie taki :] bo mam GTI Ed. :-D
Avatar użytkownika
b-bobo
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2 kwi 2010, o 19:52
Lokalizacja: Lipsko

Postprzez pablomed » 5 mar 2011, o 16:21

b-bobo napisał(a):orginalnie
nie żebym kłótliwy był ale co to za oryginalna nomenklatura, jak by brać tą z ETKI to twoje określenie też jest nieprawidłowe, wole juz mieć portki albo dwururkę.. Sorki za OT.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez b-bobo » 5 mar 2011, o 16:38

pablomed napisał(a):
b-bobo napisał(a):orginalnie
nie żebym kłótliwy był ale co to za oryginalna nomenklatura, jak by brać tą z ETKI to twoje określenie też jest nieprawidłowe, wole juz mieć portki albo dwururkę.. Sorki za OT.



masz kolego książkę to sobie zabacz co tam pisze na temat tej twojej dwururki jak ją zwią orginalnnie koleżko. A kat jest w 100proc fabryczny 8-)
Avatar użytkownika
b-bobo
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2 kwi 2010, o 19:52
Lokalizacja: Lipsko

Postprzez LeszekGT » 7 mar 2011, o 00:43

b-bobo, jakieś dziwne rzeczy opowiadasz - katalizator zespawany z portkami? Albo nie masz pojęcia jak to wygląda, albo faktycznie dziwnego słownictwa używasz :)
Jak już zajrzysz pod samochód to zauważysz, że miedzy portkami a katalizatorem jest kolektor, tzw. dwururka.

Swoja drogą muszę Ci zwrócić uwagę, że walisz takie błędy ortograficzne, że aż oczy bolą. Braki w gramatyce też powodują, że nie jestem w stanie do końca zrozumieć tego co piszesz.

b-bobo napisał(a):Kolektor to kolektor a ,,portki-orginalnie to jest-przednia rura wylotowa
Portki jak by sobie tego nie wyobrażać nie są rurą, a tym bardziej nie "przednią", pewnie chodziło Ci o "wstępną" lub coś w tym stylu. Tak czy inaczej z czterech "rur" robią się dwie, a następnie jedna "rura", dopiero potem pojawia się katalizator :)

b-bobo napisał(a):masz kolego książkę to sobie zabacz co tam pisze na temat tej twojej dwururki jak ją zwią orginalnnie koleżko. A kat jest w 100proc fabryczny 8-)
Mógłbyś okazać trochę szacunku komuś kto ma dużo większą wiedzę od Ciebie w tej tematyce :dobani:
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

1,4 problem z Tłumikiem

Postprzez Miczu13 » 8 mar 2011, o 18:26

Witam :)
Posiadam golfa z silniikiem 1,4 i mam problem z tłumikiem.
Juz nie pamietam ktory raz rozpial mi sie srodkowy tłumik z koncowym .
i spaliny wychodza pod auto ,ryk ogromny :P
Nie wiem czemu tak sie dzieje , wymienilem obejme ale to nie pomoglo.
Czy musze nowy tlumik kupic ?
znalazlem na allegro cos ala sportowego ale nie wiem czy sie oplaca brac

http://moto.allegro.pl/vw-golf-iii-tlum ... 93392.html

i do tego nowy srodkowy ?

czy lepiej caly oryginalny kupic ??

a moze da sie tez stary uratowac ??

prosze o jakies rady co zrobic !
VW...Golf...III...Bbs...
Avatar użytkownika
Miczu13
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 27 lut 2011, o 17:59
Lokalizacja: TLW

Postprzez lookasgolf33 » 8 mar 2011, o 19:10

no tlumik ktory masz w linku jest fajny,i drogi,ale nie wiem czy jego zakup pomoglby na odlaczanie sie srodkowego tlumika od koncowego,podejrzewam ze wlasnie wspomniana przez ciebie obejma to glowny problem...
a tlumiki wisza na wszystkich uchwytach?moze na ktoryms nie wisi tak jak powinien i caly uklad sie "zalamuje"..ja mialem taki przypadek
Avatar użytkownika
lookasgolf33
Gaduła
 
Posty: 431
Dołączył(a): 12 maja 2009, o 18:01
Lokalizacja: Sulów

Postprzez liwinglawida » 8 mar 2011, o 21:03

tłumik kupa... koniów ci od tego nie przybędzie ...
posprawdzaj czy tłumiki są na wieszakach dobrze załapane..
I nie kupuj tego tłumika bo nie warto.
liwinglawida
 

Postprzez Miczu13 » 8 mar 2011, o 21:08

nie chce mocy od tlumika ale tamten fajnie wyglada :)
jutro posprawdzam te uchwyty ale raczej kupie nowy srodkowy i koncowy tlumik
srodkowy oryginalny a koncowy sie zastanowie :P
VW...Golf...III...Bbs...
Avatar użytkownika
Miczu13
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 27 lut 2011, o 17:59
Lokalizacja: TLW

Postprzez liwinglawida » 8 mar 2011, o 21:31

to juz lepiej jakąś dwururkę
http://moto.allegro.pl/tlumik-sportowy- ... 84813.html
lub
http://moto.allegro.pl/sportowy-tlumik- ... 95219.html

a najlepiej gdybyś zapodał koncowy z tdi ;] i w polerkę dziada.
liwinglawida
 

Postprzez lookasgolf33 » 9 mar 2011, o 13:20

jak masz juz kupywac koncowy to najlepiej kup dwururke z diesla i walnij polerke koncowek,nie baw sie w te badziewia z allegro bo one nie sa dedykowane do golfa tylko sa "uniwersalne" tlumiki,czyli "do wszystkiego"-w innym tego slowa tlumaczeniu-"do niczego".
Avatar użytkownika
lookasgolf33
Gaduła
 
Posty: 431
Dołączył(a): 12 maja 2009, o 18:01
Lokalizacja: Sulów

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości