Tłumik końcowy

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez RAQnio_V » 29 lip 2011, o 15:23

hmm nie widzę go na żywo, ale tak patrząc na całość to chyba będzie wyglądać jak rura PCV ale mogę się mylić ;)
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

 

Postprzez pawlo113113 » 31 lip 2011, o 10:39

Witam mam dokładnie tak samo. U mnie uderza rura w podłogę dokładnie nad tylną belką. Słychac to kiedy ruszam ostro i koło traci przyczepnośc. Autko posiadam dopiero 6 miesięcy i możliwe że poprzedni właściciel szukał oszczędności w przeróbkach. Nie znam się aż tak wiec proszę o poradę. Myślałem żeby w tej przerwie umieścic ciasno grubą gumę ale nie wiem czy tego nie będzie topic. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
pawlo113113
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 28 mar 2011, o 15:44
Lokalizacja: KPR

Postprzez krystek.l » 31 lip 2011, o 11:39

Chłopaki ja przy wymianie od katalizatora wszystkiego do końcowego tłumika miałem obiemki i gumy do przytwierdzenia
jeśli chodzi o rurę i tłumik to był tak przytwierdzony że prawie się nie ruszał...
no chyba że przedostatni i ostatni tłumik który na gumach siedział... tyle ile guma pozwoliła to tyle tam sie wychylił...
a tam od katalizatora i do końca rury to jest sztywna
blacha która tam sie znajduje to się u mnie nie stykają z rurą... wszystko w tej części jest sztywne

więc może macie coś poluzowane na obiemkach albo śruby wypadły jakieś


Ps. nie doczytałem trochę... piszecie o przedostatnim tłumiku i ta blacha...
no to tak samo u mnie jest przerwa... to znaczy obejmą jest tak ściśnięte że te rury idą przez środek i mają luz... i wszystko siedzi na gumach zawieszone
krystek.l
 

Jaki jest najleszy rasowy tłumik do MK3 GTI??

Postprzez Nextassy » 1 sie 2011, o 22:17

Witam!