Moderator: Moderator
Witam mam dokładnie tak samo. U mnie uderza rura w podłogę dokładnie nad tylną belką. Słychac to kiedy ruszam ostro i koło traci przyczepnośc. Autko posiadam dopiero 6 miesięcy i możliwe że poprzedni właściciel szukał oszczędności w przeróbkach. Nie znam się aż tak wiec proszę o poradę. Myślałem żeby w tej przerwie umieścic ciasno grubą gumę ale nie wiem czy tego nie będzie topic. Pozdrawiam
-

pawlo113113 - Berbeć
Chłopaki ja przy wymianie od katalizatora wszystkiego do końcowego tłumika miałem obiemki i gumy do przytwierdzenia
jeśli chodzi o rurę i tłumik to był tak przytwierdzony że prawie się nie ruszał...
no chyba że przedostatni i ostatni tłumik który na gumach siedział... tyle ile guma pozwoliła to tyle tam sie wychylił...
a tam od katalizatora i do końca rury to jest sztywna
blacha która tam sie znajduje to się u mnie nie stykają z rurą... wszystko w tej części jest sztywne
więc może macie coś poluzowane na obiemkach albo śruby wypadły jakieś
Ps. nie doczytałem trochę... piszecie o przedostatnim tłumiku i ta blacha...
no to tak samo u mnie jest przerwa... to znaczy obejmą jest tak ściśnięte że te rury idą przez środek i mają luz... i wszystko siedzi na gumach zawieszone
jeśli chodzi o rurę i tłumik to był tak przytwierdzony że prawie się nie ruszał...
no chyba że przedostatni i ostatni tłumik który na gumach siedział... tyle ile guma pozwoliła to tyle tam sie wychylił...
a tam od katalizatora i do końca rury to jest sztywna
blacha która tam sie znajduje to się u mnie nie stykają z rurą... wszystko w tej części jest sztywne
więc może macie coś poluzowane na obiemkach albo śruby wypadły jakieś
Ps. nie doczytałem trochę... piszecie o przedostatnim tłumiku i ta blacha...
no to tak samo u mnie jest przerwa... to znaczy obejmą jest tak ściśnięte że te rury idą przez środek i mają luz... i wszystko siedzi na gumach zawieszone
- krystek.l
Jaki jest najleszy rasowy tłumik do MK3 GTI??
Witam!