djluck napisał(a): Obstawiałem nagrzewnice ale i bez niej problem tez występuje. Czujnik temp. i elektrowłącznik wentylatora wydają się być sprawne.
Powiedz jakie są węże przy nagrzewnicy obydwa ciepłe,gorące czy jeden z nich gorący lub ciepły bo może być zapowietrzona , lub przypchana i jakie powietrze Tobie leci w środku? , jedno i drugie łatwo wyeliminować i usterkę usunąć bez wyjmowania jej.
Jeśli upewnisz się że to nie to , to idźmy dalej
djluck napisał(a):Włączyłem wentylator chłodnicy na stałe na pierwszym biegu i tak pojeździłem trochę, niczego nie wywaliło ale i temperature miał w okolicach 60 stopni cały czas.
Tu wskazuje na pompę skoro na dużym obiegu utrzymuje temperaturę i nic się nie gotuje ,nagrzewnica jest w miarę wysoko,prawie najwyżej i nie ma siły spiętrzyć i dać obiegu cieczy.Wszystkie takie próby rób jednak na zamkniętym układzie . W którymś z postów związanych z chłodzeniem pisałem jak posprawdzać układ i jak odpowietrzyć nagrzewnicę ,jak coś to pisz jakie postępy





posprawdzam to dzis, dzieki za pmoc
reszta bangla jak nalezy
Czy w dzisiejszych czasach nic już dobrego nie można wyprodukować???
Ciekawe czy da radę go wymienić bez żadnych problemów? Dobrze ,że nie zamontowałem go w autku ,bo dopiero bym się zdziwił
Ten talerzyk o którym pisałeś ,obracałem. Nawet pociągałem to trochę ,ale nic tam nie blokuje.Zresztą cholera wie co mu jest. Dziwna sprawa. Ja wiem ,że mogła być lipna partia produkcyjna ,ale do cholery WAHLER? Z tego co w necie wyczytsałęm to jednak nie jestem sam