Moderator: Moderator
) , rzecz w tym, że w VAGu podczas jazdy pokazuje 80,1, 82,8(nawet po 40km) bardzo letni dolny wąż od chłodnicy. Zaś na postoju, w korku 84,6, 86,4 (już cieplejszy). Dopiero jak przy gazuję na postoju wyskakuje 90 na VAGu , wczoraj wyskoczyło 92,4 załączył się wentylator (oczywiście dolny wąż ciepły), ruszyłem więc w trasę, po chwili 80,1 (w lesie - chłodniej), przez pole 82,8. Jadąc 140km/h na autostradzie dalej pokazywało 82,8. Postawiłem auto na postoju 84,6.
K@mil napisał(a):Takich malych odchyleń na zegarze nie zauważysz ... 84... 90.. wiec wszystko jest ok
rzecz w tym, że niby powinienem mieć temp 90C podczas jazdy. Czy się mylę ? A VAG pokazuje mniej 
Padre napisał(a):Rozumiem, dzięki za info. Dobrze , ale odpuśćmy sobie na razie licznik sam w sobie, chodzi o wskazania temperatury w VAGu. Czy są poprawne ;>

PabloSBT napisał(a):Padre napisał(a):Rozumiem, dzięki za info. Dobrze , ale odpuśćmy sobie na razie licznik sam w sobie, chodzi o wskazania temperatury w VAGu. Czy są poprawne ;>
liczniki takich małych wahań temperatury nie widzą a ponad to licznik podaje osobno temp na licznik i osobno do komputera
i nie mówię tu wskazaniach na blacie 
Padre napisał(a):PabloSBT napisał(a):Padre napisał(a):Rozumiem, dzięki za info. Dobrze , ale odpuśćmy sobie na razie licznik sam w sobie, chodzi o wskazania temperatury w VAGu. Czy są poprawne ;>
liczniki takich małych wahań temperatury nie widzą a ponad to licznik podaje osobno temp na licznik i osobno do komputera
Nie do końca o to mi chodzi, ale dzięki za zainteresowanie:). Rozumiem, to jest całkiem logiczne, że nie pokazuje. Po prostu chciałbym wiedzieć czy to normalne, że w VAGu pokazuje w trasie np 82 stopnie (wiem ,że na chłodnicę wieje wiatr itp), ale wszyscy jednogłośnie twierdzą w poprzednio przeczytanych przeze mnie postach/tematach , że silnik powinien mieć stale temperaturę w granicach 85-90 stopnii nie mówię tu wskazaniach na blacie

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości