Tuning za 10 gr - test opornika

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 30 gru 2013, o 20:23

Powinny być w zwykłym elektronicznym.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez RuLLeZ » 1 sty 2014, o 14:45

A czy w audi a4 z 95 r 1.9 tdi 90km też podejdzie taki bajer nie :-P
JEŚĆ MOŻNA WSZYSTKO, SPAĆ MOŻNA WSZĘDZIE ALE JEŹDZIĆ TO TYLKO VW!

Ex Variant 1.9 TD AAZ : http://www.golf3.pl/topics2/wysluzony-v ... t38583.htm
New Variant 1.9 TDI: http://www.golf3.pl/topics2/golf-iii-va ... htm#383008
Avatar użytkownika
RuLLeZ
Badacz tematu
 
Posty: 392
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 21:34
Lokalizacja: Pyrzyce [ZPY]

Postprzez palio » 1 sty 2014, o 14:47

RuLLeZ napisał(a):A czy w audi a4 z 95 r 1.9 tdi 90km też podejdzie taki bajer nie :-P


Też da się zrobić :-P
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 6 sty 2014, o 11:52

A gdyby zastosowac opornik za starego radia np. nadawałby sie? tylko trzeba by zierzyc rezystancje i odpowiednia dobrac
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 6 sty 2014, o 11:58

Można spróbować

krzyś napisał(a):tylko trzeba by zierzyc rezystancje i odpowiednia dobrac


dokładnie tak
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 6 sty 2014, o 12:08

wiec gdyby znaleźć np taki rezystor 390ohm (ma mieć wartość w omach tak wyczytałem) czy dokładając przewód 2 metry nie zmieni rezystancji? raczej zmieni tak mi sie wydaje.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 6 sty 2014, o 12:16

Tego to mi nie wiadomo. Nigdy nie jeździłem na oporniku :hyhy:
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez maciej78 » 6 sty 2014, o 12:38

krzyś,

Opornik tez możesz zamontowac zaraz przy kostce na kablach w komorze silnika. Miałem tak na próbę zamontowany. I miałem też na włączniku pociągnietym do kabiny wlasnie na długich kablach. Tak i tak działał tak samo. A pomiar z hamowni mojego (byłego) auta masz stronke wcześniej.
Avatar użytkownika
maciej78
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 00:40
Lokalizacja: Poznan

Postprzez krzyś » 6 sty 2014, o 17:08

Zaintrygowany tematem opornikowozu :mrgreen: wynalazłem w sieci kalkulator do odczytywania wartości rezystorów za pomocą kolorowych pasków które są naniesione na rezystorek :-) http://kalkulator.majsterkowicza.pl/obl ... _rezystora więc miernika nie trzeba :mrgreen:
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez SanchoPancho » 8 paź 2014, o 12:47

A ile wat musi mieć taki rezystor?
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez AdiK__ » 8 paź 2014, o 13:05

Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez SanchoPancho » 13 paź 2014, o 16:34

Tylko mi chodzi np rezystor 390 ohm 0.25W, 15W, 50W i czy ma to jakieś znaczenie?
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron