Tuning za 10 gr - test opornika

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez vwkarfso » 22 lis 2011, o 15:31

Panowie to radzę wam zbierać na chipa. Profesjonalnie przeprowadzona operacja jest zawsze bezpieczniejsza od jakichś oporników. Ja swojego G. ostatnio chipowałem i wynik całkiem ok. Jak ktoś chce wykres to jest w temacie auta. I w odróżnieniu od opornika auto na chipie zdecydowanie mniej pali (sprawdzone).
------>pozytyVWnie zakręcony<------
---------->
*MÓJ GOLF* <-------------
Avatar użytkownika
vwkarfso
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 1 sty 2011, o 14:59
Lokalizacja: GMB

 

Postprzez tofik90 » 22 lis 2011, o 19:36

Mi się nie opłaca chipować, bo w przyszłym roku bede musiał się rozstać z golfikiem :<

Co proponujecie kupić jako następce ? MK4 ?
tofik90
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 21:05
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Balcer » 17 mar 2013, o 21:51

Z opornikiem latalem jakies 2 miesiace wlaczony non stop.
Roznica byla duza. Jutro moge Wam napisac jaki to byl dokladnie.
Frajda z "darmowej" mocy nie mala. Fakt dymienia na wyzszych obrotach tez mi sie podobal.
Spalanie jezdzac dosc dynamicznie na krotkich odcinkach okolo 3 km w zime wynosilo okolo 8-9 litrow.
Zaczely sie problemy z falowaniem obrotow na biegu jalowym i odpalaniem w zime... Wywalilem i wszystko ustalo . Teraz pali mi okolo 7 litrow po miescie .
Mysle zeby opornik zrobic na wlacznik badz tak jak na innym forum pisali zrobic wlacznik stycznikowy pod pedalem gazu czyli przy maksymalnym wcisnieciu wlacza sie opornik i mamy dodatkowa "moc" przy wyprzedzaniu.
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png[/img]
Balcer
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 14:37
Lokalizacja: włoclawek

Postprzez maciej78 » 17 mar 2013, o 23:39

Balcer, daj na wlacznik. ja tak mam i nie mam problemow z falujacymi obrotami itd. A juz dawno temu bylem na hamowni. Mam pomiar z opornikiem i bez. (zapomnialem tu wstawic :lol: )

Obrazek


Opornik jak pamietam mam 400setke. Latam ponad rok.
A jak na wykresie widac fajnie moment poszedl ;-)
Avatar użytkownika
maciej78
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 00:40
Lokalizacja: Poznan

Postprzez slawek5t » 18 mar 2013, o 00:05

maciej78 napisał(a):fajnie moment poszedl

dym tez fajnie idzie :)
paliwo jest lane byle jak.. - super tuning :wstyd:

Nie dość że motorownie mają już ogromne przebiegi i troche podkapcają to jeszcze opornikami dowalacie dymu :-)
no ale tania moc korci :cwaniak:
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez maciej78 » 18 mar 2013, o 00:16

slawek5t,
ja nikogo nie namawiam.
ale przedstawiam fakty z mojego podwórka.
a swoja droga na oporniku dymi jak batory :lol:
Avatar użytkownika
maciej78
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 00:40
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Opik » 18 mar 2013, o 00:21

maciej78, przyrost imponujący, zwłaszcza niutonów. Tylko ja nie wróżę na dłuższą metę takiemu silnikowi bezawaryjnej jazdy ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Balcer » 18 mar 2013, o 00:33

jak to jest im wiekszy opor to wiecej mocy ?
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png[/img]
Balcer
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 14:37
Lokalizacja: włoclawek

Postprzez slawek5t » 18 mar 2013, o 00:56

Balcer, na odwrót :)
rezystor 400 ohm da mniej paliwa niż np 350tka
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Piaggio » 18 mar 2013, o 16:18

slawek5t napisał(a):dym tez fajnie idzie
paliwo jest lane byle jak.. - super tuning

Slavku dlaczego tak bardzo negujesz coś, co tak bardzo uwielbiałeś, używałeś i kto wie czy nadal nie uzywasz! ;-)
slawek5t napisał(a):Nie dość że motorownie mają już ogromne przebiegi i troche podkapcają to jeszcze opornikami dowalacie dymu
a ja cały czas żyłem w świadomości, że Rezystor zmienia dawkowanie paliwa.... a czarny Bączek to tylko efekt owej zmiany....
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez AdiK__ » 18 mar 2013, o 16:38

Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez slawek5t » 18 mar 2013, o 18:43

Piaggio napisał(a):dlaczego tak bardzo negujesz coś, co tak bardzo uwielbiałeś, używałeś

Neguje bo tłoki bokiem wyskoczyły.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość