Tuning

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 19 mar 2013, o 19:43

I tak wynik zacny. Zapewne zupełnie inaczej się teraz jeździ. Gratuluję. Trzymam kciuki.

Wydaje mi się, że lepszym rozwiązaniem byłyby 216. I tu by było na pewno 130 PS :-P
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez brzesiu » 19 mar 2013, o 19:48

216 trudno dostępne w dobrej cenie. W zasadzie bardziej sie już wtedy opyla nowe końcówki zakładać.

Narazie trzeba potenciał tych wtrysków wykorzystać.
Puki co nawet małego czarnego bączka nie puszcza wiec chyba jest jeszcze zapas.

Żałuje jedynie że przy okazji regeneracji pompy nie zamontowałem agresywniejszej fali ale kto by pomyślał ze 100 kucy będzie kiedyś za mało ;P
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 19 mar 2013, o 19:55

pojeździj ze 2 miesiące to te 120 będzie mało :mrgreen: . Coś o tym wiem :-P .

Zapewne zapas jeszcze jest tylko czy pompa wyda i wtryski? Turbo też zapewne podkręcone na maksa czyli ok. 1,2 bara ;-)

Najważniejsze, że klient zadowolony :-D .
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez strus » 21 mar 2013, o 02:59

Wszechwiedzacy sajgon jest i tu, po tym jak pogonili go na innych forach :-o
Moze wyrzucac swoje zale i tworzyc milion teori. Pierwsza jest taka ze dobre hamownie sa jedynie w Kielcach wiec wszyscy kierunek swietokrzyskie. Zaraz pewnie zacznie wyliczac bledy dla hamowni dla poszczegolnych wykresow jak juz to kiedys robil (zapodajesz wynik a on jako znawca tedeikow mowi Ci ile masz koni i momentu, bo cyferki na wykresie sa falszywe i trzeba je umiec odczytac). Nie wspominajac juz o dieslach modzonych przez sagona ktore robia 6s do setki :lol: Czasem to mam wrazenie ze robi sobie trzepanko czytajac to co pisze, ale tego ze jest chory psychicznie to jestem pewien. Mogl by pisac bajki do TVNu na dobranocke :-D


brzesiu napisał(a):Nie wiem Strzelam ze Autko przyjechało na jakiś 14 z niskim laczem ;)


195/60R15 Uniroyal Rainexpert. Wysokosci bieznika chyba nie musze podawac :zdrowko:

sagon napisał(a):Inny,to golf 3 kombi afn na 11/216 wyszedł na prawie 200/400,przy wadze 1600kg :lol:.


Wazone 1380kg (kombi + klima + jakies audio + graty w bagazniku) + kierowca 120 + pasazer 100kg. A momentu wyszlo 410-415 parówo.

Dodaje taki zalacznik jak jedzie wspomiany golf w porownaniu do lanosa hamowanego na 152km (nie na dynoproject, ani dynomecie bo to zlo a nie hamownie :-P )

na moim kanale sa filmy z Leonem/TT 1.8T 180km, czy Golfem 2.0 16v 150 tak dla porownania jak by ktos mial watpliwosci
strus
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30 sie 2011, o 20:39
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez sagon » 21 mar 2013, o 20:48

strus napisał(a):Wszechwiedzacy sajgon jest i tu,


Jest wszędzie :super:.

Dobre hamownie są tam,gdzie nikomu nie zależy na sztucznym zawyżaniu wartości.
Czy to Kielce,czy Gliwice,Zakopane,Myślenice ;-).

strus napisał(a): Zaraz pewnie zacznie wyliczac bledy dla hamowni dla poszczegolnych wykresow jak juz to kiedys robil


Kiedyś jako jeden z nielicznych zauważył,że na pewnej hamowni wartości strat były dużo za duże,co przełożyło się na wynik,przełożyło,bo musiało.
Pokazał pewnemu cwaniaczkowi,jakie straty rysują tego typu hamownie,ale cwaniaczek,jak to cwaniaczek,postanowił szukać ukojenia i wsparcia wśród tych,którzy nawet nie wiedzą,co to wartości start.Obawiam się,że tutaj nie będziesz miał tylu zwolenników,ilu masz na forum a4.
Jak cwaniaczek chce,to możemy temat ponownie przerobić na tym forum.Ponownie zapodam cwaniaczkowi z 10 wykresów z DP,pokazują,że wszystkie te hamowni,czy to DP u Rogala,Roba,Goodhope'a,w Bartpolu,EcuProject,Durasofcie,czy gdziekolwiek indziej rysują,bo muszą rysować,dużo niższe straty.Takie mają oprogramowanie,tyle mają rysować i basta.Zwłaszcza na skrzyni 5tce i takich kapciach.
Każdy koń strat ponad to,co w normie 25/4000,to już sztuczne zawyżanie mocy.

Widzę,że w dalszym ciągu cwaniaczek nie może się pogodzić z faktem,że nie wszyscy godzinami klaszczą patrząc na jego rewelacyjny wynik.Szuka zaczepki,jak ślepy drogi.
Rewelacyjny,bo raz,że straty hohoho,dwa turbo przeładowywało,a hamownie DP są bardzo wrażliwe na przeładowania i rysują wtedy piękne kreski.Pisałem już o tym cwaniaczkowi.
A było jechać na mahę do Piaseczna.Nie byłoby żadnej dyskusji,...bo nie byłoby też takiej mocy.

DynoProjecty to nie zło,to dobry sprzęt,tylko pod warunkiem,że w odpowiedzialnych rękach z dobrze zrobionym softem.Co do dynometów,to takim gównem dysponują tylko Ci,których z wiadomych względów nie stać na nic lepszego.

Mnie nie interesuje,jak jedzie golf tdi na max 185 koni vs lanos,jak jedzie tdi vs wolnossący benzyniak z gównianym niutonem,bo takie porównania są dobre dla dzieci w przedszkolu.
Żadna tb na 180 koni z taką masą nie będzie miała większego polotu z golfem tdi zrobionym na około185 koni.Zbyt duża różnica w niutonie.
Tak się składa,że mam w rodzinie b5 1.8 tb +- 185 koni i jakoś rady dać mi nie mógł,jak miałem 185 koni pod machą,więc takimi porównaniami karm tych wybitnych na forum a4.Oni lubią się podniecać byle czym.
A już gonitwa z abf'em to normalnie wyzwanie,jakich mało :lol: .Mając 160 koni robiłem takie abfy,jak chciałem.
Bardzo marnej jakości masz te argumenty.Mając max 185 koni,bo tyle masz,nie ma nic dziwnego w tym,że robisz wszystkie te auta.

Pisałem już cwaniaczkowi,że zrobienie 200tu koni na 11/216 jest tak realne,jak straty 40koni/4000 na hamowni DP.
No chyba,że miałbyś taką pompę,jak moja,wtedy robisz te 200 na 216tkach bez najmniejszego pierdnięcia.Ale takiej nie masz i miał nie będziesz.

Swoją drogą,passat b5 waży niecałe 1400kg,a gdzie tam takiej trójcynie do passata.
Ale skoro moc masz dużą,to i masa musi być proporcjonalna.Sama klima daje ze 100kg.

Mnie interesują fakty,a fakty mówią tak,masz zawyżone wartości strat,bardzo zawyżone.Straty wyższe o 15 koni muszą się przełożyć na większą moc,choćby ... .
Dla tych,którzy nie wiedzą,czym to pachnie,różnica żadna,ale nie wszyscy mają słaby zmysł powonienia.

strus napisał(a):parówo


strus napisał(a):+ kierowca 120


I kto tu jest parówą :lol: ?
Ostatnio edytowano 21 mar 2013, o 20:55 przez sagon, łącznie edytowano 2 razy
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez Paweu » 21 mar 2013, o 20:51

sagon, strus, Jeśli macie do siebie jakieś zaszłości to pw jest od tego by takie sprawy wyjaśniać. Bez zbędnych elaboratów! Wypowiedzi tylko w temacie.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez sagon » 21 mar 2013, o 21:04

Paweu_mk3, ten gość nie jest w stanie spuścić kurtyny milczenia nad faktem,który bardzo ugodził w jego ego.
Czepia się jak rzep psiej dupy,bo miałem czelność podważyć jego rewelacyjny wynik,popierając to dowodami.Wypisuje przy tym takie pierdolamento,że boli już sam fakt czytania tych wypocin.
Za chwilę poleci na forum a4,żeby się kolesiom pożalić,cytując,co tutaj napisałem :lol: .
Z mojej strony koniec ot.


*wasze relacje, spory z innych for mnie nie obchodzą. W temacie ma być porządek. Każdy następny post z gorzkimi żalami będzie odpowiednio nagradzamy. Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 21 mar 2013, o 21:09 przez sagon, łącznie edytowano 1 raz
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez brzesiu » 22 mar 2013, o 01:02

A tak przy okazji skoro został poruszony temat to może rozpisze sie ktoś na temat samych pomiarów.

Na co trzeba zwracac uwagę na wykresach i jak robic by pomiar był jak najbardziej miarodajny.

Bo puki co to wszyscy piszą tak półsłowkami jakby to była jakas wielka tajemnica.
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez strus » 22 mar 2013, o 01:58

sagon napisał(a):No chyba,że miałbyś taką pompę,jak moja,wtedy robisz te 200 na 216tkach bez najmniejszego pierdnięcia.Ale takiej nie masz i miał nie będziesz.


Haha to teraz mnie rozbawiles na caly tydzien :P Tak jak tym ze swoimi marnymi 179nm nie mam co podchodzic do TeDeIkow co maja 2x tyle :lol: W zyciu widziales kiedys porownania 4live tzn wyscigi 2ch samochodow czy Ty widzisz osiagi auta po wykresie?

sagon napisał(a):Mając max 185 koni,bo tyle masz,nie ma nic dziwnego w tym,że robisz wszystkie te auta.


chyba juz Ci sie cos pomieszalo w bani. Ja 185km w Lanosie jak wyszlo 152? Nie doliczylem straty na kolach czy niewiesz komu odpisujesz :lol:

sagon napisał(a): popierając to dowodami
:lol:

Gdzie te dowody bo ja widze tylko teorie nie majace nic wspolnego z rzeczywistoscia.

Tu sa moje dowody:



i np. dla porownania


Jak to sie wogole dzieje ze juz na ktoryms forum poruszasz temat 200koni w Golfie na 11/216? Czemu to Cie tak boli? A4, Passat, Golf, Golf3 a niedlugo pewnie forum-mlodego-kombajnisty, sam_naprawiam_ursus czy czemuniejedzie.pl bedzie mozna czytac Twoje posty o hamowni i wynikach. Jedz sam na kilka roznych hamowni, porownaj wyniki, napisz artykul do GT lub jakiegos magazynu a nie piszesz na kazdym mozliwym forum jakies brednie i swoje wywody o tym ze jako jedyna osoba w PL poznales tajniki przerabiania pompki zeby zrobic 200km na 216kach. Tylko ze my mamy wykresy z dwoch niezaleznych hamowni, a Ty masz 230ki i jak narazie wykres na nedzne 180kilka konikow na mega pompie ktora podaje nieograniczone ilosci paliwa :lol:
Ostatnio edytowano 22 mar 2013, o 02:23 przez strus, łącznie edytowano 1 raz
strus
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30 sie 2011, o 20:39
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez krzysiek1606 » 22 mar 2013, o 11:06

strus napisał(a):
sagon napisał(a):No chyba,że miałbyś taką pompę,jak moja,wtedy robisz te 200 na 216tkach bez najmniejszego pierdnięcia.Ale takiej nie masz i miał nie będziesz.


Haha to teraz mnie rozbawiles na caly tydzien :P Tak jak tym ze swoimi marnymi 179nm nie mam co podchodzic do TeDeIkow co maja 2x tyle :lol: W zyciu widziales kiedys porownania 4live tzn wyscigi 2ch samochodow czy Ty widzisz osiagi auta po wykresie?

sagon napisał(a):Mając max 185 koni,bo tyle masz,nie ma nic dziwnego w tym,że robisz wszystkie te auta.


chyba juz Ci sie cos pomieszalo w bani. Ja 185km w Lanosie jak wyszlo 152? Nie doliczylem straty na kolach czy niewiesz komu odpisujesz :lol:

sagon napisał(a): popierając to dowodami
:lol:

Gdzie te dowody bo ja widze tylko teorie nie majace nic wspolnego z rzeczywistoscia.

Tu sa moje dowody:

i np. dla porownania


Jak to sie wogole dzieje ze juz na ktoryms forum poruszasz temat 200koni w Golfie na 11/216? Czemu to Cie tak boli? A4, Passat, Golf, Golf3 a niedlugo pewnie forum-mlodego-kombajnisty, sam_naprawiam_ursus czy czemuniejedzie.pl bedzie mozna czytac Twoje posty o hamowni i wynikach. Jedz sam na kilka roznych hamowni, porownaj wyniki, napisz artykul do GT lub jakiegos magazynu a nie piszesz na kazdym mozliwym forum jakies brednie i swoje wywody o tym ze jako jedyna osoba w PL poznales tajniki przerabiania pompki zeby zrobic 200km na 216kach. Tylko ze my mamy wykresy z dwoch niezaleznych hamowni, a Ty masz 230ki i jak narazie wykres na nedzne 180kilka konikow na mega pompie ktora podaje nieograniczone ilosci paliwa :lol:


zbyszek
nie warto zniżać się do poziomu sagona
bo to tylko czubek z bujną fantazją i pustym portfelem wszystkie jego
projekty są tylko tworem jego chorej wyobrazni nic sam nie umie zrobić
coś gdzieś wyczyta i myśli że pozjadał wszystkie rozumy wie że gdzieś dzwoni ale
nie wie gdzie
i na każdym forum to samo sieje zamęt i kłótnie
:-P :siema:
także sagon miszczu wirtualnego tuningu wracaj tam skąd wypłynołeś :kibel:
krzysiek1606
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 mar 2013, o 09:37
Lokalizacja: wnd

Postprzez palio » 22 mar 2013, o 11:26

Panowie proszę o spokój. Wszystkie sprawy wyjaśniajcie sobie na PW.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sagon » 22 mar 2013, o 14:54

krzysiek1606 napisał(a):także sagon miszczu wirtualnego tuningu wracaj tam skąd wypłynołeś :kibel:


Dobrze,tak uczynię.
Tutaj masz dowód na kompletny brak kasy w portfelu i pojęcia do roboty.

Jedyny i największy mod mojego życia :lol:,przedłużona skrzynia CYP,tu masz prędkości tylko dla 2000rpm na 3cim,4tym i 5tym biegu.

Trójeczka

<
6.jpg


Czwóreczka

<
7.jpg


Piąteczka

<
8.jpg


Oraz 5tka przy 140km/h

<
9.jpg


Koła 5tki,opony 185/55.

Kolejny,jedyny mod mojego życia,adaptacja tylnych hamulców z s3(256 wentyle) na piaście z golfa 4 do ori belki z golfa 3.
specjalnie na piaście z golfa 4,żeby było trudniej.Mogłem wsadzić piasty z polo 6N2 też z rozstawem 5x100,ale wolę sobie życie trochę utrudnić,bawiąc się z adaptacją flanszy od golfa 4.
Za same zaciski+ tarcze i klocki dałem 600 zeta,za przeróbkę skrzyni 1000.Zadłużyłem się na resztę życia :lol:.
Dlatego kolejnych modów już nie będzie :cry:,oficjalnie rzecz jasna.
Wcześniejsze,to moja prywatna sprawa,z chyba jeszcze jakiś tam był.

<
10.jpg


Sagon dużo modzi,tylko nie robi tego w blasku fleszy.Wiesz dlaczego?
Lubię robić to dla siebie,nie dla poklasku.
Dużo prościej by było wsadzić ori 11tkę,260tki,gtb i zrobić przy max napięciu 230koni.Ja jednak postanowiłem zbudować hybrydową pompę o dużo większej wydajności od tej,jaką ma nowa pompa 107J i na 230tkach móc wykrzesać tyle,ile inni(poza Tobą rzecz jasna) robią na 260tkach.
Inna sprawa,na 230tach mam ponad 200 koni przy napięciu 4.25v.Dawki w sofcie 46mg,seryjne napięcie z afn-a.Myślę,że wiesz,o czym to świadczy.

Szacuneczek.
Ostatnio edytowano 23 mar 2013, o 15:47 przez sagon, łącznie edytowano 1 raz
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość