Tuning

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Pozor » 18 lip 2014, o 21:07

No nareszcie ktoś wmontował wałek z D to TDI :brawo: wałki z D/TD są do innego typu wtrysku , Pośredniego (komory wirowej) i mają inne kąty otwarcia/zamknięcia
wszystkie wałki z trysku bezpośredniego TDI/SDI mają te same kąty otwarcia , bez względu czy ma turbo czy nie , na vwgolf.pl tłumaczyli to przez aż 15 stron aż w końcu dotarło :hyhy: ale nikt nie był na tyle odważny by tego spróbować :mrgreen:
Z ciekawości zapytam , jak twój silnik idzie na wyższych obrotach ? lepiej czy gorzej ? co w ogóle dała ta zmiana ?
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

 

Postprzez brzesiu » 18 lip 2014, o 22:00

trudno mi się wypowiedzieć bo zamontowałem zregenerowana głowicę plus dałem uszczelkę na dwa karby gdzie wcześniej była na trzy.
na ta chwile na pewno jest mniej dymu o nieco lepiej idzie z dołu co do góry to po weekendzie lepiej się wypowiem jak golfa dobrze przyciągnę po trasie ale póki co nie widzę poprawy względem tego 28d.
w tym miesiącu postaram się pojechać na hamownie ona powinna pokazać dokładny rozkład momentu obrotowego.
Ostatnio edytowano 19 lip 2014, o 08:18 przez brzesiu, łącznie edytowano 2 razy
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości