zawor egr

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez 360st0pni » 30 mar 2009, o 22:19

no to dobrze to zrobiłem dzięki za odp.;))

[ Dodano: 2009-03-31, 17:39 ]
nie wiem panowie czy ten moj golf jest inny niz wszystkie czy co. po zaślepieniu tego egr zacząłem dostrzegac w lusterku dym, czyli zaczął mi więcej kopcic niz przed zaslepieniem bo jezdze juz nim okolo roku i nigdy jeszcze nie zauwarzyłem w lusterku zeby mi kopcił. mam kata moze to byc tym spowodowane?? wydaje mi sie ze chyba nie.
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

 

Postprzez Robertuss » 16 kwi 2009, o 16:33

Mam silnik 1Z
Czy można zaślepić EGR w dwóch miejscach (czerwona i zielona strzałka)?
Czy wystarczy tylko przy zaworze (czerwona strzałka)?

Obrazek
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez SotoM » 17 kwi 2009, o 10:11

tam gdzie zielona strzałka to musisz dać dobrej jakości blache aby jej za szybko nie przepaliło.
ja u siebie miałem zaślepiony EGR w miejscu czerwonej strzałki...
ostatnio mi sie rozczelnił zawór sam w sobie i traciłem doładowanie. wiec zeby kasy nie marnować to go dodatkowo zaślepiłem kolektor/zawór i już mam spokuj i moc odzyskał...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez stowa86 » 10 maja 2009, o 12:44

Witam. ja w wczoraj przeprowadziłem ten zabieg u siebie + czyszczenie kolektora dolotowego( było trochę syfu). Co do wzrostu mocy-- nie odczuwalna, ale za to mniej kopci. I jakby silnik równiej pracował na wolnych obrotach.
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

Postprzez SotoM » 10 maja 2009, o 13:25

i taki właśnie powinien być tego efekt.... ja u siebie miałem dokładnie to samo... rowniej zaczął pracować,mniej kopcić i tylko tyle....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Robertuss » 18 maja 2009, o 08:13

Ja też wyczyściłem u siebie kolektor i EGR :-)
Troche było czarnego syfu :kwasny: W głowicy też jest nagar, ale tylko lekko palcem wyskrobałem co się dało, uważając przy tym żeby nie wpadło dalej.
Co do efektów to tak jak koledzy wyżej piszą: silnik chodzi równiej, płynniej (w końcu teraz ma samo czyste powietrze) no i mniej kopci :super:

Przed czyszczeniem:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Po czyszczeniu:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez To_mas » 19 maja 2009, o 00:29

Panowie zaworu EGR sie nie zaślepia tylko sie go czyści i wszystko chodzi cacy :D
gg 6794125 lub PW

- Diagnostyka VAG (głównie silniki TDI)
- Blacharka Lakiernictwo i mechanika pojazdowa !!

- Polerowanie aluminium - felgi / pokrywy itp!!!!
- Podniesienie moc w twoim TD :)
Avatar użytkownika
To_mas
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 5 mar 2009, o 01:27
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez Robertuss » 19 maja 2009, o 07:30

To_mas napisał(a):Panowie zaworu EGR sie nie zaślepia tylko sie go czyści i wszystko chodzi cacy

no i po jakimś czasie znowu pełno syfu w kolektorze?
:dobani:
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez To_mas » 19 maja 2009, o 11:08

Robertuss napisał(a):no i po jakimś czasie znowu pełno syfu w kolektorze?
:dobani:
nie wiem
niedawno przeczyściłem a było tak ze nawet nie było zbytnio co czyścić....
jak znowu za jakiś czas rozbiorę to zapisze spostrzeżenia ;)
gg 6794125 lub PW

- Diagnostyka VAG (głównie silniki TDI)
- Blacharka Lakiernictwo i mechanika pojazdowa !!

- Polerowanie aluminium - felgi / pokrywy itp!!!!
- Podniesienie moc w twoim TD :)
Avatar użytkownika
To_mas
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 5 mar 2009, o 01:27
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez Ziko » 27 maja 2009, o 22:00

A czy robił ktoś z Was owy zabieg w 1,9 D ??? Bo ja nie moge znaleźdź tego zaworu w moim silniku... :suchy:
Avatar użytkownika
Ziko
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 12:48
Lokalizacja: kujawsko- pomorskie

Postprzez opolanin » 28 maja 2009, o 20:35

Ziko, ja u siebie w 1,9 D zaslepiałem
opolanin
 

Postprzez SotoM » 28 maja 2009, o 22:50

To_mas napisał(a):Panowie zaworu EGR sie nie zaślepia tylko sie go czyści i wszystko chodzi cacy :D
jeśli jest sprawny. u mnie wogole on nie działa.... :-) jest niepotrzebny
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 23 gości