
Moderator: Moderator
SotoM napisał(a):że wtedy nie ma chłodzenia denka tłoków przez powracające spaliny
jak spaliny które mają wyższą temperaturę od samego tłoka mogą go chłodzić? To chyba zasysane powietrze do cylindra bardziej chłodzi tłok. A niedopalone spaliny którędy trafiają do cylindra? nie razem z powietrzem? czyli podnoszą jego temperaturę więc tym samym powietrze staje się bardziej rzadkie i jest mniej tlenu do spalania Moim zdaniem ten zawór przynosi więcej szkód niż pożytku a powrót jest zrobiny tylko ze względu na ochronę środowiskatak razem z powietrzem - dlatego temperatura spalanego paliwa jest mniejsz niz temperatura mieszanki bez spalin (ze spręzonym powietrzem przez turbulum)mani51 napisał(a):A niedopalone spaliny którędy trafiają do cylindra? nie razem z powietrzem
mani51 napisał(a):oj cosik kręciszjak spaliny które mają wyższą temperaturę od samego tłoka mogą go chłodzić? To chyba zasysane powietrze do cylindra bardziej chłodzi tłok. A niedopalone spaliny którędy trafiają do cylindra? nie razem z powietrzem? czyli podnoszą jego temperaturę więc tym samym powietrze staje się bardziej rzadkie i jest mniej tlenu do spalania Moim zdaniem ten zawór przynosi więcej szkód niż pożytku a powrót jest zrobiny tylko ze względu na ochronę środowiska
to nie wiem co mi sie powaliło z tym chłodzeniem tłoka przez spaliny... 
leopard napisał(a):ja wiem i zapytam wprost ... kto ci pracę pisał
jaaaaaaa sam
no była tez potrzebna pomocna dłoń...
))Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości