Zakup Diesla prośba o pomoc

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez slawek5t » 25 cze 2012, o 19:16

AdiK__, no własnie :) bo moc jest tylko chwile , a przeciez musimy zmienić bieg, i wtedy Njutony pokazują pazur :)


Edit :
Marcin. też widziałem te cyferki :) - ale w praktyce jest na odwrót :)
Ostatnio edytowano 25 cze 2012, o 19:44 przez slawek5t, łącznie edytowano 3 razy
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

 

Postprzez damianco » 25 cze 2012, o 19:22

marcinkazimierz napisał(a):
AdiK__ napisał(a):Napisałem ogółem skoro mowa byla o passacie z lat 90tych to tam nie bylo w benzyniakach tych elementów?

kolega chce golfa IV a tam juz troche elektroniki jest nawet glupie hamulce ladne ci na wyswietlacz napisze ze sie ze trzeba wymienic i pewnie skasowac w kompie przy wymianie

Nic nie trzeba kasować!!!!. Nie wiem skąd kolega ma takie informacje???
Poprostu wymieniasz i tyle.
P.s. Od momentu zapalenia się kontroli klocków wystarczy na ok 700km
Avatar użytkownika
damianco
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 11 sie 2007, o 22:20
Lokalizacja: Łódź

Postprzez marcinkazimierz » 25 cze 2012, o 19:29

kolego 1.8 w GOLFIE IV ma 125 km zapominacie o masie diesla. mnie sie diesle niepodoba i tyle . ale to kolega musi zdecydowac. nie zamierzam dyskutowac z onanistami dieslowymi bo macie swoja religie :mrgreen:
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez slawek5t » 25 cze 2012, o 20:06

125km bedzie mocniejszy od tdi 90.. Ale sporo więcej spali......
A taki 100km benzynowy napewno nie wyprzedzi TDI'ka :)
Polecam tdi, nawet w golfie 4 są bardzo żywotne.
Mało palą oraz żwawo przyspieszają.

edit:
Można też kupić mocniejszego tdi niż 90 KM :) - spalanie będzie podobne,
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez marcinkazimierz » 25 cze 2012, o 20:18

slawek5t napisał(a):125km bedzie mocniejszy od tdi 90.. Ale sporo więcej spali......
A taki 100km benzynowy napewno nie wyprzedzi TDI'ka :)
Polecam tdi, nawet w golfie 4 są bardzo żywotne.
Mało palą oraz żwawo przyspieszają.

edit:
Można też kupić mocniejszego tdi niż 90 KM :) - spalanie będzie podobne,

kolega mial 1.9 110 km mk IV variant i jakos mnie nie powalil osiagami
jedyny diesel jaki mi sie podobal z grupy VAG to 3.0 v6 w audi a6 szef ma ale juz sprzedaje bo musi wymienic wtryski 1tys sztuka

jezdzac troszke wrx zauwazylem ze strasznie chca sie scigac wlasciciele roznej masci tdi tdci jakis kompleks czy co
Ostatnio edytowano 25 cze 2012, o 20:31 przez marcinkazimierz, łącznie edytowano 1 raz
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez slawek5t » 25 cze 2012, o 20:30

Haha to ciekawe jakby sie odpychał 1.6 - 100km benzyna :D i jeszcze z gazem :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez AdiK__ » 25 cze 2012, o 22:06

Dobry przyjaciel ma mk4 1.9 tdi 90 km po zmianie wtrysków na ASV i mapie ma 130 km w 4motion i samochód tak zapierdziela że to komedia przy jeździe 120-130 na trasie pali mu niecałe 5l. Teraz jeździłem kolegi mk3 1.8 ABS i .. on w ogóle nie idzie, swoim 1Z na danym biegu czuję że ciągnie nawet z kpl. osób a ten nic tylko się toczy. marcinkazimierz, nawet w AJM, AWX wtryski są po ponad 1k zł ale to już przecież PD. tak to jest niestety ale frajda z jazdy niesamowita. Jeździłem na prawdę różnymi samochodami od maluchów przez 0.9, 1.1, 1.4, 1.6, 1.8 2.0, 2,5, 3.0 benzyna, 1.6, 1.6 td, całą gamą 1.9 w serii i wirusami, dalej 2,5 3.0 tdi jaguarami, vtecami itp to ok jaguar tam miał skromne 3.6 v8 to to idzie jak marzenie ale daj z tą samą mocą diesla to zniszczy "dżaga" i wciągnie go nosem. Dążę do tego że klekoty mają potencjał a silnik 1Z w mk3 czy AGU w mk4 są niedopaliwione i one chodzą aby chodzić daj mu inny wtrysk, mapę to działa cuda i lecisz od 1,5tyś gdzie później najlepszy moment masz przy około 1,9tyś i nie patrzysz. Do założyciela tematu kupij diesla a na pewno nie pożałujesz ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcinkazimierz » 25 cze 2012, o 22:30

AdiK__ napisał(a):Dobry przyjaciel ma mk4 1.9 tdi 90 km po zmianie wtrysków na ASV i mapie ma 130 km w 4motion i samochód tak zapierdziela że to komedia przy jeździe 120-130 na trasie pali mu niecałe 5l. Teraz jeździłem kolegi mk3 1.8 ABS i .. on w ogóle nie idzie, swoim 1Z na danym biegu czuję że ciągnie nawet z kpl. osób a ten nic tylko się toczy. marcinkazimierz, nawet w AJM, AWX wtryski są po ponad 1k zł ale to już przecież PD. tak to jest niestety ale frajda z jazdy niesamowita. Jeździłem na prawdę różnymi samochodami od maluchów przez 0.9, 1.1, 1.4, 1.6, 1.8 2.0, 2,5, 3.0 benzyna, 1.6, 1.6 td, całą gamą 1.9 w serii i wirusami, dalej 2,5 3.0 tdi jaguarami, vtecami itp to ok jaguar tam miał skromne 3.6 v8 to to idzie jak marzenie ale daj z tą samą mocą diesla to zniszczy "dżaga" i wciągnie go nosem. Dążę do tego że klekoty mają potencjał a silnik 1Z w mk3 czy AGU w mk4 są niedopaliwione i one chodzą aby chodzić daj mu inny wtrysk, mapę to działa cuda i lecisz od 1,5tyś gdzie później najlepszy moment masz przy około 1,9tyś i nie patrzysz. Do założyciela tematu kupij diesla a na pewno nie pożałujesz ;)

ja poprostu nielubie diesli lubie jak silnik sie fajnie wkreca w duze obroty a nie 4 tys i koniec .to tak zostalo po zamilowaniu po rajdach. oczywiscie jak ktos patrzy tylko na spalanie to diesel(choc naprawy sa koszmarnie drogie) zreszta zauwazylem tendencje w paru firmach ze rezygnuja z diesli na rzecz benzyn we flotowych samochodach. czy ja wiem czy czy diesel zje moca jaga chyba od scani :] pozatym w prawdziwym jaguarze tylko v8 a nie diesel od forda poprostu niewypada
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez prekursor » 26 cze 2012, o 07:27

Podstawowy błąd w Waszych przepychankach jest taki, że porównujecie uturbionego Diesla do wolnossącej benzyny.
Wyjmij turbo z 1Z i dopiero wtedy porównaj go z ABS-em.
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez Piaggio » 27 cze 2012, o 21:09

Dośc ciekawie temat sie rozwija, piszecie piszcie swoje za i przeciw ciekawie sie czyta wypowiedzi ludzi ktorzy chyba nigdy nei jezdzili dobrym dieslem!
marcinkazimierz napisał(a):ja poprostu nielubie diesli lubie jak silnik sie fajnie wkreca w duze obroty a nie 4 tys i koniec
z tym że póki ty wkrecisz swoja benzyne diesel ma juz bieg wyzej.... nie mówie że benzynka jest "fe" ale zrobcie sobei test- jadąc benzyniakiem i deslem na 4 czy5 biegu powiedzmy 90km/h wcisnijcie gaz do oporu i wtedy okaze sie kto jest dynamiczniejszy w normalnej drogowej jezdzie! benzyniaka aby dobrze jechac trzeba krecic nie ma co ukrywac wiec w trasie pozostaje jazda ciagle na wysokich obrotach- badz przy wyprzedzaniu redukowac o 2 biegi niżej! takie sa realia! na Trasie diesel bije na glowe benzyne, ale za to benzyna przy miejskich sprintach marzdzy diesla!!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez pawcio1989999 » 27 cze 2012, o 22:35

ja poprostu nielubie diesli lubie jak silnik sie fajnie wkreca w duze obroty a nie 4 tys i koniec .to tak zostalo po zamilowaniu po rajdach. oczywiscie jak ktos patrzy tylko na spalanie to diesel(choc naprawy sa koszmarnie drogie)

masz racje, ale tylko połowicznie: oczywiście, diesle są drogie w naprawach, ale tylko jeśli mówimy o nowoczesnych konstrukcjach typu PD czy common rail, stare diesle są tanie bo po 1 są bezawaryjne(oczywiście jeśli są dobrze utrzymane), a po 2. jest duża podaż części do nich, a do autora: jeśli chcesz coś w dieslu za wspomnianą kwotę to szukaj raczej b3 albo golfa II,w tej kwocie może coś ustrzelisz w dobrym stanie, ale nastaw się na dłuższe poszukiwania
Avatar użytkownika
pawcio1989999
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 29 kwi 2012, o 15:46
Lokalizacja: Bliżyn, TSK

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości