Zakup Diesla prośba o pomoc

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez marcinkazimierz » 24 cze 2012, o 17:33

kolego licz bierzesz konkretny model golf IV i policz ile kosztuje filtr sprzeglo ew wtryskiwacze ,porównaj z modelem z gazem. nastepnie pod komputer , nie patrz na na przebiegi bo na dzien dobry mozesz dodac 100 tys
i istnieje jakis model 1.9 tdi w IV który nie jest polecany
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

 

Postprzez david005 » 24 cze 2012, o 18:19

Czyli odradzał byś mi diesla golf IV ?
david005
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 21 kwi 2010, o 19:24
Lokalizacja: Piła

Postprzez marcinkazimierz » 24 cze 2012, o 18:33

david005 napisał(a):Czyli odradzał byś mi diesla golf IV ?

i tak i nie musisz policzyc czy pozorna oszczedność na ropie nie zje jakas naprawa(dlatego pisze zebys zorientowal sie w cenie czesci do konkretnego modelu). czy Ci sie opłaca miec diesla. Ja tygodniowo robie ok 1000 km i mi sie opłaca ale nowy firmowy i zwrot podatków z faktury

czyli jeszcze raz znajdujesz dobrze rokujacy egzemplarz dokladnie go sprawdzasz nie zydz na diagnostyke jesli oki bierzesz tylko sprawdz cene czesci ( klocki rozrzad itp ) które sie zuzywaja zebys potem nie był w szoku
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Adrian1607 » 25 cze 2012, o 10:58

Mk3 jest tani w eksploatacji, nowsze auta passat b5, golf 4 już nie tak tanie.. sprzegło dwumas itd... nie są tanie rzezczy.
Avatar użytkownika
Adrian1607
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 17:22
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez AdiK__ » 25 cze 2012, o 11:07

Z dwumasy zawsze można przejść na sztywne od np. mk3 ale fakt faktem części nie są tanie ale też bez tragedii bo mowa o VAGu czyli praktycznie wszystko dostępne bez zaskoczeń. Wg. mnie diesel jest o wiele lepszy od benzyny biorąc pod uwagę świece przewody palce kopułki cewki itp a diesel jak chodzi to chodzi jak nie to nie xD a to przerywa a to to a to tamto.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez damianco » 25 cze 2012, o 16:54

Adrian1607 napisał(a):Mk3 jest tani w eksploatacji, nowsze auta passat b5, golf 4 już nie tak tanie.. sprzegło dwumas itd... nie są tanie rzezczy.

Kolego w przypadku golfa 4 można pokusic sie o poszukanie silnika o oznaczeniu AGR. Jest to taki odpowiednik 1Z w Golfie 3. Nie ma tam turbiny ze zmienną geometrią, często występuje juz koło jednomasowe( wymienione z dwumasy) także eksploatacja jest bezproblemowa a koszty podobne jak w przypadku MK3 z silnikiem AFN.
Jezeli golf 4 z dieslem do spokojnej jazdyto tylko z motorem AGR. Tam nie ma się co popsuć
Avatar użytkownika
damianco
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 11 sie 2007, o 22:20
Lokalizacja: Łódź

Postprzez marcinkazimierz » 25 cze 2012, o 17:21

AdiK__ napisał(a):Z dwumasy zawsze można przejść na sztywne od np. mk3 ale fakt faktem części nie są tanie ale też bez tragedii bo mowa o VAGu czyli praktycznie wszystko dostępne bez zaskoczeń. Wg. mnie diesel jest o wiele lepszy od benzyny biorąc pod uwagę świece przewody palce kopułki cewki itp a diesel jak chodzi to chodzi jak nie to nie xD a to przerywa a to to a to tamto.

palec w mk4? co do 90 konnego tdi masa wieksza o 200 kg od mk3. osobiscie szukalbym 1.6 1.8 z dobra sekwencja, bedzie taniej w eksploatacji i kosztach ogolnych.a bedzie to jezdzic a nie turlać
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez AdiK__ » 25 cze 2012, o 17:40

Napisałem ogółem skoro mowa byla o passacie z lat 90tych to tam nie bylo w benzyniakach tych elementów?
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcinkazimierz » 25 cze 2012, o 18:47

AdiK__ napisał(a):Napisałem ogółem skoro mowa byla o passacie z lat 90tych to tam nie bylo w benzyniakach tych elementów?

kolega chce golfa IV a tam juz troche elektroniki jest nawet glupie hamulce ladne ci na wyswietlacz napisze ze sie ze trzeba wymienic i pewnie skasowac w kompie przy wymianie
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez slawek5t » 25 cze 2012, o 19:04

Marcin , aha czyli benzyna 1,6 lub 1.8-90km (golf 3) jest żwawsza od tdi ? ? :D :D
140 NM vs 205 NM

Spróbuj nawet 100 konną benzyna wyprzedzić tdi 90km......
Ostatnio edytowano 25 cze 2012, o 19:42 przez slawek5t, łącznie edytowano 1 raz
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez AdiK__ » 25 cze 2012, o 19:09

slawek5t napisał(a):Spróbuj nawet 100 konną benzyna wyprzedzić tdi 90km.


"Njutony" robią swoje :)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcinkazimierz » 25 cze 2012, o 19:15

kolega sam sie przejedzie i zdecyduje
golf 4 1.9 TDI 90KM 0-100km/h 12,4 sec
golf 4 1.6 100KM 0-100km/h 10,9 sec
Ostatnio edytowano 25 cze 2012, o 19:22 przez marcinkazimierz, łącznie edytowano 1 raz
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron