Temp w granicach 70-80

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Piaggio » 26 sty 2013, o 01:29

slawek5t napisał(a):Sprawdź też temp jakimś termometrem w samym zbiorniczku.

Jakim specjalistycznym termometrem można wykonać tak skomplikowaną czynność?
Ostatnio edytowano 26 sty 2013, o 16:16 przez Piaggio, łącznie edytowano 2 razy
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

 

Postprzez marcinkazimierz » 26 sty 2013, o 09:52

tuchel napisał(a):
marcinkazimierz napisał(a):ja jak mialem skopany termostat to palil mi 2 litry wiecej w lecie


to to jest możliwe żeby aż tyle więcej palił przy nie działającym termostacie ?


trasa palil 7 miasto 9 , teraz jak jest cieplej (+10) miasto 7 trasa ok 5 , samochod stale byl niedogrzany i komp mu zwieksza dawke
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez slawek5t » 26 sty 2013, o 16:21

Jakim specjalistycznym termometrem można wykonać tak skomplikowaną czynność?

"Specjalistycznym" termometrem, który posiada skalę powyżej 100 stopni C.
Ja tak robiłem bo nieraz może to nie być wina termostatu a samego czujnika, - po co się wplątywać w niepotrzebne koszta :cwaniak:
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez brzesiu » 3 lut 2013, o 22:19

Witam Panowie chciałbym sie pochwalić a w zasadzie pożalić.
Dzisiaj wymieniałem termostat w swoim żelastwie, niestety nie posiadam kanały wiec robiłem to z gleby, ale to nie problem.

Samo zaprojektowanie miejsca w którym uw termostat sie znajduje woła o pomste do nieba. Pół auta musiałem rozebrać.

Ktos sie tu chwalił że da rade zwinnymi rączkami pominąc demontaż pompy wspomagania. Od razu mówie nie bawcie sie bo to strata czasu pompa to 4 śruby i juz dynda sobie na przewodach.

A co do mojego termostatu to jeszcze fabryka tam siedziała. ;P

[ Dodano: 2013-02-04, 10:43 ]
sory ze tak post pod postem ale bedzie czytelniej.
Panowie wczoraj jak zlałem płyn przy wymianie termostatu to wylaciało mi takie ciemne bagno z lekka tłustą zawiesiną.
Termostat był orginalny jeszcze więc mam podstawy sadzic ze płyn nie był nigdy wymieniany. Albo przynajmnjiej cholernie dawno.
Czy mógłby ktos sie pochwalić czy u was płyn był klarowny po kilku latach.
Ogulnie nie ma objawów walnietej uszczelki pod głowica ale mogą to byc juz piersze objawy.
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 5 lut 2013, o 17:35

Jak płyn nie bedzie dostawał oleju w zbiorniczku to jest okej. Kontroluj
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości