Temp w granicach 70-80

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez hellaflush » 15 sty 2013, o 21:36

No to włączaj tylko jak będzie taka potrzeba o wiele szybciej się zagrzeje, bo wiesz, że naszym klekotom ciężko się zagrzać a w ten sposób jeszcze mu to ciepło odbieramy :-P
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

 

Postprzez alt_ » 16 sty 2013, o 00:00

No to skoro mam wybór - marznę ja albo golf, to jednak wolę żeby to mi było ciepło :D
Avatar użytkownika
alt_
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 03:22
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez slawek5t » 16 sty 2013, o 00:44

alt_ napisał(a):marznę ja albo golf, to jednak wolę żeby to mi było ciepło

haaha :D :D

Hmm skoro opada z 90 na 80 to termostat chyba działa nie tak jak powinien .

Mi jak złapie 90 to moge miec full ogrzewanie, jechac powolutku a temp i tak nie spadnie.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez alt_ » 16 sty 2013, o 00:49

I o to właśnie chodziło w tym całym tasiemcu :D Zatem w wolnej chwili, których ostatnio jak na lekarstwo, zajmę się termostatem i dam oczywiście znać czy pomogło.

Jak mówiłem na samym początku, w Vento zdarzało się że temperatura spadała jedynie na postoju i wolnych obrotach, po dobrych paru minutach (nie pytajcie co wtedy robiłem, ale sam nie byłem :D ).

Tak mi się właśnie wydawało że on się po prostu nie domyka i podczas jazdy przepuszcza płyn do chłodnicy - co mogłoby powodować wolniejsze nagrzewanie i nieoczekiwane wychładzanie.
Avatar użytkownika
alt_
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 03:22
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez KAMNILEK » 22 sty 2013, o 13:43

Witam wszystkich. ja mam pytanko. ostatnio bawiłem się vagiem ze swoim autem i wyszło mi, że zegar na liczniku pokazuje mi 90stopni a Vag mówi mi że w układzie jest 75 stopni. wyjeżdżam i butuje ile wlezie, wracam i sytuacja taka sama!!! termostat otwarty węże gorące na blacie 91st a Vag mówi ze jest 78st. Czujnik do wymiany?
Ostatnio edytowano 23 sty 2013, o 01:43 przez KAMNILEK, łącznie edytowano 1 raz
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez slawek5t » 23 sty 2013, o 01:46

KAMNILEK, w kazdym tdi jest małe przekłamanie, u mnie blat pokazuje 90 a vag około 82.
lecz gdy na postoju troche pogazuje to vag wskoczy na 90 i na blacie nadal 90.
Spróbuj tak zrobić
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez KAMNILEK » 23 sty 2013, o 08:56

gdyby wskoczył na 90 stopni na vagu to bym nie robił ambarasu. chodzi o to że auto standardowo rozgrzałem do 90 na liczniku. stanąłem na posesji i robiłem test turbo i pare innych rzeczy sprawdzałem ( auto cały czas klekotało). zobaczyłem ze temperatura na vagu nie ma 90 więc pojechałem go rozgrzac bardziej ( trasa 3 km 130 - 140km/h na 4, później trochę startów od 0-120 i to tak pedał gazu w podłodze) i gdy wróciłem na posesję to vag łaskawie pokazał 78 a na liczniku dało się zauważyć mały wychył od pionu ( 1-2 stopnie), termostat działa, węże gorące, ogrzewanie bucha a vag pokazuje że motor nie dogrzany. Po prostu zastanawiam nad tym czy nie pali przez takie coś pół litra więcej na 100km ( chodzi mi o nie dogrzanie, wymieniać czujnik temp. cieczy?)
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez marcinkazimierz » 23 sty 2013, o 12:03

ja jak mialem skopany termostat to palil mi 2 litry wiecej w lecie
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez tuchel » 23 sty 2013, o 15:06

marcinkazimierz napisał(a):ja jak mialem skopany termostat to palil mi 2 litry wiecej w lecie


to to jest możliwe żeby aż tyle więcej palił przy nie działającym termostacie ?
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez zomiwatchme » 23 sty 2013, o 15:46

Tak możliwe :-P jest to.
Tak się kręci tak się kręci AAZ :p
Avatar użytkownika
zomiwatchme
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 16 lip 2011, o 22:07
Lokalizacja: Zbrosza Duża

Postprzez tuchel » 23 sty 2013, o 16:40

hehe to chyba muszę się wziąć za wymianę termostatu :P
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez slawek5t » 23 sty 2013, o 19:00

KAMNILEK,
Sprawdź też temp jakimś termometrem w samym zbiorniczku.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości