1.9 TDI spadek mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez witboy » 21 wrz 2012, o 18:15

znajac zycie filtr paliwa zassal smieci .. moj filtr paliwa jak kupilem golfa to zmienilem bo cos dziwnie przyspieszal... okazalo sie ze filtr byl zardzewialy wylecialo moze ze 100 ml wachy, pelno szlamu a potem ze szklanke wody :evil: takie jaja ;] wymienilem i cacy

ale u cb raczej kierownice w turbinie sa do wyczyszczenia...czesta przypadlosc afn tak samo jak n75
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Zawór N75

Postprzez witek220 » 21 wrz 2012, o 21:50

Witam ! Mam silnik 1.9 TDI 90 km i zauwazyłem ze jeden przewód z podcisnienia mam luzny, nigdzie nie przypięty. Wydaje mi sie ze to ten od dołu. Moge zrobić zdjecie jesli potrzeba, chyba ze ktos wie gdzie on ma isc, albo wlasnie on ma byc wolny, nigdzie nie podpiety??

Pozdrawiam
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Bradley » 21 wrz 2012, o 22:16

Obrazek
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez witek220 » 21 wrz 2012, o 22:32

Dzięki bardzo :P A mogłbym jeszcze prosić o wyjasnienie numerków :D ?

Co nieco cos tam rozczytałęm z tego rysunku,ale nie wiem czy sie połapie całkowicie :)

Mam jeszcze taki schemat, czy on tez jest dobry ?

Obrazek
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez slawek5t » 21 wrz 2012, o 23:25

Podłączasz kolorami i gotowe.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Bradley » 21 wrz 2012, o 23:39

witek220 napisał(a):Mam jeszcze taki schemat, czy on tez jest dobry ?

To to samo.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez zicer » 22 wrz 2012, o 18:46

Teraz pali normalnie, pewnie z dna baku zassało syfu i coś sie przytkało. Znajomy przez telefon powiedział że to może być zawór EGR albo przewody podciśnieniowe... Po weekendzie się przekonamy
Avatar użytkownika
zicer
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 13:42
Lokalizacja: Kuźnica (Podlaskie)

Postprzez Dj Devilek » 23 wrz 2012, o 10:23

Witam mam to samo w swoim samochodzie . tylko ze mój na dodatek przy ostrym wciskaniu gazu kopci jak smok ale moc czuć do pewnej predkości. Te kopcenie to chyba wina ze mam kata wyciętego . I takie mam jeszcze pytanie odnośnie N75 może ktoś pomoże jakie tam powino byc napiecie 12 v prawda tak jest napisane na nim. a u mnie po odpaleniu silnika było 6v i na zgaszonym tak samo . czy to normalne??
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez zicer » 28 wrz 2012, o 20:22

Przyczyną było to, że spadł jeden przewód podciśnieniowy. Obeszło się bez komputera :)
Avatar użytkownika
zicer
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 13:42
Lokalizacja: Kuźnica (Podlaskie)

przeladowuje turbosprezarke golf 3 1.9tdi 90km 1Z

Postprzez konradgolf3 » 10 paź 2012, o 15:38

Witam wszystkich mam problem z moim golfem a wyglada to tak przy obrotach 2.100- okolo 3tys kiedy turbina sie wlacza slychac 'sssyyyyy' ale nie tak jak to ma byc tylko bardzo glosno czyli jakas nieszczelnosc musi byc lecz nie wiem skad dodam jeszcze ze od kiedy to sie stalo silnik przy okolo 120-140 nie chce dalej isc po prostu stoi lecz jak mu gaz odpuszcze na 1-3sec to idzie dalej moc zdaje sie ze spadla choc nie za bardzo sprawdzilem podcisnienia filtr paliwa przeplywke wyczyscilem i nie wiem co dalej robic prosze o pomoc
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

Postprzez Bradley » 10 paź 2012, o 17:06

Sprawdzac caly dolot pod wzgledem nieszczelnosci. Jesli kopci na czarno bardziej byc moze rozszczelnil sie IC. Takie sssssss mialem akurat przy nieszczelosci zaslepki z EGR (ale domniemywam, ze nie przeprowadzales takeij operacji u siebie).
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez konradgolf3 » 10 paź 2012, o 17:14

tak puszcza dymka teraz wczesniej jakos tego bardzo nie zauwazylem slychac syczenie gdzies przy turbo lecz nie moge zdiagnozowac gdzie .. mowisz ze miedzy egr moze dmuchac?
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości