1.9 TDI spadek mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Bradley » 10 paź 2012, o 19:39

Od turbiny przez IC do kolektora ssacego i rowniez przy rurce od kolektora wydechowego do kolektora ssacego (EGR).
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

 

Postprzez Piaggio » 10 paź 2012, o 20:24

A odległość cieżko jest zdiagnozowac gdzie jest nieszczelnosc ale Niech ktoś wsiądzie do auta i rytmicznie dodaje i puszcza gaz a ty słuchaj i na czuja macaj gdzie ucieka powietrze, jezeli nie obadasz to pozostaje demontaz i dokładnie oblukanie, dolotu. może którys z gumowych przewodów puscił? zwroc uwage na gumy przy IC.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez konradgolf3 » 10 paź 2012, o 23:51

jutro wyjme rure od intercoolera tu od turbo i te 3 podcisnienia bo z kanalu nie widzialem zeby byly przerwane ale wyjme i zobacze na 'stole' a wlasnie zastanawiam sie czy uszczelka pod kolektorem ssacym nie wydmuchalo w razie co jak wyjme go i zobacze

dzieki ze w ogole ktos odpowiedzial
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

Postprzez Krystian1986x » 11 paź 2012, o 18:17

Hmm to syczenie to nie wiem co to moze byc...ja np w moim tdi 90 mialem te ztak ze jechalem 120 cisne gaz do konca a on dalej 120...puscilem i znowu na gaz nacisnolem to szedl npdo 140 i znowu to samo...nie wiem powiem tylko tyle ze mojemu golfowi samo to potem przeszlo..na luzie mial tak wtedy ze jak dalem gaz do konca to przy 4 tys wybuchal z tylu na czarno dymem chociaz nidgy mi nie kopci na czarno i wtedy silnik tak jakby szarpal na 3 gary przec chwile..nagle sie to skonczylo ale po jakis 5 dniach odelcial mi tlumik przy katalizatorze...zespawalem i problemu nie ma...
co do tego sss...teraz mialem mokro pod wykladzina zdkolem ja ( mniejsz ao przyczyne bo nie o tym piszemy) i teraz jak tam niemam zadnychwygluszenin o tez rozpedzajac sie slysze takiee sss...z tym ze moj golf ladnie sie zbiera a to sss nawet fajnie brzmi hehe ;)
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez konradgolf3 » 11 paź 2012, o 18:45

siemanko jest ktos z okolic ełku bo zaworek n75 bym chcial sprawdzic probowalem go reanimowac ale nie dziala (mial peknieta sprezynke) i to chyba cala usterka

[ Dodano: 2012-11-30, 23:14 ]
witam zmienilem n75 zamianka od innego niestety nic z tego przewody cale paliwo dobrej klasy filtry ok nie wiem co wiecej-;- moze ma ktos pomysly a logi dynamiczne da rady zrobic programem CDIF-em ? jezeli tak to jak?
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

Spadek mocy w golfie

Postprzez dziession » 9 lis 2012, o 18:21

Witam, jestem posiadaczem golfa 3 td, tydzień temu przy powrocie do domu z pracy, auto straciło duzo mocy ! nie idzie wiecej niz 120 km/h, prawdopodobnie to wina turbiny, wiec bede zmuszony ja wymienic, ..Mysle tez nad wymiana boost pina, z golfa 1.6 TD, tylko boje sie troszke jego ustawienia, gdyz nie wiem kompletnie jak to sie robi . Ma ktos moze na sprzedaz tego pina, lub jest ktos z okolic ełku, kto pomoze w wymianie? Bardzo prosze o pomoc, bo takim mulem jakim jest teraz moj golf nie da sie ciskac... Pozdrawiam
dziession
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8 lis 2012, o 21:09
Lokalizacja: ełk

Postprzez k-m-r1 » 10 lis 2012, o 00:02

temat spadku mocy przy 120 km jest poruszany czesto i wyczerpująco opisany nie tylko tu na forum

temat chyba do zamkniecia bo wyszukiwarka działa
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez k0la » 10 lis 2012, o 00:06

wymiana pina to zaledwie odkrecenie 4 śrub i jednej nakrętki na pinie i poskladaniu wszystkiego do kupy, P&P
jest to wszystko opisane, tak jak napisał k-m-r1
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Jaki n75 i przewody ciśnienia?

Postprzez AdamPLSieradz » 18 lis 2012, o 15:04

Hej,
mam problem z moim AFN-em, ponieważ:
- występuje wyraźny spadek mocy w całym zakresie obrotów i odcina mi turbo : raz przy 140 km/h ,innym razem nie mogę przekroczyć 120 km/h. Byłem u mechanika i wyeliminował zapieczone łopatki turbiny, bo te ponoć działają prawidłowo. Sprawdziliśmy rownież przepływomierz, odpinając go auto jeszcze bardziej straciło na mocy, po ponownym podpięciu następuje poprawa, więc ten równiez wydaje sie byc OK.
Podejrzewam więc N75 lub przewody ciśnienia. Widać, że w niektorych miejscach są przetarte. Mam pytanie : ile kosztują przewody, czy dostanę je na allegro, bo nie mogę znaleźć oraz czy moglibyście podać mi jakiś link do aukcji na allegro z zaworkiem , ktory będzie pasował do mojego auta? Bo sam nie wiem czym one się rożnią, mają rózne numery seryjne, są takie za 250 i za 115 zł , niby wszystkie oryginalne , ale jak to się ma do silnikow? Mój silnik to AFN , a numer spisany z N75 mojego auta to : 1HO 906 627
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez palio » 18 lis 2012, o 15:06

A skąd wiesz, że to wina N75? Robiłeś komplet logów? zamień N75 z N18 miejscami. Jak wszystko wróci do normy to N75 do wymiany.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez AdiK__ » 18 lis 2012, o 15:08

Zaworek najlepiej kupić z takim samym numerem a co do przewodów idą takie same jak "przelewy" czyli paliwowy fi 3,2mm ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez palio » 18 lis 2012, o 15:09

Przewody najlepiej kupić w sklepie motoryzacyjnym. Wyjmij jeden przewód i idź z nim do sklepu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości