SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Andreew » 26 sie 2014, o 17:10

no z pewnoscia silnik kompletny z wiazka i z oprzetem skrzynia kompletna z linkami i sprzeglem bo moze byc hydrauliczne wydech napewno wieksze hamulce serwo pompa hamulcowa jak sprzeglo hydrauliczne to jeszcze dojda pedały wysprzeglik i przewod popma paliwa jeszcze bo ta musi wyrobic wieksze cisnienie najlepiej szukaj z trojki bedziesz miec pewnosc co do wiazki licznik z wiazka jeszcze wiele rzeczy jest potrzebne i nakład pracy jesli robisz to sam
Andreew
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 12:32
Lokalizacja: okl

 

Postprzez lukasz1331 » 26 sie 2014, o 19:15

Znalazłem kilka kompletnych swapów z toledo i passata i teraz nie wiem co robić, chciałbym się dowiedzieć co musze zmienic aby taki silnik podszedł do mojego mk3, jeżeli podszedł by swap z paska, to zastanawiałem się nawet kupić całe auto, wiec licze na waszą pomoc w tej kwestii ;)
lukasz1331
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26 sie 2014, o 12:50
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez Andreew » 26 sie 2014, o 20:53

podejsc podejdzie a kupno całego auta wyjdzie cie taniej i mniej nerwow ze czegos brakuje itd tylko przemysl to sobie popatrz na stan instalacji elektrycznej i ogolnie jak pracuje tylko ja niewiem czy passaty miały naped licznika na linke jeszcze tak ze oblukaj wszystko z mk3 bylo by najpewniej i najłatwiej ale jak masz umiejetnosci to dasz rade;) wazne sa checi choc czasem przy swapach z narostem problemow jest coraz mniej i wiecej nerwow ja od podstaw składałem całego golfa 2 tygodnie po godzinach 4 godzinki dziennie pn pt
Andreew
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 12:32
Lokalizacja: okl

Postprzez Noru1 » 10 wrz 2014, o 10:54

Witam, drodzy użytkownicy mam problem, mianowicie w moim autku posiadałem silnik 2.8 vr6 na aparacie który padł a już prawie kupiłem (dałem zaliczkę) na modułowy...(autko to passat b3). Pytanie brzmi co należy zrobić aby go zamontować? Jeśli wcześniej był na aparacie to przełożyć aparat do modułowego? Czy może inna kombinacja?? Pozdrawiam i liczę na wyczerpującą odpowiedź...:)
Noru1
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 10:43
Lokalizacja: Radom

Postprzez golf 1.4 » 17 lis 2014, o 01:28

Witam. W mojego golfa wpakowałem już sporo kasy bo blacharka zrobiona całkowicie łącznie z komorą silnika wszystko było lakierowane. Teraz myślę nad swapem na 1.8T z golfa IV lub od jakiegoś seata czy tam od audi. Chcę kupić całego anglika i przełożyć silnik. Ale czy to jest takie proste? Trzeba przekładać skrzynkę bezpieczników i calusieńką elektrykę? czy wspomaganie kiery i klima podejdzie do golfa 3? Pisze o tym bo chcę zrobić swapa bo golf zostaje u mnie już na zawsze i chcę mieć coś lepszego pod machą.
Ps. Prędzej sprzedam superba jak golfa :-D
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez ...Arek... » 17 lis 2014, o 07:21

Jaki kolego masz budżet do przeznaczenia na swapa?
...Arek...
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 gru 2013, o 10:45
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez golf 1.4 » 17 lis 2014, o 20:47

Mam 3k na tą zabawę, anglika znalazłem za 2k w Łodzi więc chyba wystarczy? na ewentualne przeróbki, chyba ze ich jest tyle że to wyniesie z 7k
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez ...Arek... » 17 lis 2014, o 21:19

Za 3 tysie to nie ma co podchodzić do tematu :P nawet raz tyle Ci braknie :)
...Arek...
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 gru 2013, o 10:45
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez golf 1.4 » 17 lis 2014, o 22:02

...Arek..., no nie gadaj? :-o to co jeszcze aż tyle kosztuje? skoro mam mieć całego golfa IV w angliku i w nim raczej wszystko jest co potrzeba?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez ...Arek... » 17 lis 2014, o 22:15

Nie wiem czy sam będziesz ogarniał przekładkę czy komuś oddasz do zrobienia tego, ale tak po krótce to wygląda tak:
Zakładając że silnik w tym angliku jest dobry, zrobienie całego dolotu, cały wydech, ogarnięcie elektryki oraz kilkadziesiąt drobnych rzeczy które wychodzą po drodze. Generalnie jak nie masz minimum raz tyle niż piszesz powyżej to nawet za to się nie bierz :)
Mnie wyszło to znacznie więcej niż pisałeś a robiłem wszystko sam jedynie auto oddałem na elektrykę :)
...Arek...
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 gru 2013, o 10:45
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez golf 1.4 » 17 lis 2014, o 22:20

Czyli chyba pokuszę się na 2.0 AGG lub ADY bo 2E nie cche bo słyszałem coś o tej przepływce i o gazie że coś strzela w nim :-D Przy swapie na 2.0 raczej będzie wiele mniej roboty jak przy 1.8t?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez ...Arek... » 17 lis 2014, o 22:22

Przy każdym swapie jest coś do roboty :P
...Arek...
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 gru 2013, o 10:45
Lokalizacja: Śląsk

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości