SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Gesiu_15 » 4 cze 2014, o 20:14

golf 1.4 napisał(a):Dokładnie, założyłbym sekwencję, AGG lub ADY nie będzie strzelać na gazie?


nie ma takiej opcji żeby strzelał .

golf 1.4 napisał(a):A w jaki sposób poznać czy silnik to AGG a nie 2E?


2E ma dłuższy kolektor ssący a AGG ma krótszy kolektor.

2.0 2E

Obrazek

2.0 AGG

Obrazek
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez trollu » 4 cze 2014, o 23:10

motyla noga. jakie 2e nie wychodził w mk3? nadmienię tylko to co oczywiste, do '95 w mk3 GTI 8V był 2E, później był ADY i AGG, które różnią sie tyle,że chyba konstruktorzy nawet tego nie wiedzą. 2E jest wg mnie gorszym silnikiem niż ADY/AGG a raczej ma gorszy osprzęt - przepływka która częściej siada, regulator wolnych obrotów również bardziej awaryjny niż nastawnik przepustnicy, do tego nie sekwencyjny wtrysk.
Gesiu_15 napisał(a):2E ma dłuższy kolektor ssący a AGG ma krótszy kolektor.

w sensie? gdzie mam przyłożyć metrówkę?
proszę, nie komplikujmy rzeczy prostych. 2E ma wielgaśną przepływkę klapkową i dobrze widoczny regulator wolnych obrotów czego nie ma w ADY/AGG, jeden rzut oka i juz wiadomo czy jest to 2E czy nowszy silnik
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Radi » 6 cze 2014, o 10:08

trollu napisał(a):motyla noga. jakie 2e nie wychodził w mk3?

Motyla noga nie unoś się tak bo ci żyłka pęknie, przecież się poprawiłem wystarczy doczytać poprzednią stronę do końca.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez golf 1.4 » 10 cze 2014, o 18:33

Koledzy, udało mi się znaleźć 2.0 2E za nie duże pieniądze z klimą i wspomaganiem, i el lusterkami. Lecz Silnik nie odpala bo coś się popsuło, właściciel mówił że prawdopodobnie komputer padł. I teraz pytanie brać czy nie brać to? Wiem że mówiliście żebym omijał silnik 2E ale nic innego nie znalazłem a ten na serio jest za małe pieniądze. W przyszłości chciałbym założyć do tego gaz. Moja propozycja jest taka ale nie wiem czy można tak zrobić, kupić tego 2E a później najwyżej przełożyć sam silnik na AGG o ile jest to możliwe bez zmiany kompa i wiązki. Co wy na to?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 10 cze 2014, o 18:51

ja bym nie brał bo może być coś innego i co wtedy ? :luka: najlepiej jak by był silnik w dawcy w którym można się przejechać , sprawdzić :-) chyba że się ma gwarancje lub zwrot to co innego
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golf 1.4 » 10 cze 2014, o 22:38

Właściciel mówił że problemy zaczęły się jak padła mu nagrzewnica i ją wymienił to wtedy były zaniki iskry. Nic innego nie znalazłem żebym mógł odpalić go i przejechać się kawałek. Więcej jest 1.8 90km w gazie niż 2.0, skusiłbym się na te 1.8 ale mówicie że 90km to muł.
A jeśli nie 1.8 90km to co powiecie o 1.6 100km? lepiej to idzie nić te 1.8? jakie macie opinie na temat tego silnika i jak się sprawuje na gazie?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez OdLoT » 15 cze 2014, o 12:34

Witam wszystkich posiadam mk3 z silnikiem 1.4 aex wielopunkt ale jest juz na wykonczeniu chce zrobić swap możliwie najtanszym kosztem wiec jaki silnik podejdzie pod osprzet z 1.4 znajdzie sie jakieś 1.6 przy którym wystarczyło by wymienić tylko goly silnik kompa i wiazke czy czekaja mnie wieksze zakupy ? pozdrawiam
OdLoT
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15 cze 2014, o 12:25
Lokalizacja: Radom

SWAP 1,6 ABU na 2.0 2E

Postprzez makuxxx14 » 18 lip 2014, o 12:08

pytanie czy ktoś z was robił takiego Swapa bo mam kilka pytań

mam możliwość kupienia 2E od kumpla, bo robił przeszczep na VR-kę w passacie b3

silnik, skrzynia, wiązka, komputer, łapy - to jest w zestawie
czy poza wydajniejszą pompą paliwa potrzebuje czegoś jeszcze?
Obrazek
Avatar użytkownika
makuxxx14
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 20 sty 2013, o 21:37
Lokalizacja: ZDR
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 8V 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 18 lip 2014, o 13:07

makuxxx14, jeżeli cały osprzęt jest to tylko wydech (większa średnica)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez makuxxx14 » 18 lip 2014, o 13:32

Opik napisał(a):makuxxx14, jeżeli cały osprzęt jest to tylko wydech (większa średnica)


Opik a powiedz mi półosie? bo podejrzewam że te z b3 nie podejdą do mk3 ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
makuxxx14
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 20 sty 2013, o 21:37
Lokalizacja: ZDR
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 8V 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

panele szklane Warszawa



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości