Moderator: Moderator
MetalAngell napisał(a):Na starcie mówię, że nie stać mnie na inwestowanie Bóg wie ile pieniędzy
MetalAngell napisał(a):Puki co zajmę się zmianą foteli z forda do golfa ;D

, a nie pakować w golfa 400koni i katować go na parkingu pod biedronką >.<MetalAngell napisał(a):Witam. Chciałbym dowiedzieć się czy jest możliwość zrobienia swapa silnika z Forda Escorta MkVI 1.8l 105KM do Golfa III ( obecnie posiada silnik 1.6l ) i jeśli opcja jest to czy sporo musiałbym zmieniać. Na starcie mówię, że nie stać mnie na inwestowanie Bóg wie ile pieniędzy w to dlatego pierw chciałem zaczerpnąć wiedzy tu na forum zanim zabiorę się za to. Mam kompletnego Forda wiec z silnikiem i osprzętem problemu nie ma.
Pozdrawiam.
Opik napisał(a):tylko ze sensowny swap na 1.8t to kolo 7tys, AbF i VRka wymagaja od razu zmiany zawiasu na 5 srbek i to tez pore koszta, a to 1.6 wsadza i grawiec cena bez porownania, a jak dawce masz to pakuj i sie nie zastanawiaj
MetalAngell napisał(a):No co jak co, ale wole wsadzić wygodne kubełki do golfa niż te, które ma obecnie .. na nich nie da się jechać dłużej niż 10km bo są tak nie wygodne...
Co do silnika, ja sens widzę mój golf obecnie ma dość mało mocy i ma skrzynie, która jak dla mnie ma za krótkie biegi ... Wsadziłbym silnik sporo mocniejszy z dłuższą skrzynią i naprawdę możesz mi wieżyc ten silnik z forda nie jednego 2.0l brał, a w lżejszym golfie byłoby jeszcze lepiej niż w fordzie. Nie potrzebuje 400 konnego silnika, do golfa... skoro tym strach jechać więcej niż 150km/h, poza tym ja na trasach nim nie jeżdżę ( od tego mam volvo s80 i mitsubishi space wagona ). Mi chodzi tylko żeby zrobić z niego bardziej dynamiczny samochód, którym dojeżdżam do szkoły itp, a swapa chciałem głównie dlatego, że chciałem sobie podłubać przy jakimś projekcie tak jako hobby, a nie pakować w golfa 400koni i katować go na parkingu pod biedronką >.<
Mój Boże coście się tak uwzieli na tego forda jak nie jeden zderzaki chce pakować to drugi już kombinuje jak wpakować silnik forda do golfa vw to vw a mieszanie marek zawsze będzie kontrowersyjne i więcej z tego jest śmiechu niż powagi . A teraz na temat przede wszystkim sens pakowania silnika forda byłby dopiero jakbyś miał z cosswortha ale to świętokractwo i zapewne mało kogo tu stać na takie cudo . Po pierwsze ten silnik 1.8 i 105 KM
tyle ma silnik AFT 1.6 golfa
. Po drugie jakby jakimś cudem połączył skrzynie VW z silnikem forda w co wątpię to raczej żaden z czujników nie zadziała bo inne impulsy czyta sterownik forda a vw (silnik na bank nie odpali ), np. ford galaxy a sharan niby to samo a różnice są . Po trzecie chcesz robić sztukę dla sztuki za 3 tyś. ? uwierz mi nie warto . Za cenę swapa silnika forda zrobisz spokojnie swapa na ABF czy 2E albo G60 i będziesz badziej zadowolony z efektu i o wiele szybciej ci to zejdzie .
Ale taki ABF/2E z skrzynią 2Y i nic więcej nie trzeba do szczęścia w takim przypadku
( no może tylko syncro
)Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 19 gości