filtr stożkowy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez chomik » 17 maja 2012, o 12:52

Peter ......przecież to wszystko jest wyliczone , długość , srednica , przepustowość itd :D
Na nie prawidłowo zrobionym stożku silnik tylko wyje i łapie muła ;] Czytalem juz sporo recenzji osób ktore polatały po miesiacu na stożkach( źle zamontowanych, za duzych itd ) i wracaja do wkladek twierdza ze samochod dostał kopa ;D
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez marker10 » 17 maja 2012, o 13:12

a jaki poleca ktoś filtr stożkowy lepszy ? do 200 zł + rura do dolotu ?
Avatar użytkownika
marker10
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 12:00
Lokalizacja: CW

Postprzez chomik » 17 maja 2012, o 13:49

Simota , K&N
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Peter1717 » 17 maja 2012, o 22:56

chomik napisał(a):Na nie prawidłowo zrobionym stożku silnik tylko wyje i łapie muła ;]


Hmm ja tam nie zauważyłem żeby mi go muliło. Chodzi tak jak chodził :)
A co do wycia. On nie wyje tylko mruczy! :P I to jest ta najpiękniejsza kwestia :D
Peter1717
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 16:58
Lokalizacja: Palcza/k.Krakowa

Postprzez Paweu » 17 maja 2012, o 23:08

Peter1717 napisał(a):chomik napisał/a:

Na nie prawidłowo zrobionym stożku silnik tylko wyje i łapie muła


Hmm ja tam nie zauważyłem żeby mi go muliło. Chodzi tak jak chodził
A co do wycia. On nie wyje tylko mruczy! I to jest ta najpiękniejsza kwestia


Wszystko dzięki temu że te jednostki są uodpornione fabrycznie na takie nieudolne próby tuningu... ;]
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 17 maja 2012, o 23:24

Jeżeli ori wkładka była zasrana już do tego stopnia że nie przepuszczała powietrza to na pewno nie ma różnicy żadnej.
Ale wiesz, nie oszukujmy się, 1.4 samo w sobie jest trochę mulaste ;-)

Nagraj dźwięk, pewnie nie tylko ja jestem ciekawy
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 18 maja 2012, o 01:17

Paweu_mk3 napisał(a):Wszystko dzięki temu że te jednostki są uodpornione fabrycznie na takie nieudolne próby tuningu...

nie, tylko dlatego że:
Opik napisał(a):1.4 samo w sobie jest trochę mulaste

;-)
mając 3.0 200KM+ pod maską jest już wyczuwalna różnica
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez marker10 » 18 maja 2012, o 08:58

mógł by mi ktoś pomóc poszukać zestaw Simota stożek+rura + inne elementy niezbędne do montażu

silnik 1,8 abs 66kw
Avatar użytkownika
marker10
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 12:00
Lokalizacja: CW

Postprzez Paweu » 18 maja 2012, o 09:38

widać że nigdy 1.4 nie jeździliście... ;p no ale cóż .. stereotypy... :lol:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez trollu » 18 maja 2012, o 11:24

Paweu_mk3 napisał(a):widać że nigdy 1.4 nie jeździliście

2,0 8v to muł a co dopiero 1.4...
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 18 maja 2012, o 16:03

trollu napisał(a):2,0 8v to muł

przeproś :lol:


kolego, widocznie jeździliśmy ;-) za to Ty chyba nigdy nie jeździłeś chociażby takim 2.0
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Peter1717 » 18 maja 2012, o 16:22

Opik napisał(a):Ale wiesz, nie oszukujmy się, 1.4 samo w sobie jest trochę mulaste ;-)

Nagraj dźwięk, pewnie nie tylko ja jestem ciekawy


Ehh nie chce mi się szczerze mówiąc nagrywać, wrzucać na yt itp itd. W każdym bądź razie chodzi tak jak chodził na zwykłym filtrze z tym że jak dam mu po gazie to mruczy :)
A co do dławienia się to się dławił troszkę jak zamontowałem filtr na dolotówce zwykłej. Oczywiście po pierwszej przejażdżce wywaliłem dolotówke :) I się nie dławi ;)
Peter1717
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 16:58
Lokalizacja: Palcza/k.Krakowa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 11 gości